Jump to content

rupa na plastičnom blatobranu i tehnički


kralj

Recommended Posts

evo ovako,prije par dana sam se mimoilazio s kombijem u uskoj uličici te sam se malo precijenio s širinom mog clia i zagrebao sam zid i nastala mi je rupa u blatobranu 3x2 cm.e sad me zanima posto bi trebal za dan, dva na tehnički, jel me mogu zajebavat radi toga i vratit me nazad dok to ne sredim ili će reći da to sredim i pustit me(kak se ja nadam da će biti ).

Link to comment
Share on other sites

ak nemaš vezu rušit će te. 

Link to comment
Share on other sites

Moje osobno iskustvo sa istim takvim problemom:

Kao što vidiš i kod mene je Clio 2 i iste boje kao tvoj. Prije 8 god. na parkingu mi je netko pukao plastični blatobran točno poviše prednjeg lijevog kola. Kod mene nije bila odmah rupa već su se dijelovi još uvijek držali. Da se nebi sve skroz raspalo zalijepio sam srebrnom ljepljivom trakom. Evo sa ovakvom.

post-14075-0-04436200-1374733831_thumb.j

Nikad, nitko na slijedećih 8 tehničkih pregleda mi nije ništa prigovarao (nemam nikakve veze i vezice u stanici za tehnički pregled). Bacili bi samo pogled na to, ja bi objasnio da je sanacija u tijeku i sve OK. U tih 8 godina sam traku mijenjao jedno 3 puta i stoji dandanas.

Link to comment
Share on other sites

Evo ovdje u postu br. 1213 na predzadnjoj slici sa našeg meet-a u Splitu se vidi traka poviše lijevog kola.

Link to comment
Share on other sites

e puno hvala na odgovorima,a ništa onda pravca poslje posla kupit tu traku i pokrpat rupu.onda javim šta je bilo na tehničkom.

Link to comment
Share on other sites

Ma najvažnije ti je da se nevidi rupa, jer onda te neće sigurno pustiti. Podbaci nešto u rupu, ako je moguće, i pokrij sve skupa ovakvom trakom i mislim da nećeš imati nikakvog problema. Ako ti nešto i prigovori reci da se desilo prethodnu noć i da ti je to privremeno rješenje dok ne nabaviš novi blatobran.

Link to comment
Share on other sites

naljepi neku naljepnicu preko toga i vozi.

Link to comment
Share on other sites

naljepi neku naljepnicu preko toga i vozi.

to sam ja upravo htio napisati :D

Link to comment
Share on other sites

Samo bi ispod naljepnice stavio nešto tanko čvrsto ako baš bude picajzla i ide pipat jel naljepnica radi rupe...

Link to comment
Share on other sites

evo bil sam jučer na tehničkom i rušil me jer mi zadnji kotači nisu ništa kočili,a za rupu je samo pogledal i odmah sam mu reko da čekam novi blatobran i reko je dobro dobro,e sad da me nisu zajebale ove kočnice čak bi me i pustil al jbg sad šta je tu je.

Link to comment
Share on other sites

Tak je i meni bilo u 1. mjesecu. mislim da je iza bila razlika preko 80% što je fakat nemoguće. Malo su braća Belinići to počistili i bilo je 0% razlike.

Trebao si tražiti da ponove mjerenje.

Link to comment
Share on other sites

ma mjerio je dva puta i ništa,poslje je gledal pod autom i reko da je regulator kočenja iskopčan i da zato ne koči

Link to comment
Share on other sites

Velis iskopcan da nisi osiguran na vecu svotu :-) nisi to osjetio na nekim jacim kocenjima? da te ne ukopava kako bi trebalo.

Link to comment
Share on other sites

maa kolko ja znam nisam,al nikad se nezna ne :D i danas sam bil kod mehaničara i on veli da da ni iskopčan nego da nema neke polugice koja pritišče 5 cilindar pod opterečenjem te da ga treba poštelat samo,a ne zet novi kak je ova budala na tehničkom reko

Link to comment
Share on other sites

Ima nas vise koji su zbog tog korektora morali ponovo na tehnicki, ali kad se podesi kako treba razlika je ogromna probaj sada i kad ti se auto slozi.

Link to comment
Share on other sites

evo bil mi je mehaničar danas na tehničkom s autom i odmah je podesio 5. Kočioni cilindar dok je auto bil na valjcima tak da je to na fino naštelal,a za onu rupu na blatobranu ni ništa reko tak da niti neću stavljati novi blatobran bezveze

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.