Jump to content

Clio IV 1.2 16v


dino_sk

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dino_sk

    19

  • moril

    8

  • newbie

    6

  • borny

    6

Top Posters In This Topic

uh to bu opako izgledalo, svaka vast na poslu!!!

al to bu ti ga ubilo skroz!! :(

ma nece njega nis ubit , ceste su nam koliko toliko obnovili,nema vise bas rupa po cesti  otkad je dosla promjena vlasti u gradu tako da nebrinem za to  :cool:

morala je zupanica pripremit teren za novog audia :D

Edited by dino_sk
Link to comment
Share on other sites

Bez spuštanja ovo će izgledati smiješno... Nadam se da nećeš stavljati te felge prije nego li nabaviš opruge ili gewinde!

 

Inače, mislim da će u toj kombinaciji izgledati odlično! moderan auto i old school felga!!!

Link to comment
Share on other sites

Bez spuštanja ovo će izgledati smiješno... Nadam se da nećeš stavljati te felge prije nego li nabaviš opruge ili gewinde!

 

Inače, mislim da će u toj kombinaciji izgledati odlično! moderan auto i old school felga!!!

 

procitaj opet par postova iznad :p 

 

evo slike visorsa i zimskog setupa 

 

DSC04744_zps06880b69.jpg

DSC04745_zps57692a91.jpg

Link to comment
Share on other sites

hehe, meni su ove narancaste bomba!!

inace, mislil sam ubiti u smislu performansi... to su teske felge i kolko vidim budu siroke :zubo:... al ovak i onak to nije neki racer sa 75 ks pa nije od neke presudne vaznosti... al budi spreman na taj kompromis... performanse i potrosnja...

Link to comment
Share on other sites

Koji će biti ET felgi sa širim rubovima???

 

Jesi li razmišljao hoće li stati pod blatobrane???

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ce prevagu u samo izgledu odigrati izbor gume, ja bi prvo probao bez farbanja srca jer i to nosi svoje u ukupnom dojmu estetika je zaj3bana stvar mada mi prirodno lezi nisam siguran u ovaj izlet i zivo me zanima.

Link to comment
Share on other sites

et felgi u orginalu je 38 i to je jako tesko za naci tako da kad su naletile nisam htio propustit priliku

na 8,5j bi to bilo oko et20 ak me pamcenje dobro sluzi 

Link to comment
Share on other sites

Da se i ja nadovežem na ideju swapa kad je već ta tema zatvorena. Vidim da si se našao dosta uvrijeđen, ali dobronamjerno i uz koju pošalicu smo ti napisali što te ide. Ne možeš samo ukrcat snažniji motor u tu šasiju i zdravo, jači motor za sobom vuče u najmanju ruku bolji ovjes i naravno puno jače kočnice. Mislim da više nema na forumu kolege koji je u 1.2 šasiju ubacio 2.0 motor pa da ti on prepriča svoj strah kad je sa serijskim ovjesom, kočnicama s bicikla i gumicama 175 širine probao to na cesti. Ako želiš bit jebena opasnost na cesti onda odi na honda fun club tražit savjete, to su ionako jedini sektaši koji se još bave tim swapovima... Do tad, biraj boju felgi, tako je najsigurnije za sve nas.  :lek:

Link to comment
Share on other sites

DIno sine nadam se da si proucio koliko kosta jedan rub za tu felgu :) Znam kada je Pero slagao svoje da je sve bolesno skupo jer sam sve gledao na ebay-u, od ventila do tih cepova (sam crveni logo sa zlatnim BBS slovima kosta ako se dobro sjecam oko 1000+ kn za sve 4 felge) i samih rubova... Sve fino pripremi, slozi, vijke pocincaj, raskesi neku gumu gore i zabij ga u pod, mozes ti to :) I odi na 8.9 i 9.5 (razlika u cijeni ruba je mizerna) i razvuci neku gumu koju mozes upisati u prometnu i uzivaj :p

Link to comment
Share on other sites

Ona tamo tema o engine swapu je lockana, ali sam moram demantirati autora da Clio IV ne postoji 1.2 tce - postoji, zove se GT, ima 120 ks i izgleda puno bolje nego će ovaj izgledati uz sve te felge :)

Link to comment
Share on other sites

ove felge u katastrofa stanju koštaju 1000E.....konkretno sam sa prijateljem restaurira bbs rs "17"  prednje 8,5 zadnje 10 jota et 0 !!! ...na to je navucena guma 205,40 r17 i to na mazdi 3 prebolesno izgleda ...mislim da ce i ovdje ova felga pristajati jako dobro.....samo treba lijepo ovo srediti i definitivno auto zabiti u teški teški  pod jel bez toga ovo ce bit katastrofa...a da ces ih upisati u knjizicu ?definitivno ne jel ako bude razvucena guma felga viriti van (da se razumjemo ova felga je i napravljena za to )...al boli te brige....samo naprijed

Link to comment
Share on other sites

Meni ove felge nekako ne idu Clia ,premoderno auto za ovakve felge ovo po meni ide samo na Švapska vozila ili općenito starije modele auta među koje bih svrstao i Renole tipa petica, 11-ka itd., mada stoje odlično na Mazdi koju Vedro spominje no ona je sedan pa to nekako drukčije figura ,no sretno u projektu stavi slike kad završiš :)

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da će se itekako uklopiti ali samo ako je auto spušten sa niskoprofilnom gumom..i možda bi bilo dobro da ne farbaš srce 

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da će ti auto jebeno izgledat s tim felgama i kvalitetno zabijen u pod :ahaa:  a što se tiče swapa, teško da ćeš u hr naletit uopće na neka iskustva jer je to još praktički nov auto......

 

Edit: ja bi probao najprije bez farbanja srca u crno  :dobroje:

Edited by Dodo
Link to comment
Share on other sites

Ovo na 3ci je bolest veca ...a i na 4ci bi trebalo bit dobro ako se auto spusti doslovno do kraja tako da se guda razvali po cesti :)

Link to comment
Share on other sites

Tvoj Clio je terenac naspram ovog bijelog, a znaš i sam kakva veselja imaš čim ne voziš po ravnome.

To nije auto za svaki dan.

Vidjet ćemo kako će felgice stajati novom Cliu.

Pitanje vezano uz spuštanje... Što sa jamstvom ako se auto ubije u pod?

Link to comment
Share on other sites

alo, kaj ste s kruske pali?? decko ide na stlye, boli ga kuki oce to bit neudobno , za svaki dan itd...  svak ima svoj gust i dobro zna prednosti i mane... glupo je raspravljat jel njemu to treba i oce mu bit funkcionalno...

ja mislim da ce super zgledat, makar nisam ljubitelj tog stila

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.