Jump to content

Koliko vam pila troši


dolac

Recommended Posts

A to su ti ovi novi Turbo Control Efficiency, znaš da to troši na kapaljku :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zagreb - Trogir - Oroslavje
Prema dole 140 na tempomat
Nazad 140-190 tempomat
[emoji3059][emoji3059]64e5edcc1f5809bf0e61948df72a9749.jpg

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Straza said:

Zagreb - Trogir - Oroslavje
Prema dole 140 na tempomat
Nazad 140-190 tempomat
emoji3059.pngemoji3059.png64e5edcc1f5809bf0e61948df72a9749.jpg

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Održavao si neko vrijeme 190 tempomatom?? Ili si postigao dok si obilazio?

Link to comment
Share on other sites

Na tempomatu sam je drzao od malo prije Skeadina do Zadra.
4000 okretaja i potpuno tiha ...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Okretaji oko 4,000 i kod mene na 190, 50tak km si tom brzinom isao, jel nije možda malo mucenje za 1.5dci? 

Screenshot_20190420-034530.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 mjeseca? Slabo kuhate? [emoji3]


U pravu si ... jučer popodne ostali bez plina, na boci pisalo 25.03.
Da me nisi sad urekao valjda bi izdržala boca 3 mjeseca [emoji4]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pa ce onda bit vrisnuo motor...znam ljude koji tako voze po 10-20min aute sa sitno konja na takvim okretajima i ode enđin...

Link to comment
Share on other sites

Kako vas sat laže to je strašno [emoji23] nemre taj 1.5 ici 190 garant.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moze moze, i gps pokazuje 188 [emoji16]
Ako treba i provozam te [emoji39]

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Ruske said:

pa ce onda bit vrisnuo motor...znam ljude koji tako voze po 10-20min aute sa sitno konja na takvim okretajima i ode enđin...

Ja ne kužim ovo. Zašto auto bi u to na 10-20 minuta vožnje na Max snazi? I u čem je razlika vozio 115ks ili 300 na Max snazi 10-20 min?

Ja sam 1.3vvti sa 87ks jednom vozio cca 200km peta i gas do kraja cca 80-90% puta i zamisli auto se i danas lijepo kotrlja nikada nikakvih problema.

Zašto je problem ako se auto vozi na ili jako blizu najvećoj snazi?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sve to ima svoje, ja ne zagovaram ubikanje motora kao standard...
Ali ako je auto odrzavan nike problem, nije da sam mu skinuo blokadu pa pa ga vrtim na 5500 okretaja.
Ako je 3700 peek za taj motor ne vidim kako bi motor bio pod ogromnim opterecenjem na 4000.
Vise je opterecenje na svemu ostalome...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Ja ne kužim ovo. Zašto auto bi u to na 10-20 minuta vožnje na Max snazi? I u čem je razlika vozio 115ks ili 300 na Max snazi 10-20 min?

Ja sam 1.3vvti sa 87ks jednom vozio cca 200km peta i gas do kraja cca 80-90% puta i zamisli auto se i danas lijepo kotrlja nikada nikakvih problema.

Zašto je problem ako se auto vozi na ili jako blizu najvećoj snazi?

Nije problem napraviti motor sa velikom vršnom snagom, nego je problem napraviti motor koji će dulje vremena izdržati tu max snagu.

Iako, ovo što kolega navodi, ova stalna brzina od 190 ili koliko već, to je možda 70-80 konja, ne više...

Vjv znas da je mercedes 70-ih ima dizelski trolitreni motor u NA varijanti od 80 ks i u turbo varijanti od 230 konja, e sad se postavlja pitanje u razlici temeljne konstrukcije i izboru materijala za ovaj drugi, ali to samo oni znaju.

Za daljnju informaciju, taj turbodizel od 230 konja je bio sposoban za 12 sati vožnje pri brzini od 320 km/h i, da budem u skladu s temom, pritom je trošio 16L u prosjeku.

U današnje vrijeme bi bilo zanimljivo uzeti neki VW, BMW ili Volvo 2L turbodizel te snage, nafrnjiti ga na max snagu 12h i vidjeti jesu li dečkići ili muškarci.

