Jump to content

Automatska getriba u Laguni II 2.0 16v 2005 (izmjena ulja)


grubo

Recommended Posts

Imam Lagunu Ii 2.0 16v 2005 sa 157000 tkm i automatskom getribom. Iskreno nemam problema nikakvih no vječno pitanje mjenjati ulje u getribi ili ne??

Ako da gdje i koje ulje staviti?

Link to comment
Share on other sites

da, najbolje je mijenati

identificiraj getribu (DP0, SU1, ...)

Identiciraj ulje koje trebas

Pokusaj naci nekoga ko radi ispiranje getriba

search malko po forumu isto pomaze :roll:

Link to comment
Share on other sites

Zasto popravljati ono sto nije pokvareno?!

Ja sam protif izmjene ulja u automatskom mjenjacu osim ako isti ne uzrokuje probleme, pa onda je izmjena ulja prvi korak ka rijesavanju problema...ako je Renault rekao da to ulje u mjenjacu moze funkcionirati normalno cijeli zivotni vijek automobila tko smo mi da kazemo suprotno?!

Osim toga ako se bas odlucis na zamjenu postoji procedura kod izmjene i nebi bas dao nekome u ruke tko to nije radio vec barem deset puta !;)

Link to comment
Share on other sites

Dobro ti je TiM rekao ne diraj nešto šta radi, eventualno nadolij ulja ako malo fali

Edited by mbuli
Link to comment
Share on other sites

mmmm tu se nebi složio! možda se sjećate moje lagune 3.0 i savjeta za nadoljevanje ulja ovo ono! provjeravaj ulje redovito i ako imaš mogućnosti zamjeni ga! to ulje se unutra grije ko blesavo i getriba ga s vremenom gubi imaš šipku na kojoj možeš provjeravat, a koju ja nažalost sam zanemarivao i getriba je ostala bez ulja i spalila lamelice! s promjenom ulja ćeš dobit ljepše šaltanje bez trzaja koje katkada zna stvarat! moj savjet promjeni ulje to će te koštat nekih 500kn a nova getriba je preko 3000eur!

Link to comment
Share on other sites

Zasto popravljati ono sto nije pokvareno?!

Ja sam protif izmjene ulja u automatskom mjenjacu osim ako isti ne uzrokuje probleme, pa onda je izmjena ulja prvi korak ka rijesavanju problema...ako je Renault rekao da to ulje u mjenjacu moze funkcionirati normalno cijeli zivotni vijek automobila tko smo mi da kazemo suprotno?!

Osim toga ako se bas odlucis na zamjenu postoji procedura kod izmjene i nebi bas dao nekome u ruke tko to nije radio vec barem deset puta !;)

Renault preporučava da se ulje u manualnoj getribi PK6 isto tako nikada ne mjenja i upravo zbog toga je došla na loš glas (bilo je puno problema s ležajima u getribi). Svaka organska tvar (baza ulja, neki aditivi) stare tjekom vremena i gube svoja svojstva tako da je preporučljivo mjenjati ulje čak i u automatskoj getribi, a da ne govorim o špeni koja nastaje tjekom rada same getribe (sitna metalna špena dispergirana u ulju od koje ulje postaje tamne boje - u ovom slučaju, u motoru je ulje crne boje zbog drugih stvari).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

96% ZF getriba unsiteno radi ulja

78% Aisin getriba unisteno radi ulja

Kada se ulje pregrije, izgubi svoja svojstva permanentno, no vecina prizvodjaca automobila ne zeli te greske trajno upisivati.

Vel Satis sa SU1 npr samo javi gresku vozacu i kada se ulje ohladi, Renaultovo racunalo IZBRISE gresku (preciznije receno ne upamti gresku) i serviser ne moze otkriti da li je ulje ikada bilo pregrijano. I to je kolko znam kasnije iskljuceno (software update), jer je debeli nakon 10 minuta full gas vozne javljao upozorenje da je ulje prevruce i da se smanji brzina, sto je mnoge smetalo (inace karakteristika ulja dozvoljava 10min tem. 115-120 stupnjeva, sve preko 120 stupnjeva je kobno --> JS3309 specifikacija Aisin-a)

SU4 sva sreca sprema gresku i preko OBD se to moze iscitati (stvar softwera), medjutim sumnjam da Renault reagira, tj ispire getribe, mozda nadolije ulje :frown:

Kod ZF je prica jos tragicnija jer vecinom je prag temperature pomaknut prema gore, pa se greska gotovo nikada ne javlja.

Audi S8 1998 godiste, odkljucan, ZF getriba sa 5 brzina, full gas (ca 290km/h, cajger bio vec na 310 km/h), nakon 5 minuta temperatura ulja u getribi bila preko 150 stupnjeva (malko je belsav osjecaj voziti tako brzo i gledati preko OBDa kak ulje polako vrije :zubo:) . Kompic ni A ni B. Ulje apsolutno nema vise svoju funkciju poslije te voznje. Auto je prodan nakon toga :laugh: tako ionako.

