Jump to content

Mehanicar za Renault 4


3Ptih

Recommended Posts

Poštovani ljubitelji Renault vozila,

ponosni sam vlasnik Renaulta 4 iz 1984 godine, automobil korisitm svakodnevno i vrlo sam zadovoljan. Imam jedan problem koji je vezan uz paljenje. Auto teško pali kada je hladan, posjetio sam vec dva mehanicara koji su navodno rijesili problem. Medjutim to se nije dogodilo, zato molim Vas forumase da mi preporucite nekog mehanicara u Zagrebu koji zna sto radi i naplacuje koliko i prilici za popravak ovakve vrste automobila.

Unaprijed zahvaljujem

Link to comment
Share on other sites

pozdrav!

Lijepo je čuti da se R4 još uvijek svakodnevno koristi. Sve to manje je u službi kao auto, a sve to više kao kakav traktor/kamiončić/tovar....

Nego,

reci ti nama kako auto pali?

Da li anlaser vrti, ali ne motor ne spoji?

Da li potegneš čok do kraja?

Da li upali odmah ako mu uz čok daš još i gasa?

Kako radi na leru?

U vožnji, da li spremno prima gas ili cupka/guši se?

Koliko ti troši goriva?

Kad si zadnji put servisirao karburator, promjenio sviječice, naštimao paljenje, platine?

Puno pitanja, ali bez njih je teško zaključiti šta muči tvog ljubimca.

Ovako na prvu bi rekao da ti je čok raštiman i ne daje mu dovoljno goriva za start u hladnijim jutrima. Ali samo nagađam

Svakako ti preporučam da odeš do AUTOELEKTRIKE SPORIŠ u Podsusedu da malo bace pogled na sklop karburator/sviječice/platine. U google upiši ovaj gore naziv i izbaciti će ti kontakt broj i adresu

Moj je bio kod njih i nakon toga se auto preporodio.

Potrošnja mi je pala sa 6 na 4,5 litara goriva. Govorim o vožnji na magistralnim putevima. D1 od Vd do ZG je trošio 6,5, a nakon posjete dotičnom na relaciji ZG-VD 4,5. Cijena je bila prihvatljivih 400-tinjak kuna, reparatura karburatora, platine, sviječice, filter goriva, podešavanje paljenja.

Sad to znam i sam odraditi, ali oni su mi ukazali da se jednostavnim redovitim održavanjem ovih sklopova može puno napraviti za R4.

sretno!

Link to comment
Share on other sites

Stipe Radoš (Sesvete)

2006-382

Samo Renaulte radi "deda" ;)

Meni osobno i starome je servisirao 2 četvorke, peticu,clia,twinga i scenica.

Edited by King
Link to comment
Share on other sites

Stipe Radoš (Sesvete)

2006-382

Samo Renaulte radi "deda" ;)

Meni osobno i starome je servisirao 2 četvorke, peticu,clia,twinga i scenica.

jel to dida ĆIPA, ako je, svaka pohvala za majstora, meni je održavao R5, stari je zakon.

Baš sam tražio broj o mobitelu da napišem. :dobroje: :dobroje: :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Prije svega zahvaljujem na interesu i odgovorima,

Evo ovako stoje stvari:

reci ti nama kako auto pali?

Auto pali kao urica kada je ugrijan, a ujutro nakon cijele noci pogotovo ako je vlažno pali tek negdje od 10 puta.

Da li anlaser vrti, ali ne motor ne spoji?

Anlaser vrti odlicno kao i akumulator koji ne pokazuje znakove umora ni nakon vise pokusaja.

Da li potegneš čok do kraja?

Sto se tice coka na hladno nema sanse da upali ako je cok dignut, tek nakon sto napokon uhvati kada dignem cok nekako proradi, inace kada je dignut niti malo ne hvata.

Da li upali odmah ako mu uz čok daš još i gasa?

Shvatio sam da lakse upali bez gasa, ako mu dam gasa ista stvar kao i sa cokom

.

Kako radi na leru?

U leru radi odlicno, mirno i tiho

U vožnji, da li spremno prima gas ili cupka/guši se?

U voznji takodjer bez ikakvih cudnih radnji ili zvukova.

Koliko ti troši goriva?

Otvorena cesta oko 6 u gradu i do 7.

