Jump to content

Megane III 1,6 16v problem paljenje


teo-du

Recommended Posts

Imam problem s paljenjem megana. Do prije par dana je palio normalno, ali je nedavno počeo verglati po 4-5 sekundi dok ne sastavi.

Da li je netko imao sličan problem i da li itko zna što bi to bilo?

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Jel to stalno radi i na toplo i na hladno? Bez dijagnostike teško ćeš dobit neki odgovor kad može bit x stvari. U prošlosti je to bio tipičan uzrok senzor radilice kojeg je trebalo samo očistit al sumnjam da je i kod tebe to.

Link to comment
Share on other sites

Da. Senzor radilice je vjerovatno zaprljan. Pazi ako nemas garan iju i odes u ovlasteni da ti ga samo ociste a naplate da su novi dali. To cesto rade. Iz iskustva ti velim.

Link to comment
Share on other sites

leptir gasa...treba ga očistiti

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kod mene se dešava da ujutro na hladan start ne sastavi iz prve, nego tek kada vratim ključ i ponovim kontakt - paljenje sastavi bez problema. Počelo je kada i ovo hladno vrijeme. Da li su tu isti uzročnici mogući ili...

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

65000 km

 

To je meni Clio radio kada mi je GMT senzor bio zaprljan (engl. TDC) i to na vrlo sličnoj kilometraži. S vremenom ti se počne gasiti klima kad staješ/krećeš i počne verglati puno dulje prije nego upali.

 

Kod mene se dešava da ujutro na hladan start ne sastavi iz prve, nego tek kada vratim ključ i ponovim kontakt - paljenje sastavi bez problema. Počelo je kada i ovo hladno vrijeme. Da li su tu isti uzročnici mogući ili...

 

Hvala

 

Stare svječice?

Link to comment
Share on other sites

To je meni Clio radio kada mi je GMT senzor bio zaprljan (engl. TDC) i to na vrlo sličnoj kilometraži. S vremenom ti se počne gasiti klima kad staješ/krećeš i počne verglati puno dulje prije nego upali.

 

 

Stare svječice?

 

Auto je prešlo nepunih 18 000.

Link to comment
Share on other sites

leptir gasa...treba ga očistiti

 

 

Kad je leptir gasa prljav onda se zna gasit i u leru ili malim okretajima.

Link to comment
Share on other sites

Auto je prešlo nepunih 18 000.

 

Ista događanja u 6 mjeseca jednom, ne upali iz prve pa iz druge normala, i to se dogodilo par puta u 84 000tkm, kada je jako jako vlažno, i zadnji puta kada točih na lokalnom petrolu, osvježio tank i sve u redu, čistili su mi davno leptir gasa, svijećice mijenjane na 60 000km, ma i te eyquem svijećice su li la...pripiši to ničemu :)

 

Muhe mušice, ne zabrinjavaj se i vozi, ako zakaže ili neće paliti onda odeš pa znaš zakaj si došao, ovako ostaviš u servisu a ono normalno pali jer nema pravila...:)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.