Jump to content

Ima goriva ima struje vergla ne pali-pumpa goriva ili?


hrvojexyz

Recommended Posts

gledajte decki ovako releji se ne rastavljaju probavaju  cistiti špricati itd kontakti na žicama se mogu špricati

on ukopcava i iskopcava pumpu benzina i da može je iskopcati u toku vožnje bilo kad da mu dođe

taj relej kad jednom zašteka skida se i baca i mjenja novim.

ako znaš koji je možeš ga malo sa necim potuckati možda proradi dokad se nezna zato mjenjaj

i kad se stavlja nova pumpa bilo bi dobro staviti i novi relej cisto radi prevencije nitko nekaže da mora se ali to je moja preporuka

Link to comment
Share on other sites

relej ti je oko 120 kn u renaultovom servisu.

Link to comment
Share on other sites

al kad ne znam koji je od releja 

a koliko je izvan ovlastenog

 

a i rekao mi je hans da mu ga dopeljam al ne znam kak jel nece da upali

a za vucnu sluzbu nemam para

 

lud sam vise od svega

najradje bi ga zapalil

Link to comment
Share on other sites

a jel se moze u voznji ugasit pumpica pa da auto krepa

Meni je krepala pumpa u vožnji, samo se motor ugasio i popalile se sve lampice na tabli, sreća nekih 100 metara od kuće. I onda hladan znoj... Prvih 2 puta kad sam gurnuo karticu nije se čulo zujanje, samo vergla i neće upalit. Treći puta je proradila, al se čulo kako nepravilno i teško radi, zapinje. Motor je krenuo na par sekundi i ponovo se ugasio.

Link to comment
Share on other sites

Evo ovo ti je kutija releja i osigurača ns Scenic 1.9 dci pa pretpostavljam da je i kod tebe slično.

post-14075-0-68861200-1365575653_thumb.j

Relej pumpe goriva je označen bijelim slovima "PG".

Za početak njega izvadi i zamjeni sa onim zadnjim označenim na slici sa "Clim". Provjeri i relej "GM".

Probaj sad upalit auto. Ako opet neće provjeri cijelu liniju instalacije za pumpu goriva. To ti je slijedeća linija:

1. provjeri osigurač F8 (5A) u kabini pored volana (on dovodi +12V nakon kontakta na relej na slici označen sa "GM".

2. Relej "GM" dovodi +12V na relej pumpe "PG" sa zelenog osigurača F2 (30A) (označen ti je na slici).

Osigurač F2 također trebaš provjeriti.

3. Nakon što dobije +12V relej "PG" zatvara kontakt i odvodi na pumpu goriva +12V također sa osigurača F2 i pumpa tada vrti.

Predlažem ti da na oba osigurača i oba releja kad ih izvadiš brusnim papirom očistiš kontakte. F2 i releji se nalaze tu u prostoru motora i zaštičeni su u biti samo plastičnim poklopcem pa se vrlo lako desi da im uslijed vode i vlage oksidiraju kontakti.

Špule releja možeš spojiti direktno na bateriju da vidiš dali okidaju (na 1 spojiš +12V a na 2 minus).

post-14075-0-10485500-1365576608_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

...

Predlažem ti da na oba osigurača i oba releja kad ih izvadiš brusnim papirom očistiš kontakte.

attachicon.gifRelej.jpg

 

 

Bitno je naglasiti da ne brusi kontakte u samom releju nego kontakte releja i osigurača sa njihovim kućištima.Ako otvara relej kontakte u releju može očistiti kontakt sprejom i provući komad mekanog papira ili pamučne tkanine između njih.

Također treba očistiti priključke kućišta na koja se relej i osigurač spajaju,može sa čačkalicom u kombinaciji sa kontakt sprejom.

Link to comment
Share on other sites

hvala dragane na odgovoru

 

post-13537-0-79871500-1365582673_thumb.j

ovak to kod mene izgleda

 

i sve sam napravio kak si rekao i nece ni dalje

 

 

a jel se moze to na dijagnostici vidjet kaj ne valja

 

 

Link to comment
Share on other sites

trigi,

Ma to sam i htio reći. Možda je bilo bolje da sam umjesto izraza kontakt napisao "vanjski konektori" ili "pinovi".

Sliku rastavljenog releja sam priložio samo zato jer su na njoj ucrtani brojevi pinova tako da zna di će spojiti vanjski napon na špulu ako je želi ispitati.

Također špulu može ispitati i Ohm-metrom. Ispravna špula ima otpor oko 65 ohm-a.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

@DraganST - znam što si htio reći,reagirao sam zbog onih koji to ne znaju ili mogu krivo protumačiti.

 

@scenicRXE - ostaje ti provjeriti instalaciju i masu ako su relej(špula i kontakti) i osigurač ispravni,trebaš provjeriti imaš li 12V na špuli releja kada treba biti uključen i 12V prema pumpi te dolazi li tih 12V na priključak pumpe.

Trebat će ti svakako mjerni instrument i netko za pripomoć.

Link to comment
Share on other sites

mjerni instrument imam

al ne kuzim gdje moram imat 12 volti na releju

a do pumpe nema

nista nevpokazuje

Link to comment
Share on other sites

Izvadi relej pumpe. Uzmeš instrument i jedan ispitni kabel ubodeš u nosač releja u ono mjesto gdje je bio spojen vanjski pin broj 1 releja (to je +12V za špulu). Drugi ispitni kabel instrumenta spoji direktno na minus baterije jer ti je blizu ili bilo gdje na masu. Ako je sve OK instrument ti mora pokazati 12V.