Kad si zadnji put servisirao karburator, promjenio sviječice, naštimao paljenje, platine?

U ovih 6 mjeseci sam stavio nove platine, svječice, kondenzator, kapu i kablove na razvodnoj kutiji i stimao paljenje vise puta.

Mozda ovo pomogne u nekakvoj procjeni:)

Link to comment
Share on other sites

Iz ovog šta si napisa još više si me uvjerija da je problem sa čokom.

Možda uopće nije naštiman. Da li se uopće pomakne polugica na karburatoru kad potegneš čok?

Probaj se malo poigrati sa tom polugicom ispod kutije filtera zraka kojom se regulira klapna od čoka.

U goroj varijanti bi rekao da je zaštopan vod goriva koji se otvara kad je čok povučen, ali nevjerujem da je to.

Četvorka bi se hladna trebala paliti na slijedeći način.

1. Potegnuti čok do kraja

2. dva put stisnuti papučicu gasa

3. Okrenuti ključ (ne dirati gas)

4. Anlaser bi treba par puta okrenuti motor i onda bi se treba upaliti.

5. Lagano krenuti sa vožnjom

6. Čok vrlo brzo nakon startanja motora početi lagano vračati. Najprije na 2/3 hoda, pa na 1/2 hoda i onda nakon dvi-tri minute čok vratiti skroz

Ovo su upute iz priručnika koji je iša sa R4 prilikom kupnje.

Moj je palija bez ikakvih problema na teškim minusima čak i bez ovog davanja gasa u drugom koraku. Čok bi vratija već nakon par metara vožnje na 2/3 hoda. Čim bi iz dvorišta izaša.

Slijedeće vračanje je bilo nakon nekih 100-tinjak metara. Na kraju ulice, prije izlaska na glavnu. A potpuno vračanje bi bilo nakon još nekih 100tinjak metara nakon šta bi se priključija na magistralu

I da, nemoj pretjerivati sa brojem paljenja. Lako ga "presaugaš" i onda si nigdje.

EDIT: Evo linka kako reparirati karburator na R4 GTL-u. LINK

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

kad sam na cliu imao ručni čok, teže mi je palio s čokom i dodavanjem gasa nego samo sa čokom. navodno kada se dodaje čok, ne treba dodavat i gas na papučici.

jesi probao tako?

Link to comment
Share on other sites

kad sam na cliu imao ručni čok, teže mi je palio s čokom i dodavanjem gasa nego samo sa čokom. navodno kada se dodaje čok, ne treba dodavat i gas na papučici.

jesi probao tako?

Pa poanta čoka i je da "drži gas" umjesto tebe.

Jer u vožnji imaš i drugu papučicu koju povremeno moraš stiskati (kočnicu)

Svoju četvorku uvijek palim bez stiskanja gasa, samo potegnem čok.

Ali gore sam naveo upute iz knjižice za korištenje vozila.

Smatram da to stiskanje gasa na četvorci nema nikakvog smisla jer pumpa goriva je pokretana motorom i dok ne okreneš ključ u bravi i anlaser ne počne vrtiti motor nema ni dovoda goriva u karburator.

Eventualno ono malo goriva šta ostane u samom karburatoru, ako ne izvitri preko noći.

Link to comment
Share on other sites

jel to dida ĆIPA, ako je, svaka pohvala za majstora, meni je održavao R5, stari je zakon.

Baš sam tražio broj o mobitelu da napišem. :dobroje: :dobroje: :dobroje:

Je :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Kad se povuce cok on ujedno i doda malo gasa pa samim time spric diza baci malo goriva u grlo sto je dovoljno da upali. Ako je cok dobro postelan nema diranja pedale.

Tvoj razlog nepaljenja je pumpa goriva ili potrosena bregasta koja ju ne tjera kako treba, tvoje verglanje od 10 puta znaci da pumpa lagano puni karburator i tek nakon 10 puta ima u njemu dovoljno goriva da upali a tada i cok proradi.

Kupi karb sprej i kad je hladan naspricaj u grlo, digni cok i bez gasa, kladim se da ce upaliti iz prve nakratko i ugasiti se ;)

Problem je sto ti se karb dok auto odstoji isprazni sa gorivom a pumpa vise nije tako jaka da ga dovoljno brzo napuni, najbolje rjesenje je staviti elektricnu pumpu za karb.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na interesu i odgovorima,

problem je riješen i bio je u čoku, naime nije se mogao povuci do kraja, bez ikakvih troškova mali pali i vozi dalje!

