Jump to content

1.2 TCe tuning


Blue_Fatal1ty

Recommended Posts

Razmišljam si lagano o nekom tuniranju svog klitacha ako ne kupim neki drugi auto.

Vidim da je s remapom uglavnom ograničen na nekih 130 KS radi injektora.

Dali na taj motor pašu neki drugi injektori npr od clia 172?

Ako paše kakva su dalje ograničenja po pitanju turbine, usisa, ispuha...

Cilj bi mi bio dići ga na nekih 140-160 KS.

 

Googlao sam i jako je malo dostupnih informacija o tome.

Ugla sam našao da će renault nabrijati taj motor na 140 ks za clio gt model.

Link to comment
Share on other sites

Kaj nije taj motorić u osnovi (bez turba i 16V) isti kao onaj iz prapočetaka kaj je još u twingu 1.2 8V - 58KS?

 

Nekak mi je optimistično da bi na njemu moglo biti 160 KS...

Mislim može se složiti, ali kak dugo bi se vrtilo da se ne raspadne.

Link to comment
Share on other sites

Možeš ga dignut na cca 120 konja, ali uz drukčije injektore i ventile. Ja se ne bi upuštao u to.

 

ovaj koji će biti do 140 konja nema veze s ovim motorom koji ti imaš u autu (D4FT) koji je izveden iz 75 konjskog (D4F), nego će biti izveden iz ovog TCE energy koji u Meganeu ima 115 ks. 

 

Iako je kubikaža nazivno ista (1.2), velike su razlike među njima.

 

Stari 1.2 iz Twinga i Clia (D4F/D4FT) ima 1149 ccm, a ovaj novi ima 1198 ccm, razvijen je praktički iz nule, pa može podnijeti "turpijanja"

 

Čipanjem ovog D4FT gubiš overboost i onih 5 ks i 10 Nm kod ubrzanja, nego ti je samo naturpijan do bola. Ako se raspadne, možeš očekivat (pre)velike troškove

Link to comment
Share on other sites

Moj savjet ti je chipaj ga i to je to što se tiće snage jer nije neka extra baza za tuning

sve dalje te poprilično košta a relativno su sitni dobici

 

ostatak love uloži u vrhunske gume i kočnice jer sa 130ks na tu kilažu je to solidno brz auto

Link to comment
Share on other sites

Moj savjet ti je chipaj ga i to je to što se tiće snage jer nije neka extra baza za tuning

sve dalje te poprilično košta a relativno su sitni dobici

 

ostatak love uloži u vrhunske gume i kočnice jer sa 130ks na tu kilažu je to solidno brz auto

 

Slažem se s tobom.

 

130KS na tom autu će biti sasvim dovoljno. Potrošnja se neće bitno promjeniti, a kladim se da ćeš nakon čipanja uživat kak ide i stalno gledat potrošnju.

 

Skupljaj nofce za amortizere, felge i šire gume.

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu vjerovati da postoji netko tko misli da se auto sa ovako malom turbinicom, koja druka od 1500 obrtaja, i sa malim motorićem, može nabrijati na 160 KS...

 

Mislim da mu je 120 KS sa ovom turbinom i injektorima neki maksimum iznad kojeg jednostavno ne ide. I sa tih cca 120 konja auto bi bio vrlo brz! Brži od Clia GT sa 128 KS, zasigurno

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu vjerovati da postoji netko tko misli da se auto sa ovako malom turbinicom, koja druka od 1500 obrtaja, i sa malim motorićem, može nabrijati na 160 KS...

 

Mislim da mu je 120 KS sa ovom turbinom i injektorima neki maksimum iznad kojeg jednostavno ne ide. I sa tih cca 120 konja auto bi bio vrlo brz! Brži od Clia GT sa 128 KS, zasigurno

 

 

dizali su twingaće na oko 150 ks. Našao sam jednog clia koji je na 138 ks i ima injektore od 182.

Link to comment
Share on other sites

A gdje su ih to dizali???

 

Jesu li mijenjali turbinu, interkuler, klipove, injektore.....???

 

Misliš da ovaj mali motor može termički izdržati povećanje snage za 60%???

 

AKo si ga ikada vozio žešće dulje vrijeme, mogao si primjetiti kako je hauba i cijeli prostor oko motora pregrijan. A znamo da kod benzinskog motora velika većina utrošene energije odlazi u toplinu, tj. u beskorisnost. Zamisli da se isti taj motor još za 60% više grije, kaj misliš, koliko će to dugo trajati tako???

 

Htio si jurilicu, a kupio si auto od 100 KS i sada bi htio nemoguće, a da traje... To jednostavno ne ide.

 

Bolje prodaj, pa kupi nešto duplo jače.

Ili napravi ovaj remap koji je provjeren i daje oko 20% veću snagu, kupi dibar ovjes, powerflex selene i lagane kotače, pa da vidiš koliko ćeš brz i zabavan auto dobiti!!!

Link to comment
Share on other sites

Mjenjali su intercooler i injektore. Vjerojatno usis i ispuh.

 

vjerojatno ću i radit samo remap i to je to. 20 KS je isto solidna brojka. 16" ultre, spuštanje za 3 cm, micanje rezervnog kotača i poluprotočni zadnji lonac. To su modifikacije koje bih ja radio.

Link to comment
Share on other sites

Htio si jurilicu, a kupio si auto od 100 KS i sada bi htio nemoguće, a da traje... To jednostavno ne ide.

