Jump to content

Motori, motocikli, skuteri...


njambrosic

Recommended Posts

Indian...mokri san...

Link to comment
Share on other sites

Kad bih poželio promijeniti motor onda bi ovo bio prvi izbor. db48137e9b86ee4e0bc142d5ee9a0126.jpg8dd3728ad1a736091016619822f4c3f9.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

auuuuu, i ja bi africu :D taman za đir s ženom ,a za po doma neki Supermoto :D

Ugradio na SV-a 2 dodatne LED lampe koje sam spojio preko releja na prekidač dugog svijetla. Zaboravih slikati ,ali kratko je obična okrugla lampa sa nakeda H4 halogenka (skoro pa svijeća), kad upališ duga ta dva LED svijetla naprave dan,a halogenka H4 pored njih se i ne kuži da je upaljena. Totalni preporod ,baš danas napravio nočni đir preko iz Zga preko sljemena u zagorje  i ne mogu vjerovati kako dobra investicija :D 

Link to comment
Share on other sites

Izbjegao bi i Kymco i Keeway i kupio Yamahu Virago 250 ili 535. 

Ako voliš r-ove teško da ćeš biti zadovoljan sa cruiserom od 250 ccm. Očekuj normalnu brzinu oko 100 km/h i dosta kalkulacija kod preuzimanja. Vožnja u dvoje na dulje staze samo ako imaš dovoljno vremena i dobre živce. 

Link to comment
Share on other sites

Trenutno od R-ova ništa...dok se gospođa ne opusti malo,dok ju ne prođu strahovi...

Tako da bi neki chopper za početak bio ok,da se ponovno privikne na mene na motoru...znači nešto za jedno dvije sezone...pomirio sam se sa laganim krstarenjem,tj brzinom 80-100km/h... Kad uzmem sve u obzir ne isplati mi se uzimati nešto skupo...

 

 

A od svega ponuđenog do 2500€ koliko sam voljan dati nekako mi se Cruiser sviđa,a iskreno i nema nekog baš izbora u Slavoniji,u tom cjenovnom rangu...ima ovih od 125cm3...ali nekako bih radije na 250cm3.

 

Što se tiče vožnje u dvoje,to će biti ono kraće relacije,tipa ajmo na Borovik,ajmo u Kopački,u grad na kavu,pokoja bliža motorijada (DJ,OS,SB,VK...)... Ne planiram nikakva putovanja i slično.

 

Naravno,pratim redovito oglase... pa ako i uleti neka renomirana marka za tu cijenu, naravno da ću je uzeti u obzir...

 

A nakon te dvije sezone,ako odlučim ostati na chopperima,lako si kupim nešto bolje,jače,novije i pouzdanije...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako planiraš na taj način onda barem 250 ccm, nešto tipa: Yamaha Virago, Keeway Cruiser, Kymco Venox (jači je ali i veći potrošač), Hyusung Aquila (moja preporuka, ali samo ako nađeš sa karburatorom)... od nešto većeg ali i ne puno skuplje: Yamaha Virago 535 ili Kawasaki EN 500. Neštp rjeđi su ali isto dobri: Kawasaki EL250 ili Suzuki Marauder 250.
Možda da u obzir uzmeš i nakede tipa. Kawasaki ER5 ili Suzuki SV650, Honda CB 600...  

On 25. 05. 2019. at 21:21, stanky069 said:

Cijenom su Venox i Cruiser tu negdje... I za Cruisera navode da je više manje kopija Yamahe Virago... da navodno i neki dijelovi pašu.

 

Budem pogledao i Venoxa malo,ako ništa drugo već je 20km/h brži od Cruisera...

Cruiser ide do 120km/h

Kod Venoxa obratiti pažnju na mjenjač. Znaju imati problema sa 3 brzinom kada nakupa više od 50 000 km. Cruiser mašina je kopija Viraga, ali kineska kopija. 

Link to comment
Share on other sites

Puno ti hvala,Hyosung nisam ni gledao...budem i to uzeo u obzir sad.

Link to comment
Share on other sites

Hyosung ima nedostatak servisa i rezervnih dijelova. Imam Hyosung 250 doduše skuter sa EFI motorom pa iz toga zaključujem zašto Vladek preporuča model s karburatorom. Mušičava elektronika mi godinama pravi probleme a nedostatak kompjuterske dijagnostike otežava kvalitetno i brzo rješavanje kvarova.

