Jump to content

Lampica STOP i lampica ručne zajedno


Hrc555

Recommended Posts

Nemam ni ja nekakav konektor. Ustvari, ima nekakav ali mislim da nije vezan na kočiono ulje nego je lakše doći do posudice s uljem ako ga se makne ali nije nužno. 

Na tehnički tek moram tako da nitko ništa nije dirao po tome dijelu motora. 

Link to comment
Share on other sites

Kako šta griju? Pa na tehničkom pregledu otvore poklopac posude za kočiono ulje, uvale unutra grijač i mjere temperaturu isparavanja. Ako je niža od mislim 150°C padaš tehnički (moraš promjeniti ulje). U tom otvaranju i zatvaranju poklopca posude moguće da se pomakao konektor.

Konektor skroz udspoji i očisti sve kontakte na konektoru i posudi sa kontakt sprejom.

Jedna mala ispravka. Naime mjere točku vrelišta, odnosno temperaturu pri kojoj tekućina počne prelaziti u plinovito agregatno stanje. Točka vrelišta je bitna jer je ulje (ne ulje već tekućina na bazi etilen glikola - slična antifrizu) higroskopno i s vremenom veže vodu, a pošto voda u kočionoj tekućini nije poželjna jer snižava točku vrelišta čime uzrokuje "prokuhavanje" same tekućine pri više uzastopnih kočenja (povećava se temperatura zbog otpora u samom sustavu pri primjeni sile) i nastajanje plinovite faze odnosno pare (plinovi su stlačivi za razliku od tekućina) što pak uzrokuje smanjeni prijenos kočione sile, a time i efikasnost kočenja.

Link to comment
Share on other sites

 

Nemam ni ja nekakav konektor. Ustvari, ima nekakav ali mislim da nije vezan na kočiono ulje nego je lakše doći do posudice s uljem ako ga se makne ali nije nužno. 

Na tehnički tek moram tako da nitko ništa nije dirao po tome dijelu motora.

Na priloženoj slici pozicija 207 je "Brake Fluid Min Level Sensor" ne Megane II i koliko kužim sliku pokazuje posudu sa uljem.

S2.pdf

Jer ako nije na posudi kako će detektirati niski nivo. Po elektro shemi konektor ima dvije žice (zelenu i crnu). Crna je masa, a zelena ide direktno na instrument tablu.

Je li kod tebe ovako?  

Link to comment
Share on other sites

Nisam sad baš siguran a nemam sad auto da mogu pogledati. Ima nekakav senzor ili nekakve žice oko njega. Nisam gledao gdje koja točno ide, samo sam provjerio razinu ulja. Od tada, to je već dva dana se nije niti jednom upalila lampica.

 

Nego, šta da napravim s ručnom? Ima samo disk pločice na zadnjim diskovima a moram na tehnički uskoro a nikako mi se neda mijenjati diskove i pločice. Diskovi jesu pojedeni ali ništa kritično. Pločice još uvijek imaju mesa preko minimalno dozvoljenog (to vidim i odokativnom metodom). 

Link to comment
Share on other sites

pa odi u servis da ti postelaju rucnu, nazovi, pitaj cijenu i amen...

Link to comment
Share on other sites

Tako zna svaka baba a na servise sam nažalost alergičan. Moram negdje kupiti vilasti ključ pa malo pritegnuti kod ručne. 

Link to comment
Share on other sites

Danas sam pitao nekog lika na tehničkom na Vrbanima pored Zagrebačke da mi samo provjeri kočnice i koče ko blesave  :D  Čak nije htio nikakve novce  :dobroje:  :prijatelji:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.