Jump to content

Megane II 1.5 dCi otišla turbina?


Max

Recommended Posts

Auto ima 135tkm,100ks, kuplhen 15.7.2005. u Starkelju, od prvog dana sam ga ja vozio pa zadnjih dvije godine moj stari. Nikad na hladno ganjan, nikad vruc ugasen, ulje mijenjano prvih 80 tkm svakih 15, a dalje svakih 10 tisuca! Zadnje vrijeme trosio ulje, utvrdeno da gubi ulje na turbini?! Ima li to logike, kakvo je to s**nje od turbine?? Jel imao netko slican problem?

Link to comment
Share on other sites

Imao ja problem s turbinom prije godinu dana.

Izbacivao mi grešku Error injection. Nova koštala 12000kn ali sam staru dao ispjeskariti pa me to sve skupa (pjeskarenje i montaža) izašlo oko 1200 kn

Za sada mi je OK. Otišla je radi gradske vožnje. Sada ga malo više gazim kada sam van grada.

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja javim, moja je otisla prije cca 1g, u voznji samo se zdimio, kad sam otvorio haubu imao sam to vidjet, ulja svugdje. Prije "veselja" u voznji je pocela lagano zujat, cak je i kompjuter izbacio "injection fault". Steta je bila oko 5000kn s rukama, naravno stavio sam repariranu. U servisu su htjeli preko 10 kolko se sjecam ili cak 14..  

 

Mislim da ima po njuskalu u Sloveniji po 5000 novih.. Kolko to valja ne znam..

Link to comment
Share on other sites

Auto ima 135tkm,100ks, kuplhen 15.7.2005. u Starkelju, od prvog dana sam ga ja vozio pa zadnjih dvije godine moj stari. Nikad na hladno ganjan, nikad vruc ugasen, ulje mijenjano prvih 80 tkm svakih 15, a dalje svakih 10 tisuca! Zadnje vrijeme trosio ulje, utvrdeno da gubi ulje na turbini?! Ima li to logike, kakvo je to s**nje od turbine?? Jel imao netko slican problem?

Tko je proizvođač turbine, dali je Garrettova. Misim da jedan renomirani proizvođač sebi ne može dozvoliti ovakove stvari. Jesi li imao problema s turbinom i na 2.2 dCi u laguni?

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran ali mislim da je Garret, neka me netko ispravi ako nije. Stvarno sramota da tako brzo rikne! Stavit cu novu, javim koliko kosta..

Na Laguni nisam imao taj problem, ali zato jesam s usisnom granom pa ti dode na isto kaj se tice love;) Sve je to drek, lagano mi je dosta svega i razmisljam o promjeni marke pri iducoj kupnji definitivno..

Link to comment
Share on other sites

imaš pravo biti frustriran, ali Garret to stavlja i u druge marke

Link to comment
Share on other sites

Ma znam, treba kuptii auto bez turba :) Cini mi se da je majstor rekao da je nova turbina 3900 plus ruke, tako da nije tak strasno, ali svejedno je to premalo kiometara..

Link to comment
Share on other sites

Ne bih da doljevam ulje na vatru ali naslusao sam se tih prica o turbinama i diznama na dci motorima prije nego sam se odlucio kupiti svog clia. Prije 1.2 TCe sam razmatrao (ozbiljno) kupovinu dCi motora ali buduci da u BiH tocimo gorivo "šlj" kvalitete (u prevodu, sve ono što bi veoma tesko proslo na vasim pumpama) zato i te turbine crkavaju u prosjeku na 150 tkm. S diznama je jos i veci problem. Prljavo gorivo i neodrzavanje (tj. neinformisanost vlasnika o manjkavosti motora) je glavni razlog.

 

Neki imaju srecu (kao moj poznanik taksista koji je na dva auta, renault megane  1.9 dCi i daciom logane 1.5 dCi promijenio turbine tek na ravno 250 000 predjenih km i njegova verzija je da su riknule tacno na toj kilometrazi) a nekima se problemi puno prije jave.

 

Nemoj odustajati od auta s turbom jer sta je dizel (a vala i nejaki benzinac) bez turba :)

 

 

Javi koliko te sve izaslo i sretno!

Link to comment
Share on other sites

Auto ima 135tkm,100ks, kuplhen 15.7.2005. u Starkelju, od prvog dana sam ga ja vozio pa zadnjih dvije godine moj stari. Nikad na hladno ganjan, nikad vruc ugasen, ulje mijenjano prvih 80 tkm svakih 15, a dalje svakih 10 tisuca! Zadnje vrijeme trosio ulje, utvrdeno da gubi ulje na turbini?! Ima li to logike, kakvo je to s**nje od turbine?? Jel imao netko slican problem?

