Jump to content

Lampica sistema kontrole ispušnih plinova


ZlayoZg

Recommended Posts

Unatrag nekih mjesec,dva mi se događalo to da mi auto na aupuh baci crnog dima kad okretaji dođu na dio gdje se pali turbina..Znači,baci dim,turbina se upali i auto onda dobije onaj "šus".Malo sam googlao po netu i vidio da bi moglo biti do EGR ventila.

 

Prekjučer se vraćam od Furlana i na putu mi se upalila lampica sistema kontrole ispušnih plinova,tj.ova

lampica1.jpg

 

Išao sam kod mehaničara i spojio ga je na komp..Nisam uspio zapamititi sve što je pisalo,ali bila je jedna greška(D i još neki brojevi) i znam da je na kraju pisalo "E.G.R. Blocked"..Očistio je ventil,poništio grešku i auto sada fino ide i ne baca više dim kao prije.

Međutim,ta lampica se nakon 1 km vožnje opet upalila i opet sam išao do mehaničara i opet je javljalo istu grešku.Opet ga je poništio i rekao mi ako se i dalje bude palila da ću morati staviti novi EGR ventil.Došao sam doma i nakon 2 sata opet upalio auto jer sam negdje išao i nakon 15 min vožnje se opet upalila ta lampica.Opet ću ga morati odvesti mehaničaru..Zanima me je li baš do tog ventila ili je možda nešto drugo u pitanju? :nezna:  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Očito nije očistio EGR kako treba. Ventil se može razdvojiti na dva dijela, špulu (elektromagnet) i sami ventil. Zna se dogoditi da naslage prođu između osovinice ventila i ležaja u dio gdje se nalazi povratna opruga i blokiraju vraćanje ventila, tako da isti ostaje otvoren kad ne treba. Sad na tebi je da procjeniš dali kupovati novi ventil, ili se još malo zafrkavati sa postojećim (probati ga rastaviti i očistiti dio gdje se nalazi opruga). Vrlo je moguće da te baš ovo što sam naveo zafrkava. Da je do ožičenja na CLIP-u bi isbacio grešku "coherence", ili "circuit".

Link to comment
Share on other sites

Evo bio sam maloprije kod Baotića i naručio se na pregled u ponedjeljak,a onda i kod mehaničara da mi poništi kvar i na aparatu mu je izbacilo ovo(uspio sam fotkati greške)

IMAG1024.jpg

 

Ako je baš do ventila,otkazat ću Baotić i otići ću kod mehaničara i neka stavi novi,rekao je da ima EGR od Hoffera i košta 1000 kn. 

Edited by ZlayoZg
Link to comment
Share on other sites

1. Grijač - prekid strujnog kruga (vjerojatno otišao)

2. EGR

 

Elektromagnet je jako pouzdana naprava i kad "ode" nema onoga malo radi malo ne radi, kao kod tebe. Na tebi je da odlučiš hoćeš stavljati novi, ili ćeš se zafrkavati sa starim. Greška EGR-a je zapisana u memoriji (nije aktivna) tako da EGR radi ispravno neko vrijeme i onda se dogod ida zaglavi (vjerojatno zbog onog što sam napisao u prethodnom "post-u").

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Bio sam kod drugog majstora nedaleko od mene i rekao je da mu dovezem auto u ponedjeljak,da će rastaviti EGR ventil,detaljno ga očistiti nekom kiselinom(tako je rekao),cijevi do njega će propuhati i isto očistiti i poništiti kvar,a ako mi i onda bude javljao grešku onda ću morati uzeti novi ventil..Vidjet ćemo u ponedjeljak.

 

A što se grijača tiče,koliko bi koštao drugi(novi)?

Edited by ZlayoZg
Link to comment
Share on other sites

Bio sam kod drugog majstora nedaleko od mene i rekao je da mu dovezem auto u ponedjeljak,da će rastaviti EGR ventil,detaljno ga očistiti nekom kiselinom(tako je rekao),cijevi do njega će propuhati i isto očistiti i poništiti kvar,a ako mi i onda bude javljao grešku onda ću morati uzeti novi ventil..Vidjet ćemo u ponedjeljak.