Pazi ovo sve moraš napraviti unutar 5 sec. kada daš kontakt, jer nakon toga ECU jedinica gasi relej ako motor ne vrti da pumpa ne baca gorivo bez veze.

Link to comment
Share on other sites

pokaziva 12 v

ali pokaziva cijelo vrijeme

ne ugasi ga za 5 sec

Link to comment
Share on other sites

OK. Napon je prisutan, znači linija od osigurača F8 u kabini do tu je uredu i relej "GM" je upao (on dovodi +12V na to mjesto di si mjerio).

Sada ispitaj relej. Spoji ga direkto na napon ili izmjeri otpor između pinova 1 i 2 na relaju.

Link to comment
Share on other sites

Ako špula ne upada kad je spojiš na napon ili mjeriš npr. beskonačan otpor znači da ti je relej riknija.

Međutim ako je relej dobar e onda je s**nje.

Naime prije sam ti rekao da ćeš imati 12V samo 5sec. ali si ti rekao da imaš stalno i to je OK.

Minus releju šalje ECU jedinica i taj signal traje 5 sec. Znači zbog nekog razloga nemaš minus iz ECU-a. A zašto, neznam. Trebao bi ić na dijagnostiku da saznaš razlog.

Link to comment
Share on other sites

Ja bih ipak ubo oba ispitna kabela od instrumenta u nosač releja da bude 100% siguran da ima 12V  i plus i minus na špuli releja.Možda nema masu na nosaču releja?

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Moguće da sa ECU-a dolazi masa ali je problem u spoju te žice i pina broj 2 od nosača releja.

Također je moguće da je i to i špula OK ali onda ima problem sa pinovima releja broj 5 i broj 3. To je normalno otvoreni kontakt koji se zatvara kada špula upadne i dovodi +12V direktno na pumpu.

Prijedlog:

Izvadi relej pumpe. Uzmi manji komad žice i direktno premosti na nosaču releja pinove 5 i 3. Pumpa bi morala odmah startati i vrtiti sve dok ne makneš ovaj kratkospojnik.

Evo ovako:

post-14075-0-80550400-1365592153_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ništa bez brike (kratkospojnika)... :D

 

Nakon toga,ako pumpa ne proradi,treba izmjeriti napon na pumpi.Ako nema napona imaš prekid u instalaciji (žicama,konektorima) koju onda treba omski ispitati.Sumnjiva mjesta su pregibi.

 

Btw,dragane odakle vadiš te prigodne slike ili ih sada slikaš?

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam se čuo sa momkom na telefon. Kupio je sva tri nova releja i opet ništa. Izgleda da mu je u prekidu veza između releja i pumpe. Mjerio je omski i ništa. Potegnut će novu žicu direktno sa pina 5 i konektora pumpe.

Slike ne slikam jer ja nemam Scenica. Kod mene ti najobičniji "Clio vulgaris". Slikice i razne upute i savjete za razne stvari nađem na "www.fuckingoogleit.com" :-)

Link to comment
Share on other sites

Komad žice je najjeftiniji kvar a releje može imati u rezervi ili prodati.

 

Kad utvrdi približno mjesto prekida vodiča,a lako može utvrditi pomoću igle i ohm-metra(pikati iglom vodič do bakra i mjeriti) dobro je pogledati i ostale vodiče u buntu ili u blizini u kakvom su stanju povlačenjem svake žice posebno(ako je loša puknut će).

 

Znači sve slike sa gugleta :-)

Link to comment
Share on other sites

ne znam kaj mu je al dodje mi da ga zapalim sa benzinom

kakve sam srece ni onda se ne bude upalil   :spex

 

 

 

uglavnom dobije napon na relej al ga nece prebacit

a ispravni su releji jel sam ih isprobao direktno na akumulator i onda prebaci

a i kupio sam nove

 

uglavnom sutra cu ga odslepat do majstora tu u kvartu da mi ga pogleda i spoji na dijagnostiku

jer mi je blizu

Link to comment
Share on other sites

hvala svima na odgovorima

a posebno draganu na strpljenju i razumjevanju

Link to comment
Share on other sites

Nema problema stari. Najvažnije je da ti to riješiš na najbezbolniji i najjeftiniji način.

Sretno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

evo da se javim

 

auto je nakon 2 tjedna napokon ispred dvorista

 

bio je problem u kompjuteru

uglavnom otislo je nesto u kompjutoru kaj regulira ubrizgavanje goriva i rad pumpe

 

i to nije prvi put jel mi je majstor rekao da je to vec slagano al da je slozeno tek toliko da ide

 

 

sad bi trebalo biti u redu

a vidjet cemo do kad 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ja imam sličan problem koji ne znam riješiti pa da ne otvaram novu temu.Dakle auto mi je stao u vožnji pa sam utvrdio da je riknula pumpa od goriva (Megane Scenic 2.0 1999). Stavio sam novu (cijena 500 kuna) no uvidio sam da je napukla i plastična rebrasta cijev na kućištu pumpe. Gdje god da sam ju tražio nemaju je. Zvao sam i servis gdje mi je rečeno da ne prodaju rezervne dijelove za rezervne dijelove. Probao sam postaviti novu cijev od gume ali jednostavno je cijev uskoro pukla( gumena cijev za benzin-otporna na pritisak od 10 bara) jer pumpa pliva u benzinu :angry: . Sad zanima me šta da radim jer je cijena pumpe 3500 kuna(govorim o originalu) a nemam ni približnu ideju koliko bi koštala kakva zamjenska pumpa a da baš nije neki škart .Ima li itko od vas ikakvu ideju ili zna gdje se može nabaviti plastična cijev jer se ovako s autom ne usudim voziti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.