Jump to content

R 18 TURBO-odvalio sam se


16 tl

Recommended Posts

Nekako si mislim da ce i ovako nesto osvanuti u Slavonskom Brodu.:D

Prosao sam neki dan Zajcevom ulicom i vidio tvoj R16...uljepsao mi je dan, da je barem vise takvih vozila po cestama.

Prekrasno izgleda, kao novi.

Link to comment
Share on other sites

Nekako si mislim da ce i ovako nesto osvanuti u Slavonskom Brodu. :D

Prosao sam neki dan Zajcevom ulicom i vidio tvoj R16...uljepsao mi je dan, da je barem vise takvih vozila po cestama.

Prekrasno izgleda, kao novi.

mogao si ti navratiti i na novi specijalitet kuće. :taz:

Link to comment
Share on other sites

Kad pogledam sliku ovog turba sjetim se naše bijele 18-ice 1.4 TLJ iz 1985 i prisjetim se onog dana kad sam je prvi put provozao nakon što sam starom ukrao ključeve.

Link to comment
Share on other sites

Kad pogledam sliku ovog turba sjetim se naše bijele 18-ice 1.4 TLJ iz 1985 i prisjetim se onog dana kad sam je prvi put provozao nakon što sam starom ukrao ključeve.

 

 

Kad pogledam sliku ovog turba sjetim se naše bijele 18-ice 1.4 TLJ iz 1985 i prisjetim se onog dana kad sam je prvi put provozao nakon što sam starom ukrao ključeve.

I moja je bila bež iz 85, nije htjela u rikverc nikako.E onda smo brat i ja to uredno razradili. :D

Link to comment
Share on other sites

Kad pogledam sliku ovog turba sjetim se naše bijele 18-ice 1.4 TLJ iz 1985 i prisjetim se onog dana kad sam je prvi put provozao nakon što sam starom ukrao ključeve.

Moja je isto bila bela.. Isto godiste, sve isto.. U rikverc je isla sa malo strpljenja iz prve, samo je trebalo jako povuci rucku ka sebi.. Imao je iste ovakve lajsne, tablu i zadnji spojler.. Jos uvek je u zivotu, ali se ne vozi.. Pali uredno.

Link to comment
Share on other sites

Moja je isto bila bela.. Isto godiste, sve isto.. U rikverc je isla sa malo strpljenja iz prve, samo je trebalo jako povuci rucku ka sebi.. Imao je iste ovakve lajsne, tablu i zadnji spojler.. Jos uvek je u zivotu, ali se ne vozi.. Pali uredno.

imam isto bijelu 85 godište stoji u dvorištu pali vozi motor složen nanovo

ceka mene za restauraciju i registraciju

Link to comment
Share on other sites

Na mojoj motor nije ni diran, nije menjana lamela, nista. Sve fabricki, 200.000 km iza nje je ostalo..

Link to comment
Share on other sites

Nisam imao 18-cu, ali su imali roditelji od jednog mog prijatelja u kvartu u kojem sam odrastao...to je bio u to vrijeme bivse YU u kojoj su ipak prevladavali Zastavini, ruski i poljski auti koji su bili slabiji, a nama kao djeci je glavno mjerilo koji je najbolji auto bilo "koliko je graviran"... :D

Ta 18-ca iako nije imala nesto jak motor bila je gravirana ako se dobro sjecam 220 Km/h...nama dovoljno za titulu najboljeg auta na parkingu. :D  

Link to comment
Share on other sites

U to isto vrijeme negdje je jedan moj profesor u osnovnoj vozio Renault Fuego...on je u to vrijeme bio doslovno space shuttle, pogotovo iz perspektive Lade Rive, Peglice ili Stojadina (ili Keca, kod vas su ga tako zvali?)

Link to comment
Share on other sites

Ja znam di ima jedna originalna 18tica turbo, u dobrom stanju za svoje godine :peca:

Link to comment
Share on other sites

Ja znam di ima jedna originalna 18tica turbo, u dobrom stanju za svoje godine :peca:

 

Kolega, ovo ti nije trebalo.Jeli se prodaje?

Link to comment
Share on other sites

I moja je bila bež iz 85, nije htjela u rikverc nikako.E onda smo brat i ja to uredno razradili. :D

Imao je stari prije nje zelenu 18-icu iz 1979 godine, e to je bio auto felge na tri vijka, kromirani branici, tanki volan. Nju nisam mogao voziti jer sam imao 13 godina kad je bila aktuelna, a stari je u međuvremenu imao sudar s njom i jedva ostao živ. Iz zahvale (što mu je spasio život) kupio je drugu (mlađu 18-icu) koju sam na kraju ja razbio. :sad2: :sad2: Sjećam se da je rikverc nekada znao zapinjati, ali ništa strašno.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Na mojoj motor nije ni diran, nije menjana lamela, nista. Sve fabricki, 200.000 km iza nje je ostalo..

ja sam ju takvu kupio za 900 kn

tip je samo za motor dao više od 5000 kuna

Link to comment
Share on other sites

Kolega, ovo ti nije trebalo.Jeli se prodaje?

Pa zadnji put kad sam tamo bio cijena je bila malo napuhana, ali misli da ću opet otići da vidim jer se korigiralo što

Link to comment
Share on other sites

Gledajući cijene,u odnosu na Evropu, kod su relativno umjerene, čak i niže za neke automobile, nego recimo u BiH.Slovenci su tu negdje paralelno sa nama, dok u Srbiji još uvijek možeš vrlo povoljno sa kešom obogatiti svoju garažu.

Čardak, to sam pitao onako usput, a ako budeš išao može i koja slika.

Link to comment
Share on other sites

Bio danas, jbg............... nisam slikao :blink:

Link to comment
Share on other sites

Slika mi je poznata, nisam siguran a možda i jesam da je to bilo svojevremeno na njuškalu prije par godina.Otprilike koja je cijena,ako se zna?

Link to comment
Share on other sites

to je ta............ jbg, baba neće reći cijenu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.