Na osnovi čega je utvrđeno da gubi na turbini? Dali je usis pun ulja? Šta je sa iberlaufom? Dali je on prohodan? Ako je začepljen onda se nabija tlak u motoru koji tiska ulje van preko turbine. Prvo to eliminirat.

Koliko to on ulja točno troši? 1.5dci je poznat po lijepljenju karika ako se vozi na kratke relacije i još k tome lošije ulje. Koje ulje je točeno?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je na svim 1.5 dCi KKK ili BorgWaner. Ova varijabilna na inacici od 105-106 KS je sigurno BorgWarner i ne crkavaju prije 200tkm ako se redovno mijenja kvalitetno ulje.

Link to comment
Share on other sites

Renault 2.2dCi i 3.0dCi motori su poznati po "razletavanju" turbina i nisu na glasu kao pouzdani motori bar u korporativnim krugovima u kojima sam se kretao do nedavno. Čuo sam nekoliko priča iz prve ruke kako su krepali na cesti na vrlo sličan način, pogotovo na autoputevima.

Link to comment
Share on other sites

Jao, trnci me prolaze...

Spominje se 135k, 200k, 250k km...

A ja jučer okrenuo 321k i upalio mi se injection fault pri jačem ubrzavanju sa naplatnih kućica. Budući da održavam prosjek jedne injection fault po godini, nadam se da sam gotov sa 2013. Eto mi kad gledam Dijelovi, održavanje, problemi - sad samo iščekujem taj čarobni trenutak.

 

Al ovo na 135k km mi izgleda kao kriminalno malo km...  :unsure: Pogotovo jer je pažen.  :sad2:

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Evo da 206 kkm i još se nije razletila, a nije da ne znam pritisnuti po gasu, zadnjih 45000 km kod mene. U 2.2 dCi sigurno Garrett turbina i ako ga se redovito održava (ulje i filter na 10000 km, ili jednom godišnje) nikakvih problema ne bih trebalo biti.

Link to comment
Share on other sites

Vezano za turbine u Renault vozilima , nije problem u lošoj turbini , jer u pitanju su renomirani proizvođači koji isporučuju turbine cijelokupnoj auto industriji.

 

Za havarije turba u 90% slučajeva je problem ulje i samo ulje (neodgovarajuće a još više predugi intervali izmjena), u malom postotku od režima vožnje (forsiranja na hladno, gašenja na vruće) al i to je opet povezano sa uljem (nezagrijano i pregrijano) i u mikronskim postotcima tvornički felerična turbina.

 

Jer ne može mi niko reći da Garrett turbine u 1.9 dCi motorima nevaljaju ako jedan Scenic pređe 390.000km bez diranja turba , onda nije definitivno problem u Garrettu?!

Ali taj Scenic ima interval izmjene ulja do max 10.000km od početka upotrebe...

 

 

A što se konkretno ovog slučaja tiče , prije montaže (nove , polovne ili reparirane) turbine , prvo se mora utvrditi razlog otkazivanja turba kao npr.začepljen dovod ili povrat ulja  , slab pritisak ulja , strano tijelo sa usisa ili iz motora (špena ili sl.)

 

Znači potrebno je sve i jedno crijevo i element za dovod i odvod ulja i zraka  očistiti , motor isprati , skinutu karter i ujnu pumpu (obavezno provjeriti)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imao ja problem s turbinom prije godinu dana.

Izbacivao mi grešku Error injection. Nova koštala 12000kn ali sam staru dao ispjeskariti pa me to sve skupa (pjeskarenje i montaža) izašlo oko 1200 kn

Za sada mi je OK. Otišla je radi gradske vožnje. Sada ga malo više gazim kada sam van grada.

 

jel znaš možda koju injection grešku??    u kojem režimu ti se događalo?

pitam zato kaj ja imam problem sa bacanjem greške...

Jao, trnci me prolaze...

Spominje se 135k, 200k, 250k km...

A ja jučer okrenuo 321k i upalio mi se injection fault pri jačem ubrzavanju sa naplatnih kućica. Budući da održavam prosjek jedne injection fault po godini, nadam se da sam gotov sa 2013. Eto mi kad gledam Dijelovi, održavanje, problemi - sad samo iščekujem taj čarobni trenutak.

 

Al ovo na 135k km mi izgleda kao kriminalno malo km...  :unsure: Pogotovo jer je pažen.  :sad2:

i tebi isto pitanje :)   koji injection fault? 