Zadnji auto za koji je u javnosti poznato da je pri stvaranju stavljen naglasak na izdržljivost pri velikim brzinama jest VW Phaeton. Kod lansiranja prve generacije se tražilo da auto bude u mogućnosti voziti 24h brzinom 300km/h dok je vani 50 celzijusa a da interijer auta pritom bude na 22 celzijusa. Vjv je ovaj zahtjev jedan od razloga zašto su u taj auto išli V8, V10 i W12 motori, među ostalima.

Danas Volvo ima 2L turbobenzinac snage 320ks, isto bi bilo zanimljivo vidjeti kako bi se proveo u određenim uvjetima...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne vjerujem da svojih 100 000km (ili koliko je garancija) ne moze izdrzati. To bi bilo smijesno. Zamisli da netko to cuje, pa onda ljepo u njemacku navecer i ajmo po gasu i da recimo u zadnjem trzajima garancije dobijes novi motor...

Svi oni mogu voziti tako. Uz naravno odgovarajuce odrzavanje. Negdje i pise da pri povecanoj eksploatacija se smanji interval odrzavanja... Tako da toga se pridzavati i odrzavati kako je propisano i vjerovatno puno ide.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Marioo said:

A 188 može.... Ne treba... Imam i ja jednog emoji6.png

Pise u laguni da moze 192km/h ?

Kazaljka blizu 200 a motor blizu da izdahne haha..

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Domba said:

Ne vjerujem da svojih 100 000km (ili koliko je garancija) ne moze izdrzati. To bi bilo smijesno. Zamisli da netko to cuje, pa onda ljepo u njemacku navecer i ajmo po gasu i da recimo u zadnjem trzajima garancije dobijes novi motor...

Svi oni mogu voziti tako. Uz naravno odgovarajuce odrzavanje. Negdje i pise da pri povecanoj eksploatacija se smanji interval odrzavanja... Tako da toga se pridzavati i odrzavati kako je propisano i vjerovatno puno ide.

One prve verzije 2.0TDI to nikako nisu mogle tj nisu se voljele vrtjeti iznad 3000, ako se dobro sjećam, glava je pucala uslijed toplinskih naprezanja. I to od jednog VW i od motora koji je trebao biti zamjena za legendarni 1.9

Tako da... Iskreno, dajem ruku u vatru da dobar dio motora ne bi izdržao konstantan rad iznad 60% vršne snage tih nekakvih 100tkm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Volvov je turbo supercharged.

Mitsubishi je "oduvijek" imao 2.0L 280-300 konja u Evu. 440 konja u posebnim izdanjima (znači ne od lokalnog čunera nego direktno od Mitsubishija).

Mercedes je neki dan predstavio 2.0L od 416 konja i 500Nm... I kažu da je to tek početak. A već godinama imaju 2.0L s preko 360 konja u A45...

Edited by IcyTexx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam nabrajao ekstreme nego one motore koji su usporedive snage, znam za Volvov sistem na T6 motoru

I to jest početak, ali u cestovnim vozilima. Prije 30-35 god su u F1 bili motori sa 1ccm=1KS

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Odradio u srijedu rutu sa slike dolje, s tim da sam ja bio zeru brži, nekih 10.5 sati odnosno prosjek 75km/h.
Prosjek potrošnje je bio 4.5L / 100km.

image.thumb.png.7ec6dd5dad4d3859c0dcd5c6bc688bcd.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo jedna brojka od prošlog tjedna

IMG_20190712_095514.thumb.jpg.12b2908b23b3b8cbc24a94b1e6348d84.jpg

Kako mi je R4 van pogona.....onda se vozam sa krstaricom. 

A ova brojka je posljedica 4 odlaska u Zadar i nazad. 

Gužva na cesti je velika, svi preplašeni kamerama voze 40-50-60 km/h i kad uđeš u kolonu nema puno mrdanja.

Ali evo....moguće je i krstaricu od 170ks i 1780kg staru 12 godina voziti štedljivo. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 14. 07. 2019. at 10:44, darko said:

Na 3000km ... prosjek 6.9.. 1.5dci

Tesko mu sa 19" haha

Link to comment
Share on other sites

18 .. kud si na 19 dosao

Mozda deci dva trosi vise zbog njih

1500kg ima scenic + otpor zraka... nemre trosit 5 litara nema boga

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.