Jump to content

Omogućavanje podizanja brisača na Clio III Ph2


Rafo

Recommended Posts

Pošto se nisam mogao pomiriti s time da na svom autu  Clio III ph.2 Avantage TCE 100 5v ne mogu podići  brisače

(zbog predugačkog poklopca motora odnosno loše konstrukcije poluga brisača),

odlučio sam to riješiti na svoj način, pa pogledajte slike. Možda nije najljepše, ali je funkcionalno.

 

 

    p1080156nxpowerlite.jpg

 

 

    p1080161nxpowerlite.jpg

 

 

    p1080162nxpowerlite.jpg

 

 

                 p1080154nxpowerlite.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    12

  • Matt

    6

  • moril

    4

  • Rafo

    4

Top Posters In This Topic

Nije jednostavnije dat kontakt i stavit ručicu brisača u donji položaj pa ih onda okrenut ?

Link to comment
Share on other sites

Ja ne mogu vjerovati da si išao uništiti poklopac motora radi banalnih brisača...

 

Ne vidim ni jedan razlog zašto bi podizao brisače u uspravan položaj, ja sam uredno promijenio metlicu i bez podizanja.

 

A inače, nisu oni bez razloga postavljeni toliko ispod poklopca, razlog tomu je aerodinamika, jer brisači na nailasku vjetra pružaju velik otpor strujanju, a ako su ispod, otpora nema

Link to comment
Share on other sites

Ja ne mogu vjerovati da si išao uništiti poklopac motora radi banalnih brisača...

 

Ne vidim ni jedan razlog zašto bi podizao brisače u uspravan položaj, ja sam uredno promijenio metlicu i bez podizanja.

 

A inače, nisu oni bez razloga postavljeni toliko ispod poklopca, razlog tomu je aerodinamika, jer brisači na nailasku vjetra pružaju velik otpor strujanju, a ako su ispod, otpora nema

Prvo, kad čistim staklo brisači smetaju,

drugo, ako želim obrisati gumu brisača, treba ih podići,

treće, kada ostavim auto u garaži, podignem brisače da se guma opusti,

četvrto, koliko brisači utiču na aerodnamiku? 1%. 0,1%? A i inače aerodinamika je bitna kod brzina većih od 110-120km/h, a koliko se uopće prijeđe brzinom većom od 120-130km/h (ako se poštuju propisi)?

peto, brisači uopće nisu ispod poklopca nego samo zglob i početak poluge - na verziji ph3 (zadnja verzija ) je to ispravljeno tako što je zglob pomaknut prema metlici pa se brisači mogu normalno podići (što znači da su i u tvornici zaključili da je izvedba kao što je na verziji ph2 nepraktična.

šesto, zbog te aerodinamike i predugačkog poklopca su i otvori za ulaz zraka u kabinu smješteni duboko ispod poklopca pa zrak ne ulazi u kabinu prirodnim protokom, nego se i za grijanje i za hlađenje i za najobičnije provjetravanje mora uključivati ventilator, a isto tako je prednje staklo bespotrebno pretjerano nagnuto kao da je to neki super sportaš a ne obični gradski auto.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj se ljutit kad ti ovo napisem ali ovakvu glupost sto si ti napravio nebih ocekivao ni od klinca sa 18g a ne nekog tvoje dobi. Ne samo da ruzno izgleda nego ama bas nema nikakvu prednost.

 

1. Tesko ti je ocistit staklo? Sta malo ih samo podignes i sve je cisto. Usput peres ih na rucnoj i ja u svojih 6 godina nikad nisam imao problema sa ciscenjem. Visoki pritisak i amen.

2. Tesko ti je malo podici gumu jednom ili dva puta godisnje da ih namazes glicerinom za zastitu od zime? Pitam se koliko je bilo tesko ispiliti ovu haubu.

3. Jer ostavis i vrata otvorena jer svugdje imas one gume pa da se i one ne ostete? Mislim ovo nezelim ni komentirat

4. Koliko nesto utjece na aerodinamiku sigurno zna onaj koji je ovako i dizajnirao. Najmanje ti, ja ili netko sastrane. Usput netko je proracunao da ce lim izdrzat hrđu jedno duze vrijeme, sto kod tebe nece biti slucaj. Pila zakon :D

5. Kakve veze halo????

6. Moaj auto je sportski i uopce necu komentirat ostalo jer imam i dovoljno zraka, i hlađenja i grijanja i mogu odmrznit sajbu jednim pritiskom na dugme. Zaista neznam cemu ovo, no budimo relani svi da je ovo zesca sprdnja koju dugo nisam vidjeo. Sva sreca tvoj je auto pa radi sto zelis, ali moje osobno misljenje jest da ce ti se drugi smijat. No predpostavljam da te nije bas briga

Link to comment
Share on other sites

Ako je propisno zaštićeno nakon rezanja, hrđe neće biti. Sve ostalo su gluposti.

Mislim da se ja ne bih usudio rezati haubu, ali ako čovjeka veseli, zašto ne?

Link to comment
Share on other sites

Šta učini, pa ja ne vjerujem. Pa zašto pobogu postoje upute???