Edited by živac
Link to comment
Share on other sites

Ma znam, treba kuptii auto bez turba :) Cini mi se da je majstor rekao da je nova turbina 3900 plus ruke, tako da nije tak strasno, ali svejedno je to premalo kiometara..

meni je turbina otišla na 54000km. Tako da ti tvojih 135tkm nije uopće malo.

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran ali mislim da je Garret, neka me netko ispravi ako nije. Stvarno sramota da tako brzo rikne! Stavit cu novu, javim koliko kosta..

Na Laguni nisam imao taj problem, ali zato jesam s usisnom granom pa ti dode na isto kaj se tice love;) Sve je to drek, lagano mi je dosta svega i razmisljam o promjeni marke pri iducoj kupnji definitivno..

 

I ja sam isto tako razmišljao, da promijenim marku auta, ali kad bolje sagledaš još uvijek je Renauilt isplativiji od svih ostalih. Ako nečeš originalne dijelove postoje zamjenski koji su i do 5 puta jeftiniji. Ja opet gledam da ne pretjerujem s kvalitetom jer mišljenja sam da su i oni dijelovi u srednjem cijenovnom razredu u nekim slučajevima identični kvalitetom kao i "originalni" koji se tko zna gdje proizvode jer znam pojedine tvrtke po hrvatskoj koje rade dijelove za brandirane aute (BMW, AUDI, WW, Mercedes i sl.) Doslovce se radi u garaži. Brat mi je radio u jednoj takvoj firmi i nije mogao vjerovati da se određeni primarni dijelovi proizvode kod privatnika. A stvar je takva da se sirovina nabavlja tamo gdje je najjeftinije, nije bitno koliko aluminij, mesing, željezo i ostala sirovina ima primjesa, bitno je da je jeftino nabavljena, da bi vlasnik mogao dobro zaraditi. Sve te sitne dijelove rade mali kooperanti koji dobiju certifikat proizvodnje dijelova za određene marke. Imaju toleranciju kvalitete i tog se moraju držati. Ta tolerancija nikada ne postiže svoj vrh nego je uvijek na donjem pragu svoje kvalitete. Bitno je da zadovoljava. Tu je problem. Onda mi jadnici nahebemo. U tome i je bit. Napravi dio toliko dobro da vlasnik vozila to mora promjeniti u određeni broj km ni km više.

Link to comment
Share on other sites

Vezano za turbine u Renault vozilima , nije problem u lošoj turbini , jer u pitanju su renomirani proizvođači koji isporučuju turbine cijelokupnoj auto industriji.

 

Za havarije turba u 90% slučajeva je problem ulje i samo ulje (neodgovarajuće a još više predugi intervali izmjena), u malom postotku od režima vožnje (forsiranja na hladno, gašenja na vruće) al i to je opet povezano sa uljem (nezagrijano i pregrijano) i u mikronskim postotcima tvornički felerična turbina.

 

Jer ne može mi niko reći da Garrett turbine u 1.9 dCi motorima nevaljaju ako jedan Scenic pređe 390.000km bez diranja turba , onda nije definitivno problem u Garrettu?!

Ali taj Scenic ima interval izmjene ulja do max 10.000km od početka upotrebe...

 

 

A što se konkretno ovog slučaja tiče , prije montaže (nove , polovne ili reparirane) turbine , prvo se mora utvrditi razlog otkazivanja turba kao npr.začepljen dovod ili povrat ulja  , slab pritisak ulja , strano tijelo sa usisa ili iz motora (špena ili sl.)

 

Znači potrebno je sve i jedno crijevo i element za dovod i odvod ulja i zraka  očistiti , motor isprati , skinutu karter i ujnu pumpu (obavezno provjeriti)

Ovdje se moram složiti s kolegom djordjep80. Naime nije poblem samo u kilometraži i turbopunjaču, na pojedinim modelima turbopunjačima (nisam siguran da sve turbine ovo imaju) postoji malo sito na ulazu u sami punjač i ako je ulje nekvalitetno(neadekvatno), auto se nakon opterećenja naglo ugasi, ili u slučaju dugih servisnih intervala na istom tom situ se talože nakupine koksiranog ulja koje kasnije ometaju cirkulaciju ulja. Svi znamo što se događa kad osovinica koja se okreće do 200 000 o/min ostane trenutno bez hlađenja i podmazivanja (veličanstveni oblak dima iza auta i turbina ode na vječna lovišta).

