Jump to content

Centralno zakljucavanje problem


phenom

Recommended Posts

Radi se o Cliu 2 1998 god i imam problem sa bravama i centralnim zakljucavanjem, brava kod vozaca i suvozaca se okrecu 360 a centralno mi ne radi. Iz nutra je gumb za zakljucavanje auta i sve zakljuca. Pa zanima me ak je imao tko problem sa tim centralnim na daljinski problem i kako ga rijesio? lp

Link to comment
Share on other sites

Moje osobno iskustvo s istim takvim Cliom u obitelji je da se bravu ne isplati popravljati. Što se tiče daljinskog ono je na IC sistemu i zna jako zezati i hvata samo izbliza. Najbolje rješenje je kupiti privjesak za aktivaciju centralnog putem radio valova, a prijemnik se poveže na gumb za zaključavanje svih vrata.

Nešto slično ovome: http://www.ebay.com/itm/Car-Remote-Central-Lock-Kit-Locking-Keyless-Entry-System-with-Remote-Controllers-/150714999823?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item231750640f&vxp=mtr

A može i jednostavnija varijanta ako ne želiš posebni gumb za gepek. Ja sam naručio OVO, čekam da stigne.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Brave nisam ni razmisljao popravljat  jedino nesto sa daljinskim da probam .

Dok stisnem daljinski svijetli i da ga priblizim na tu "kutijicu" svejedno nezeli

Bitno mi je da ga cijelog mogu zakljuca. Sad cu vidjeti sto je najbolje

Edited by phenom
Link to comment
Share on other sites

provjeri s kamerom od mobitela dali ona druga dioda na ključu baca ljubičasto svjetlo

Link to comment
Share on other sites

dok je frend stavio na kameru, svijetlilo je bijelo. A gore na kljucu je mala diodica koja zablinka. (crvena)

a iz nutra dok stisnem guma za zakljucavanje ili odkljucavanje sve radi

Link to comment
Share on other sites

onda je u kvaru prijemnik signala kod unutarnjeg retrovizora. Sve u svemu, najjeftinije je ići na aftermarket centralno

Link to comment
Share on other sites

a na koji nacin to funkcionira? preko nekih valnih signala ili kak? Kak se montira itd?

Link to comment
Share on other sites

kod tog godišta je infracrveni signal, znači ne preko radio valova već kao daljiski za televizor. To je neprecizniji sistem i s manje dometa pa je uskoro napušten i sada se koristi sistem s radio valovima kod novih vozila, a isto tako funkcionira i aftermarket centralno

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

a to treba spojiti nekak sa ovim nutarnjim gumbom za zakljucavanje i motorima za zakljucavanje ili  kako to?

Link to comment
Share on other sites

Šta ti je sa drugim ključem? Možeš li s njim otvarati daljinski auto?

Clio ti je iz 1998. Jesi li ikada mijenjao baterije u ključu?

Link to comment
Share on other sites

pise god proizvozdnje 99.

Rezerni kljuc mi nema na daljinski. A sve brave mi otisle :D

Baterije su bile zamjenjene, sad mi Pufy rjesava to;)

:prijatelji:

Link to comment
Share on other sites

čekaj, ako ti ne rade brave na vozačevoj i suvozačevoj strani pa kako onda zaključavaš i otključavaš auto?

Kada se puno pritiska botun na ključu u "prazno" (zaj.....nje s ključem iz dosadne) zna se vrlo lako desiti da ga zblesiš. Pokušaj napraviti ovo:

1. Otključaš auto (normalno kljucem, ne daljinski) onako kako sada otključavaš.

2. Držiš botun za centralno zaključavanje auta (onaj na centralnoj konzoli) jedno 5-10 sekundi, dok on automatski sam ne zaključa, pa ponovo otključa auto.

3. Tada bi ti trebala početi treperiti ili stalno svijetliti crvena immo lampica za blokadu na tabli

4. Sada pritisneš botun za otključavanje/zaključavanje na KLJUCU i auto bi trebao tada primiti kod tvog ključa da bi mogao sa njim otključavati/zaključavati.

Ovo sam bio pročitao na nekom forumu (nesjećem se više kojem) gdje je tip ovu proceduru našao u "Auto Dati".

Link to comment
Share on other sites

Daljinski ne radi 3-4 god negdje. Ak ne i vise. Lijepo zakljucam. Otvorim suvozaceva vrata i ostavim otvorena, stisnem gumb za zakljucavanje i zakljuca sva vrata osim suvozacevih.

Link to comment
Share on other sites

Dali tko zna di se nalazi centralna kutija koja upravlja motoricima za zakljucavanje ?

Link to comment
Share on other sites

e super, hvala ti.   Dok se docepam prvih novaca ovo ugradujem :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pitao frenda sta misli o tom centralnom zakljucavanju ( http://www.krhificentar.com/?wpsc-product=set-za-daljinsko-zakljucavanje )

Njemu na 2 hyundaja se brzo smrdalo, imao problema sa akumulatorom, a i kasnije sa modulom tj. vise nije radio.

Rekao da uzmem ovaj ( http://www.krhificentar.com/?wpsc-product=set-daljinsko-zakljucavanje-2 )

ima tko kakva iskustva sa tim univerzalnim setovima za zakljucavanje?

Link to comment
Share on other sites

To ti je maltene sve isti k**** ;)

 

Ja imam takvo aftermarket ala Kinesko daljinsko evo nekih 8 mjeseci, do sada sve uredno fercera.

Link to comment
Share on other sites

evo ja ga imam ugradenog 10 mjeseci i nikakvih problema, sumnjam da je mogao imati problema s akumulatorom zbog toga

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ovako imam jos jedno pitanje!

Di spojim 2 smede zice na zmigavce, dok se otkljuca ili zakljuca da treperi?

Na sva 4 ili negdje u buntu svih zica u autu ispod osiguraca, na osigurace ili gdje?

Link to comment
Share on other sites

Evo baš danas i meni stiglo ono za centralno što sam naručio. Što je najbolje potpuno besplatno :bigl:

Kinez kasnio s isporukom, ja protestirao na e-bay, pare mi vraćene i kada sam već zaboravio na to jutros zvoni poštar i nosi daljinsko, he, he

Inače to je ovo:

http://www.autospeed.com/cms/A_112952/article.html

Link to comment
Share on other sites

Da ne otvaram zasebnu temu, prikljucit cu se ovdje ako autoru ne smeta.. meni na megane classicu suvozaceva bravica ima isti problem okretanja za 360°, a neispravna mi je i bravica na gepeku (puknut je neki zub koliko sam uspio vidjeti). Ajde suvozaceva mi nije toliko problem, ali gepek jest posto ga nemam kako zakljucati.. e sad, na otpadu me za bravicu gepeka traze 350kn pa si razmisljam za taj novac uzeti univerzalno centralno s daljincima i tako rijesim sve probleme, a imat cu i daljinsko.

 

Sad je moje pitanje dali je komplicirana ugradnja aftermarket centralnog na megane i dali ima nekih trikova ili mi je dovoljan samo set sa pripadajucim nosacima i dijelovima koji dolaze u njemu?

 

Daljinsko sam vec spajao na drugom autu i poznata mi je procedura, ali kod nekih auta se javlja problem da treba izraditi nekakve adaptere koji se nakace na sajlu za zakljucavanje pa zato pitam..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.