2grubo: javi koju getribu imas, DP0 ili SU1 :??:

Link to comment
Share on other sites

Onda na koliko je preporučljivo mijenjati ulje u getribi automatskoj i manualnoj

Link to comment
Share on other sites

Onda na koliko je preporučljivo mijenjati ulje u getribi automatskoj i manualnoj

Moja preporuka za manualne getribe svakih 60000 km, sintetika 75W80 GL4+, ili GL5 ovisno o tome što je propisao proizvođač. Za automatske ne znam, ali mislim da kolega lagunav6 sigurno zna.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Evo da se nadopunim sa podacima.

Imam Lagunu II karavan 2.0 16v 2005 (starija verzija II) 99kW expression oprema, automatska tiptronic getriba sa 4 brzine. Auto ima 157.000tkm i ja sam sa njom prezadovoljan. Getriba sve normalno šalta, no o izmjeni ulja čuo sam svakakvih priča. O tome da je bolje ne dirati, dok ide ide, ali tako su govorili i za VW passate pa kad su se počeli događati kvarovi odmah su rekli Ne od sad isto izmjena ulja obavezno. E sad meni je stvarno NE logično ne mjenjati ulje jer upravo kao što je netko napomenuo ulje se grije, sa time i gubi svojas svojstva pogotovo nakon 100.000 tkm ili 150.000.. + nastaju razne nečistoće. Normalno u ovlaštenim Štarkelju i Roci kažu da nije potrebo da ako ja hoču mogu no da oni to ne mjenjaju več kad ode getriba stave novu (pa normalno njima isplativije). Dok mi u Zaku kažu pa mi to ni neznamo promjeniti bez obzira što su ovlašteni servis. Mislio sam u Auto Masliću izvršiti promjenu ulja no lijepo mi MOLIO sve članove koji su tamo nešto radili ili znaju nekoga da je kod njih radio nešto da mi napišu u postu jer ne želim svoga ljubimca dati u krive ruke. Kao neki majstori što mi kažu: nisam nikada mjenjao ulje ali mogu ti probati :nezna::rotfl:

Dajem Vam link od Auto Maslića (http://www.automaslic.hr/info1.html) po ovome što on piše zamjena ulja obavezno no molim dajte mi povratne inf. Čovjek mi je prošle godine tražio za rad + njegovo ulje 1500kn. Rekao mi je da mi nemože promjeniti filter jer nemože do njega, da bi morao raskopati cijelu getribu i da se to ne isplati.

Neznam koja mi je vrsta getribe i kako da saznam? , pomagajte (LagunaV6) i koliko sam gledao sa našim "Mat(om)A" nisam vidio nikakvu šipku da bih mogao pogledati razinu ulja u getribi ! Zahvaljujem se svima koji su pročitali ovu moju temu a pogotovo onima koji su se uključili u raspravu, pozivam i ostale :klap:

Edited by grubo
Link to comment
Share on other sites

LOL

Tri vodeca (vise-manje) ovlastena servisa u Hrvackoj nemaju covijeka koji zna zamijeniti ulje u mjenjacu.

Kamo da ga vozimo onda?! U Pariz mozda, jer Peri Pericu u garazu neide dok sam mu ja gazda!

Link to comment
Share on other sites

A da promjeniš getribu? :rotfl:

Kupi dizlo :lool:

Mata u mene dizel nikad nije bil i nikad NE BU :hura:. kako bi Sevka rekla GAs Gas :zubo:

Link to comment
Share on other sites

LOL

Tri vodeca (vise-manje) ovlastena servisa u Hrvackoj nemaju covijeka koji zna zamijeniti ulje u mjenjacu.

Kamo da ga vozimo onda?! U Pariz mozda, jer Peri Pericu u garazu neide dok sam mu ja gazda!

Znam, bio je jedan navodno u Ivaniću no zbog osobne tragedije je sve zatvorio i prodao. Mladen U rakitije mjenja i servisira getribe no želim od nekog povratnu inf.

Isto tako navodno ima jedan u Zadru.

I ima jedan majstor starog kova u mojoj republici PešćI mislim da se zove franjo ili francek no on je stvarno majstor starog kova jer mi je rekao da za popravak te getribe mi treba 50000kn a ja je kod Maslića repariram komplet za 15000. :tup:

Link to comment
Share on other sites

Onda na koliko je preporučljivo mijenjati ulje u getribi automatskoj i manualnoj

Prijatelju pogledaj si malo tu na ovoj stranici ima svega no želim povratnu informaciju da li je netko bio tamo :??:

http://automaslic.hr/info1.html

Link to comment
Share on other sites

imas najvjerojatnije stariju DP0 getribu.

Poznata pod slijedecim oznakama:

AL4

DP0

LP0

Javim se jos sa detaljima...

dp0.pdf

oelkDP0.pdf

ok samo javi :klap:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.