 

A što se grijača tiče,koliko bi koštao drugi(novi)?

Koksane naslage se ne otapaju u kiselinama, već u organskim otapalima (čista kemija). Reci majstoru da rastavi EGR na pola i dobro očisti povratnu oprugu kojoj se može pristupiti isključivo odvajanjem elektromagneta(špule) od ostatka EGR-a.

Link to comment
Share on other sites

Bio sam kod majstora i očistio je EGR ventil i auto sada bolje vuče i ubrzava..Ali lampica se opet upalila čim sam kod njega došao po auto i upalio ga.Onda mi je rekao da je vjerojatno smanjen nekakav protok zraka(ili tako nešto) i da se zato pali,ali da nije hitno da ga mijenjam jer to ne utječe na rad motora i snagu i da se slobodno mogu voziti bez straha,a kad se odlučim promijeniti ga da mu se javim.Jedino me živcira ta upaljena lampica.

 

E sad,dal ja smijem ići na dulji put sa autom?Imam u planu u skorašnje vrijeme(7.mjesec) ići u Beč i Munchen.Baš mi i ne treba da me ostavi nasred ceste.. :mellow:

Edited by ZlayoZg
Link to comment
Share on other sites

evo ista stvar je i kod mene več skoro godinu i pol,znači gorila mi je lampica dijagnostike(i još uvijek gori)i odem ja kod električara i spoji ga on na komp i veli da je erg ventil i znači očisti on ergić pobriše grešku i zapalimo mi auto,prođemo niti 1km i eto ti vraga pak se upali lampica i on ni 5 ni 6 nego treba promjenit erg ventil i da košta oko 1000kn,a ja ono daj me nemoj zajebavat no da jebeni ventil koji ničemu ne sluzi dojde hiljadu kuna i onda veli da kaj se njega tiče da ga on nebi nit mijenjal te da ne šteti motoru,al da me mogu samo zajebavat na eko testu,al posto več zadnja 2 puta normalno prolazim na eko testu nisam ga ni mijenjal.jedino mi se tu i tamo zna ugasit lampica i onda počne cukati i dimiti ko golf dvojka,pa ga opalim po gasu ,lampica se upali i opet sve normalno.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ma jel facking moguće da je meni opet otišao EGR ventil nakon godinu dana??????

11.07.2013 sam ga mijenjao u Baotiću i popravak platio 1800 kn i da bi se meni u nedjelju predvečer opet upalila lampica sistema ispušnih plinova.Maloprije sam ga spajao na komp kod majstora i javlja istu grešku DF027(ima fotka u trećem postu ove teme)...A jamstvo isteklo 11.07. ove godine,znači prije 11 dana..

Pa nemrem vjerovat... :mad2:  :mad2:  :mad2:

Jel se vrijedi žaliti servisu kako je moguće da je original dio zakazao nakon godinu dana i koji je ne baš jeftin?

Link to comment
Share on other sites

Tu očigledno EGR nije uzrok , nego samo posljedica.

Pogledaj katalizator , jer njegova zaštopanosti utiče na rad EGR-a.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Majstor kaže da je katalizator ok.

Bio ga je očistio,ali opet ništa,i dalje svijetli.Spajao ga je na dijagnostiku i pokazuje mu grešku "Otvorenost EGR".Znači li da je vrisnuo EGR?

Isto tako čitam da je dobro da se očisti i cijev ventila(ako nije očistio).Jel bi tu što pomoglo?

Edited by ZlayoZg
Link to comment
Share on other sites

maa daj ako ti auto normalno radi i vuče ne diraj ništa...več češ se naviknut na upaljenu lampicu dijagnostike i bok 

Link to comment
Share on other sites

Otvoren egr bi znacio ili da je nakupljeno garezi izmedju mehanixma i elektromagjeta ili da ti je egr posteno zasran.

Kako je smesno da svi odma menjaju i najjednistavnije sklopove koji gotovo nikad ne crkavaju, nego eto. Neda mu se razdvojit i ocistiti posteno nego zamijene. Al 1800kn za zamijenu tog ventila majko mila...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.