LP

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na interesu i odgovorima,

problem je riješen i bio je u čoku, naime nije se mogao povuci do kraja, bez ikakvih troškova mali pali i vozi dalje!

LP

Jel pali na "zub" ili se i dalje muči?

Drago mi je da je sve riješeno jednostavno i jeftino!

Link to comment
Share on other sites

Pali na zub!

Zato volim ovaj auto i premda se svi cude sto vozim bas njega, iz dana u dan se pokazuje kao zabavno jeftino prijevozno sredstvo za svaki dan i putovanja, zivjeli

Link to comment
Share on other sites

zato i ja imam jednog!

Ali nemoj nam otići, daj koju fotografiju tog tvog svtorenja!

Link to comment
Share on other sites

Naravno! Evo za pocetak link sa stranice koju sam bio slozio , jer mi je cilj bio ici s njim za Maroko. To se medjutim nije dogodilo, naime otisao sam u Maroko ali bez automobila, ali do sada me vec vozio u Budimpesti i Ljubljanu a planiram i neka nova putovanja.

http://www.ivanjakovina.com/4l.html

Link to comment
Share on other sites

Naravno! Evo za pocetak link sa stranice koju sam bio slozio , jer mi je cilj bio ici s njim za Maroko. To se medjutim nije dogodilo, naime otisao sam u Maroko ali bez automobila, ali do sada me vec vozio u Budimpesti i Ljubljanu a planiram i neka nova putovanja.

http://www.ivanjakovina.com/4l.html

Opa!

Pa ti si neki opasan igrač!

Bravo, bravo.

I meni su u glavi slični poduhvati, ali moram prvo osoviti vozilo na kotače!:)

Link to comment
Share on other sites

Hvala, a znate i sami ili je problem novac ili vrijeme ili obadvoje, ali eto stigne se i nesto putovati. Dolazi li netko od vas u Lineu petkom na druzenja?

Link to comment
Share on other sites

Hvala, a znate i sami ili je problem novac ili vrijeme ili obadvoje, ali eto stigne se i nesto putovati. Dolazi li netko od vas u Lineu petkom na druzenja?

Meni malko daleko ta LINEA!

Link to comment
Share on other sites

prije nekih godinu dana je bija susret u SlavonskomBrodu skup R4 povodom 50-og rođendana. Nakon toga ništa. Sve je manje više na individualnoj bazi. Konkretno znam za svega nekoliko "zaljubljenika" koji obožavaju R4 više nego moderni auto. Tako da se skupljaju ljudi koji su kilometarski bliži jedni drugima.

Ja čekam da moj "zaplovi" pa onda krećem na obilazak. Ima dosta od ovih "nekoliko" koje moram posjetiti, a razasuti su na cijelom teritoriju Lijepe naše. A neki i iz susjednih država zaslužuju da ih se posjeti. Rijeka, Istra, Novo Mesto (SLO), Bjelovar, Osijek, Slavonski Brod, Kraševo (BIH). To je otprilike to šta "moram" obići

U Srbiji se dosta često skupljaju. Odi na renault4srbija pa se uvjeri!

Na jugu je to još uvijek radna raga/tovar/traktor koji se samo cijedi, a ne vozilo koje se mazi i pazi i s kojim se uživa u svakom pređenom kilometru ceste.

Ima jedan zaljubljenik tu u Šibeniku s kojim se povremeno sretnem na kavi/soku/pivi, ali ništa više od toga!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Vidio sam da je u Srbiji dosta aktivno, studenti u Francuskoj svake godine idu u Maroko, bude prava ludnica ali nama nazalost tesko dostizno.

http://www.google.hr/#hl=hr&output=search&sclient=psy-ab&q=4l+trophy&oq=4l+troph&gs_l=hp.1.0.0l3j0i30.1445.4884.0.8004.11.7.1.3.3.1.369.1615.0j3j3j1.7.0...0.0...1c.1.ZMZtxwk7maw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=122b127832593136&bpcl=38626820&biw=1366&bih=673

Kada sredis Diva svakako naleti do Zagreb na pivu, zivio

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.