Jump to content

kap po kap na čep od ispuštanja ulja


frenchkey

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    26

  • Victor

    8

  • marek VZ

    6

  • trigi

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pa kupio je nece valjda opet. Uzmi tu s gumom ja je imam. Nekoristim bakrenu.

Link to comment
Share on other sites

20Nm iliti ga "umjereno" s rukom. Nikad niti na jednom autu nisam imao bezrazložni slučaj curenja ulja na čepu, tj. samo jednom ali s razlogom, bakrena brtva je izdržala 3 izmjene ulja.

Link to comment
Share on other sites

Saga se nastavlja. Danas probao metalnu podlošku s gumom. Curi još gore. Opet ulje van pa onda jedna stara bakrena podloška plus nova. Za sada najbolje riješenje, ali dalje kaplje. Sutra isprobavam nove dvije varijante. Prvo metalna podloška plus nova bakrena, a ako i to ne pomogne ide teflon traka i nova bakrena. To je lani pomoglo. Btw, u Tokića bakrena podloška 2kn, u Merčepa 3kn. Ova metalna s gumom je skroz plosnata i ne prilagođava se pod pritiskom. Sve mi se čini da je problem u karteru, ali mi se novi baš ne da kupovati

post-138-13903316273099_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Bas sam ti htio napisati. Ovo je problem s karterom i ako njega nemislis mjenjati morat ces kompenzirati ovako. :(

Link to comment
Share on other sites

Izreži komad tanke gume i stavi redom : guma,bakrena podloška,čep.

Guma će pokriti neravnine na karteru a podloška će spriječiti pomicanje gume dok uvrćeš čep.

Link to comment
Share on other sites

Ako urezes siri navoj na karter onda vise serijski cep nece pasat a zaista neznam koji bi onda i pasao. Nemoj to radit. Nadji polovni karter bolje.

Link to comment
Share on other sites

Pa naravno da nece da pase originalni cep, ali sto pa mora? Polovni karter moze da bude i gori od njegovog..

Link to comment
Share on other sites

može ostati i isti cep.

urežeš veci navoj ubaciš piksnu i urežeš navoj od cepa.

karter je obican limeni i tu možeš napraviti kako god hoceš.

Link to comment
Share on other sites

ma šta ću rezati novi navoj kada je i ovaj dobar? Mogu stegnuti i 10 nM, ne proklizava. Mislim da je jednostavno površina na koju šajba nalježe iskrivljena i ne može dobro prionuti.

Link to comment
Share on other sites

Ako urezes siri navoj na karter onda vise serijski cep nece pasat a zaista neznam koji bi onda i pasao. Nemoj to radit. Nadji polovni karter bolje.

 

A kolega pa to je obicni šaraf koji ti svaki tokar moze napravit

Link to comment
Share on other sites

A kolega pa to je obicni šaraf koji ti svaki tokar moze napravit

Ali čemu novi šaraf???? Navoji su potpuno uredu samo površina koju brtvi j**e zid

Link to comment
Share on other sites

ma šta ću rezati novi navoj kada je i ovaj dobar? Mogu stegnuti i 10 nM, ne proklizava. Mislim da je jednostavno površina na koju šajba nalježe iskrivljena i ne može dobro prionuti.

 

Pa narezes novi navoj koji je 2mm siri tako da ces skinit taj dijo sta je neravan

Link to comment
Share on other sites

pa koliki bi onda taj čep morao biti, ko 5 kn u promjeru? Uostalom mislim da nije samo u tankom limu urezano 2- navoja nego je ubačena nekakva piksna koju bi bušenjem na veći promjer uništio pa bi trebalo praviti novu, skidati karter, variti ju na karter, nove brtve kartera...Lakše onda kupiti novi ili polovni

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.