Jump to content

Megane I ph1 zamjena motora i instalacije pa muke sa ABS-om


Guest

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Ljetos mi je zaribao motor 1.4RL na meganu classic (žena vozila bez vode) pa sam nekidan ubacio drugi motor, ali ovaj puta 1.6e 90ks. Sada mali ide kao vjetar, dakle sa motorom je sve OK.

S obzirom da je u drugom autu (iz kojeg sam izvadio motor) više opreme (el. podizači, retrovizori, broj okretaja, senzor temp...) odlučio sam prebaciti čitavu tablu sa instalacijom u svoj auto. Sve sam do sada odradio, ostalo je par sitnica glede prepravke zadnje instalacije i ono što će mi vjerojatno zadati najviše muka a to je ABS.

Naime, u mom autu ima ABS a u onom drugom iz kojeg sam vadio djelove, nema stoga nema ni instalacije za njega.

Zanima me dali netko ima shemu instalacije ABS sustava da mi skrati muke? Dosta je teško ispratiti žice koje su uvezane u debelim snopovima :-)

I općenito me zanima kakvi su dojmovi sa tim 1.6 motorom u odnosu na 1.4?

Hvala unaprijed svima!

Edited by Vjeko2404986
Link to comment
Share on other sites

jesi imao problema s prebacivanjem, jeli pasalo na šaraf? Jeli komp isti? Mjenjač? Baš se bavim mišlju da je ubaciti jedan K7M (1,6 16V) u moju ragu :D

Link to comment
Share on other sites

jesi imao problema s prebacivanjem, jeli pasalo na šaraf? Jeli komp isti? Mjenjač? Baš se bavim mišlju da je ubaciti jedan K7M (1,6 16V) u moju ragu :D

Bez ikakve muke i problema sam prebacio motor i mjenjač. Štimalo je baš sve. Da nije ove periferije unutra ne bih ništa morao ni prepravljat. Čak ni pumpu za gorivo nisam morao mjenjati.

Glede kompa ti neznam odgovorit jer sam promjenio i njega a nisam ni pokušao palit sa kompom od 1.4

Usput, napravio sam ABS tako da je to jedna briga manje. Ostalo mi je preuredit zadnju instalaciju i šiber.

Dobro bi mi došla barem shema kutije osigurača jer raspored koji mi je nacrtan na poklopcu više ne odgovara kad je drukčija sabirnica... :(

Nego, jel su dobri ti 1.6e 66kw motori ako imaš iskustva?

Link to comment
Share on other sites

pa i nemam baš, ali da su jači to je sigurno.

Imaš li dyalogis pa tamo vidi shemu?

Link to comment
Share on other sites

pa i nemam baš, ali da su jači to je sigurno.

Imaš li dyalogis pa tamo vidi shemu?

nažalost nemam a internet mi nije adekvatan za skidanje tako nečega :)

Link to comment
Share on other sites

imam ja haynesa, možda tamo ima kakva shema

Edit: ubaci u donju sliku svoje podatke umjesto mojih pa ti pogledam u Dialogys

post-138-099734700 1326124231_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

imam ja haynesa, možda tamo ima kakva shema

E super, pogledaj pa javi. Idem se otuširat na brzinu pa se radujem rezultatu :D

Dakle, shema sabirnice osigurača, ima ih više vrsta a moja ima 4 reda osigurača + signalna zujalica

Link to comment
Share on other sites

Vjeko - Finu zanimaciju imaš. Koliko si km prešao bio sa 1.4? Kada se malo navozaš sa 1.6 javi nam dojmove! :dobroje:

Frenchkey - mala ispravka, 1.6 16v je K4M, a 1.6 8v je K7M :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Vjeko - Finu zanimaciju imaš. Koliko si km prešao bio sa 1.4? Kada se malo navozaš sa 1.6 javi nam dojmove! :dobroje:

Frenchkey - mala ispravka, 1.6 16v je K4M, a 1.6 8v je K7M :fucka:

187 tkm je odradio 1.4 ali bio je i dalje odličan motor, zaribo je zbog nepažnje a ne dotrajalosti nažalost.

Ovaj 1.6 sam već malo vozio i oduševljen sam snagom. Ide 200 na sat ko od šale.

Primjetio sam nešto neobično dok sam prebacivao komp. Na njemu je bio zalemit (naknadno) neki chip. Neznam oznaku (mogu pogledati sutra) ali smrdi mi na chip tuning iako u tu temu ne diram :D

Možda zato povlači tako prokleto dobro :D

Eh da, vidim sliku ali mogu vjerojatno sutra upisati podatke. Sada je mrak vani a nemam radionu a i moram skoknit na neko mjesto sada...malo mi je gužva ovih dana (poso i ostale bedastoće)...

Edited by Vjeko2404986
Link to comment
Share on other sites

Evo mene, nisam prikupio podatke, ali unatoč tome našao sam veliku pomoć.