 

Bolje prodaj, pa kupi nešto duplo jače.

Ili napravi ovaj remap koji je provjeren i daje oko 20% veću snagu, kupi dibar ovjes, powerflex selene i lagane kotače, pa da vidiš koliko ćeš brz i zabavan auto dobiti!!!

 

Poanta svega!

Link to comment
Share on other sites

A gdje su ih to dizali???

 

Jesu li mijenjali turbinu, interkuler, klipove, injektore.....???

 

Misliš da ovaj mali motor može termički izdržati povećanje snage za 60%???

 

AKo si ga ikada vozio žešće dulje vrijeme, mogao si primjetiti kako je hauba i cijeli prostor oko motora pregrijan. A znamo da kod benzinskog motora velika većina utrošene energije odlazi u toplinu, tj. u beskorisnost. Zamisli da se isti taj motor još za 60% više grije, kaj misliš, koliko će to dugo trajati tako???

 

Htio si jurilicu, a kupio si auto od 100 KS i sada bi htio nemoguće, a da traje... To jednostavno ne ide.

 

Bolje prodaj, pa kupi nešto duplo jače.

Ili napravi ovaj remap koji je provjeren i daje oko 20% veću snagu, kupi dibar ovjes, powerflex selene i lagane kotače, pa da vidiš koliko ćeš brz i zabavan auto dobiti!!!

 

Ako mu digne snagu ne znači da će mu dignuti i temperaturu motora, zapravo, isporučena snaga je proporcionalna temperaturi, ali ne u omjeru 1:1... Strujanje zraka hladi motor...

 

Ja bi preporučio da središ usis/ispuh i staviš taj čip, povećat ćeš i iskoristivost motora, možda malo smanjiti potrošnju...

 

a onako bi bilo,usis, ispuh, chip, opruge, amortizeri, kočnice,... ulaganjima nikad kraja...

Link to comment
Share on other sites

Što je zanimljivo mene sve ovo isto čeka... hahha

 

Vec sam se cuo preko maila sa Tiborom za remap kojim bi mi digao snagu za 21 KS i 48 Nm.. Na ljeto bi trebale ici neke vece gume (razmisljao sam o 17", ne znam koliko je to pametno?) pa cemo vidjeti :)

Link to comment
Share on other sites

Što je zanimljivo mene sve ovo isto čeka... hahha

 

Vec sam se cuo preko maila sa Tiborom za remap kojim bi mi digao snagu za 21 KS i 48 Nm.. Na ljeto bi trebale ici neke vece gume (razmisljao sam o 17", ne znam koliko je to pametno?) pa cemo vidjeti :)

 

Pa meni su 17" potpuno OK, samo nemoj pretjerati s gumom, 195 ili 205, šire nemoj! S tim da gume u tim dimenzijama koštaju :zima:

Link to comment
Share on other sites

Pametno je 17" ako se radi o nekim vrlo laganim felgama.

 

Ako ćeš ići na neku standardnu felgu, samo da te upozorim da takve u 17" često imaju više od 10 kg.

 

Koliko ti je Tibor rekao za cijenu i daje li kakvu garanciju za posao te je li već radio koji TCE???

Link to comment
Share on other sites

Pa meni su 17" potpuno OK, samo nemoj pretjerati s gumom, 195 ili 205, šire nemoj! S tim da gume u tim dimenzijama koštaju :zima:

 

Pa i ne bih sire od tih. RAspitat cu se na proljece kad krene "sezona" :)

 

 

Pametno je 17" ako se radi o nekim vrlo laganim felgama.

 

Ako ćeš ići na neku standardnu felgu, samo da te upozorim da takve u 17" često imaju više od 10 kg.

 

Koliko ti je Tibor rekao za cijenu i daje li kakvu garanciju za posao te je li već radio koji TCE???

 

 

Jel ima nekih prijedloga koje "lagane" felge da trazim? :D

 

Ovako, rekao mi je 1800 kuna sto kad sam preveo u eure ispadne povoljnije nego da uradim u Bosni ovdje. Ostaje mi jedino trosak putarine i goriva do ZG  :zima:

Link to comment
Share on other sites

Ultre ;)

ja sam prešao sa 15" i 195/50/15 na 17" 205/40/17 i 17" set je čak sitno lakši

Edited by exfreerider
Link to comment
Share on other sites

moze moze, kao sto pise u tekstu, sa 90% dijelova motora promijenjenih

a  i to je pitanje kako dugo ce raditi

 

 

dobro ovo je samo jedan primjer da se može...

 

ugl da rezimiram. Koliko čitam, britanci za every day idu na 140 ks bez problema sa injektorima od 182.

Pumpa goriva i turbo mogu do 150 ks.

koliko vidim po njihovim postovima. Kad dođem kući postavit cu sve linkove.

Link to comment
Share on other sites

Ajd napravi remap (kao pokusni kunić :zubo:), pa da i ja mogu kroz neko vrijeme, ako se kod ebe dobro pokaže. :)

Link to comment
Share on other sites

ha onda kupi injektore i odi kod Hica da ti slozi mapu na valjcima kak se spada i amen... kad si se vec raspitao :)

al mislim da sve prek toga nema smisla, turbo prvi sigurno nece moc dat vise od toga... ovo je jos relativno jeftino , injektori plus remap, a i IC se da nac od neceg drugog...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.