 

Mislim da čak ni ne moraš dati kontakt nego samo staviš ručicu brisača u najbrži mod brisanja te će se brisači dignuti u krajnji položaj. Nakon toga ih digneš sa stakla i sve 5.

 

Jaaoooo, strašno...

Link to comment
Share on other sites

Ako postoji ova opcija sto ne znam jer nemam takava auto onda je rezanje bilo nepotrebno mada je logicno da su morali tako nesto predvidjeti. Da rezimiramo rucica brisaca u neki polozaj onda se brisaci postave u gornjoj točci samim time se ukazu zglobovi brisaca te ih onda mozes otklopiti u potpunosti DA ili NE?

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Ako postoji ova opcija sto ne znam jer nemam takava auto onda je rezanje bilo nepotrebno mada je logicno da su morali tako nesto predvidjeti. Da rezimiramo rucica brisaca u neki polozaj onda se brisaci postave u gornjoj točci samim time se ukazu zglobovi brisaca te ih onda mozes otklopiti u potpunosti DA ili NE?

 

Da, tako je. Kod mene na Meganu 3 tako radi. Ne trebam dati kontakt. Samo stavim ručicu u najjači položaj za brisanje i brisači se dignu okomito. Nakon toga preklop preko zgloba je mačji kašalj. 

Inače, nema straha ako se upali auto (nakon što su se bez kontakta digli brisači). Brisači će ostati u tom položaju skroz dok se ručica ne pomakne. Dakle, motor radi, grije šajbu/auto, a vi recimo vani čistite snijeg sa stakla.

 

Naravno, da se ne bi našao mudrac, ako se prethodno upali auto, ova funkcija neće raditi, već će brisači početi najnormalnije raditi/brisati staklo pri najjačem intervalu brisanja.

Link to comment
Share on other sites

Samo da napomenem vlasniku vozila da je izgubio garanciju na prohrđavanje.

Link to comment
Share on other sites

Da, tako je. Kod mene na Meganu 3 tako radi. Ne trebam dati kontakt. Samo stavim ručicu u najjači položaj za brisanje i brisači se dignu okomito. Nakon toga preklop preko zgloba je mačji kašalj. 

Inače, nema straha ako se upali auto (nakon što su se bez kontakta digli brisači). Brisači će ostati u tom položaju skroz dok se ručica ne pomakne. Dakle, motor radi, grije šajbu/auto, a vi recimo vani čistite snijeg sa stakla.

 

Naravno, da se ne bi našao mudrac, ako se prethodno upali auto, ova funkcija neće raditi, već će brisači početi najnormalnije raditi/brisati staklo pri najjačem intervalu brisanja.

 

Nekuzim te? Netrebas dati uopce kontakt nego samo rucicu u najjaci polozaj i sami se dignu? Kod clia toga nema :(

Link to comment
Share on other sites

Tako je i kod mene, kontakt nebitan, brisači idu gore, on računa ako si otključao odmah pali ekrane od putnog računala, tako valjda i to radi...

Link to comment
Share on other sites

Shogo je ispravno odgovorio :D Ne moram dati kontakt. Čim otključam auto, otvorim vrata pali se elektronika, stavim ručicu u najbrži interval i to je to.

 

Pa poigraj se sada sa ovim saznanjima ili pročitaj u uputstvima. Mora imati neku foru s ručicom.

Link to comment
Share on other sites

Nemam nikakve fore . Dok nema kontakta nista neradi. NI prednji ni straznji. Mogu ja njih ostavit u gornjem polozaju kad dodju i brzo iskljucim kontakt.

 

Hm ništa idemo pilit. Ajmo preporuka neke dobre pile za ovo ? :hahahe:

Link to comment
Share on other sites

Po godinama trebao bi se sjecati pile (velikog manevarskog kapaciteta) koja se koristila za tehnicki odgoj. 

 

Znaci na cliu to nisu tako predvidjeli, e u tom slucaju mi je ova opcija simpaticna ako je kvalitetno napravljena u smislu lakiranja odrezanog ruba.

Link to comment
Share on other sites

Ja i dalje ne vidim ni jedan razlog zašto bi to napravio na svojem autu. Kao što vele, uključiš kontakt, na sekundu upališ brisače i isključiš kontakt dok je ručica u gornjem položaju i podigneš ih bez problema...

Link to comment
Share on other sites

Hmm, baš sam popričao sa poznanicom. Posjeduje Clio III i također kaže da ima ovaj problem, al da također nije ništa isprobavala sa ručicom brisača. Uostalom, zar je teško nazvati servis i pitati pa da riješimo tu enigmu :D

 

EDIT: Moril jel tako kod tebe rade ili ne?

Edited by Matt
Link to comment
Share on other sites

Koji klinac cu zvati servis? Nekuzim cemu ih uopce dizat? Mogu ih promjenit bez ikakvih podizanja. To je za papke. A i tim zenama najbolje da odu u servis jer brate neznaju ni jedna. Sad ce na kraju ispast da je ovo pohvalno. Dajte ljudi nezajebavajte se....

Link to comment
Share on other sites

Probao upravo, nema tog na 197, ni u manualu.

Link to comment
Share on other sites

Pa onda je stvarno katastrofa....pa ovaj čovjek gore je bio revoltiran onda...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.