Aquila 250 je inače vrlo ozbiljan motor koji iz 250 ccm izvlači 28,5 KS pa se s njim može sasvim lijepo putovati .

Link to comment
Share on other sites

Upravo tako. Nije za Hyusung problem nabavka dijelova. Ima ih jeftino na internetu što god treba, čak i više nego za neke stare japance, ali elektronika je problem jer nema servisa koji ima dijagnostiku. Zadnje što sam čuo da je najbliži servis sa dijagnostikom u Beogradu. Karburatorska verzija troši pola litre više ali zato ti motori idu bez greške uz redovno održavanje. 

Link to comment
Share on other sites

Imam instaliran program za kompjutersku dijagnostiku od Hyosunga ali bez interfejsa veličine kutije šibica i kabela mi je beskoristan. Dok je još Eurorent bio zastupnik za Hyosung, dva puta su mi slali uređaj da riješim problem sa skuterom jer je bio u garanciji a oni jedini servis pa im je bilo jednostavnije da meni pošalju dijagnostiku nego da ja njima šaljem skuter u Zagreb. Na žalost nakon zatvaranja Eurorenta više ne znam gdje je završila ta dijagnostika. Čak sam tražio pao netu u namjeri da je kupim ali nisam uspio pronaći taj mali uređaj kojeg proizvodi tvrtka Sentec.

Za dijelove od Hyosunga ima nekoliko web trgovina u Koreji u kojima sam kupovao https://hyosungsource.com/ i https://www.koreanbikeparts.com/. Cijene baš nisu povoljne a skup je shipping, posebno ako želiš brzu dostavu ali su jako susretljivi i korektni.   

Link to comment
Share on other sites

Trebam savjet pa ako netko ima volje i upoznat je sa skuterima.

Znaci čovjek mi daje nrg50 2018g sa 1000km i nešto novaca u zamjenu za moj stari audi, taj skuter novi dođe oko 2600€ a mene zanima da li bi se za njega moglo dobiti 2000€ s obzirom da je stvarno skoro nov i ne treba mi.

Hvala

 

Link to comment
Share on other sites

Teoretski da, vrijedi toliko ...ali realno hoćeš li uspjeti dobiti to je upitno... Ali kad pogledaš na njuškalu za takve,ovaj vrijedi 2k€...tako da možda i uspiješ izvući tu lovu...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

i ako odes u tu kombinaciju pripazi jako dobro da nije neki trik sa skuterom.... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi osobno rade trazio lovu nego isao u takve zamjene. Problem kod tih skutera je sto su onaj star 10 godina i jucer kupljen skoro isti pa se relativno malo ljudi odluci dat 2000eura. Pogotovo jer se radi o 50cm3 cvaji.

Link to comment
Share on other sites

Stigle nove bremze, ebc diskovi i pločice i pleteni lajtunzi pa ce da vidimo oče sad bremzat?!

CF143080-B0A6-411D-9B3D-A84BEE048BFF.jpeg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ovdje je samo kaciga OK! Ostalo navodno treba složit...???

5D53CAD1-16E3-43A2-83F1-45A4CD06311B.jpeg

Link to comment
Share on other sites

A ja mijenjam kvačilo anlasera na skuteru ali su mi korejci ovaj put poslali dio koji baš ne paše pa će trebat malo dorade na tokarskom stroju  kako bi dobio potreban zub kojeg imaju izvorni primjerci.

Ovo je rak rana i najveća mana Hyosunga. Mislim da je ovo već peto kvačilo koje mijenjam a sada sam nabavio i novi zupčanik kvačila.

IMG_20190704_164846 (Large) (Custom).jpg

IMG_20190704_164927 (Large) (Custom).jpg

IMG_20190704_165523 (Large) (Custom).jpg

IMG_20190704_165617 (Large) (Custom).jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Čekam odgovor iz Koreje... 4022ce64e18b554820b54eeaf53f14dd.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

lijepo ti to složi pa na tržište, samo zajebancija s time

Link to comment
Share on other sites

Nisam vec dugo bio na forumu, evo par slika kako moto napreduje.

020b43b93482c4c10a30ac3c44626973.jpg
b1e2cc04c178d8c67c8be2e3b41f596d.jpg
fd63b97764fb921ab6e8bd824614a29e.jpg

I jedna slika sa nabildanim praprapraprpapraunukom :)

03fe9d4a2fa96ba7a9872a0a08cb64d3.jpg

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.