Našao sam neku servisnu dokumentaciju (service manual?) za megana a u njemu ima ne schema, nego

popis šta je koji konektor/žica a sa tim podatcima ću uspjeti sve pronaći bez kidanja živaca. Eto, samo malo slobodnog vremena i nastavit ću to sklapati.

Frenchi, svejedno ti puno hvala na trudu!

Link to comment
Share on other sites

to si našao na netu ili fizički papirnato? Mislim, imaš li link, nikad se ne zna :fucka:

Link to comment
Share on other sites

to si našao na netu ili fizički papirnato? Mislim, imaš li link, nikad se ne zna :fucka:

Evo link:

http://www.filecrop.com/search.php?w=manual%20renault%20megane%20scenic%201%20phase%201&opt_t=1&opt_d=0&c=30&m=0&size_i=0&size_f=100000000&engine_r=1&engine_m=1&engine_h=1&pos=271&order=score&mod=dec

iz tog popisa izdvojio sam "MeganeScenic_96-99" datoteku i tamo ima to što me zanimalo.

Ostali sa popisa su više-manje jedno te isto...

Link to comment
Share on other sites

aha-ha-ha, koji sam ja lik. Evo lijepo skinuo sve i tek kad sam to išao spremiti vidio da već odavno imam te pdf-ove :tup::tup::tup:

Link to comment
Share on other sites

aha-ha-ha, koji sam ja lik. Evo lijepo skinuo sve i tek kad sam to išao spremiti vidio da već odavno imam te pdf-ove :tup::tup::tup:

Eto, ti PDF-ovi su mene spasili i danas sam uspio sve pospajat i vidi vraga - sve radi :)

Eto još vratit plastike i siceve i tako neke sitnice i može mali na registraciju!

Link to comment
Share on other sites

Danas sam provozao megana, i ide kao raj i sve šljaka na njemu osim jedne boljke sa kojom sam imao poteškoća i sa prijašnjim motorom i instalacijom a to je - Kazaljka nivoa goriva u rezervaru.

Odkako sam kupio taj auto ne radi pokazivač goriva. Kazaljka uvjek stoji dole na dnu a lampicu rezerve pali nasumično.

Nadao sam se kada promjenim instalaciju i sat da će taj problem nestati ali nažalost je problem indentičan.

Opet se probudila sumnja na plovak pa sam i njega prebacio a rezultat je isti. Ohmskim mjerenjem plovak radi te i jedan i drugi imaju iste vrijednosti pa "predpostavljam" da nije do njega. Vjerojatno je negdje problem u samom satu ali jednostavno neznam gdje.

Molim forumaše za bilo kakvu pomoć, informaciju, naputak, link itd. jer je jako zajebano voziti a ne znati koliko ima čorbe. Goriva ima pola rezervara (fizički sam ga vidio :)), žice nisu prekidu i na dobro su mjesto spojene.

Imaju samo 2 žice a to su informacijska i masa.

Link to comment
Share on other sites

jedino da promijeniš i komplet satove ili da malo prelemiš hladne spojeve ako ih ima na samim satovima

Link to comment
Share on other sites

jedino da promijeniš i komplet satove ili da malo prelemiš hladne spojeve ako ih ima na samim satovima

Promjenio sam i satove. Napominjem da mi je isto i sa starim satom i plovkom i sa "novim" satom i plovkom i u kombinacijama :)

Link to comment
Share on other sites

Danas sam provozao megana, i ide kao raj i sve šljaka na njemu osim jedne boljke sa kojom sam imao poteškoća i sa prijašnjim motorom i instalacijom a to je - Kazaljka nivoa goriva u rezervaru.

Odkako sam kupio taj auto ne radi pokazivač goriva. Kazaljka uvjek stoji dole na dnu a lampicu rezerve pali nasumično.

Nadao sam se kada promjenim instalaciju i sat da će taj problem nestati ali nažalost je problem indentičan.

Opet se probudila sumnja na plovak pa sam i njega prebacio a rezultat je isti. Ohmskim mjerenjem plovak radi te i jedan i drugi imaju iste vrijednosti pa "predpostavljam" da nije do njega. Vjerojatno je negdje problem u samom satu ali jednostavno neznam gdje.

Molim forumaše za bilo kakvu pomoć, informaciju, naputak, link itd. jer je jako zajebano voziti a ne znati koliko ima čorbe. Goriva ima pola rezervara (fizički sam ga vidio :)), žice nisu prekidu i na dobro su mjesto spojene.

Imaju samo 2 žice a to su informacijska i masa.

Izmjeri otpor na žicama neposredno prije "sata" pa ga usporedi sa izmjerenim otporom plovka,tako ćeš utvrditi je li greška u "satu" ili instalaciji (pretpostavka je da je plovak odnosno njegov otpor ispravan).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.