Link to comment
Share on other sites

nevjerojatno koje razlike... moj mester voza megana 1.5dci 82ks s prek 300 il 350k... sve jos u komadu, a uvjeren sam da ne mjenja ulje svakih 10k... isto ko niti ja (206k km)... svakih 20tak, jednom godisnje, ulje ono akcijsko po konzumima, metroima i slicno :D

Link to comment
Share on other sites

nevjerojatno koje razlike... moj mester voza megana 1.5dci 82ks s prek 300 il 350k... sve jos u komadu, a uvjeren sam da ne mjenja ulje svakih 10k... isto ko niti ja (206k km)... svakih 20tak, jednom godisnje, ulje ono akcijsko po konzumima, metroima i slicno :D

Da, razlike su drastične.

Razgovarao sam sa dosta vlasnika Renault Megane Grandtour 2007 godište i zaključio da je auto kupljen u seriji Extreme, Eleganse, Sport auto koji ima najmanje problema. Očigledno da se serije rade kvalitetnije nego kada uzimaš auto po narudžbi. Moj auto je po narudžbi kombinacija Eleganse + Sport paketa i od prvog dana ima kojekakvih piz.arija. Večina vlasnika koje znam a koji nisu uzeli seriju imaju kojekakvih problema. Zato sam rekao nikada više novi auto. Slijedeći auto obavezno polovni (može i renault) 2-4 godine jer je to broj godina kada se novom autu uklone gotovon sve greškice u jamstvenom roku.

Edited by Sulle
Link to comment
Share on other sites

Tocno tak i ja razmisljam, ubrzo bude vrijeme za novi i nekak bi mi bilo jako tesko odvojit 20k € i onda gutat razno razne probleme... radje dat na pol manje (pogotovo za primjerak pod produzenim jamstvom), bit drugi koji prdi u sic i onda eventualno platit neki popravak... nekih 3g je taman za kupnju starog auta, taman kad oko pol vrijednosti ode niz vjetar... jest da je to tricky, al zato se uz puno truda i malo srece da super proci.

Link to comment
Share on other sites

i tebi isto pitanje :)   koji injection fault? 

 

Stvarno ne znam... Nije prikopcan na komp, a prije par mjeseci kad je bio prikopčan više nije imao grešku koja mi se desila prije godinu dana. Pojavilo se na 3 sekunde, nisam osjetio niš drugačije u radu auta...

 

 

nevjerojatno koje razlike... moj mester voza megana 1.5dci 82ks s prek 300 il 350k... sve jos u komadu, a uvjeren sam da ne mjenja ulje svakih 10k... isto ko niti ja (206k km)... svakih 20tak, jednom godisnje, ulje ono akcijsko po konzumima, metroima i slicno :D

 

Zato i velim i čudim se razlikama. Kod mene je isto sve u komadu, isti auto. Ulje je prvih 236k km bilo mijenjano u servisnim intervalima, a nakon toga jednako ili rjeđe. Otkad se ja brinem za njega, od ~295k pa do ovih 321k km, mijenjam svakih 10k, al ko da više ima razlike nakon toliko km... :D A stvarno se ne štedi u vožnji, jedino se pazi da se ne gazi hladan i gasi vruć - ali opet, to samo ja pazim.

Link to comment
Share on other sites

Prvo je promijenjen dihtung poklopca ventila medutim nije u tome bio problem, iako je isti bio skroz suh i nikakav, a i sve drugo je pregledano! Turbina je ispala 3900, dobio dosta popusta, sve skupa s oprugama koje su pukle 6800kn. Ma divota!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Pozdrav!

Evo da se pohvalim, danas mi je nakon devet godina vožnje i prijeđenih 247000km otišla ona reparirana turbina. Pokušao zaobići auto i u trenutku zaobilaženja nešto je puklo, onako tup prasak, kao pufff, izgubi gas i zadimio crno iza mene kao da se nešto zapalilo. Uspijem obići auto ali se čovjek vjerujem nagutao crnog dima. Imao sam još prijeći 8 km do kuće i mogu reći da sam se jedva dovukao. Auto izgubio snagu, ronda kao traktor, dimi iza kao blesav. Nisam ni išao kući nego odmah do majstora, sva sreća u ulici mi je majstor koji mi održava auto. Čim je vidio, njegova prva prognoza je otišla ti turbina. Vidjet ćemo ovih dana što je problem i koliko će me to sve koštati.  Simptomi su bili da mi je ponekad u vožnji gubio gas, a nikakvih grešaka na kompjutoru, osim jednog dana kada je izbacio "Injectio fault" i očitamo preko DELPHI dijagnostike grešku s ovim opisom DF025 - Mreža višestukog pronalaženja grešaka na ECU (kontolnoj jedinici motora) za prije naknadnog zagrijavanja; Kratki spoj do +12V

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.