Jump to content

Veliki servis Megane III 1.6 16v - cijene/iskustva


Hrpa

Recommended Posts

Pozdrav,

nedavno sam kupio polovni Megane grandtour III 1.6 16v iz 2009 godine. Auto sad ima 112.000 km i prema planu održavanja na 120.000 km

trebam napraviti veliki servis. Do sad je automobil bio uredno servisiran u ovlaštenim servisima - uredna servisna knjiga.

Obzirom da više nije pod garancijom sve buduće servise mislio sam napraviti u neovlaštenom servisu - razlog je cijena naravno .??

 

Može li mi netko tko je nedavno radio veliki servis napisati sve potrebne dijelove sa pripadajućim cijenama + cijena "ruku".

 

Također me zanima gdje je najbolje/najpovoljnije kupovati dijelove.

Na forumu čitam o firmi Lageros ali i o nekakvim popustima za forumaše.

 

Pošto sam novi na forumu i nikad prije vlasnik Renaulta, molim za pomoć.

LP

Link to comment
Share on other sites

Odlično ga je vidjeti bez ikakvih problema na 120 000km, Lageros je ok, pošalješ mu pm i čekaš ponudu, ja sam surađivao već s njim a i ostali.

 

Kako si zadovoljan??

Link to comment
Share on other sites

@hrpa

To je jedna od onih stvari na autu koju bi radio/radim u ovlaštenom. Garancija na rad i dijelove i tu nema zezancije. Tek ga kupio a već se špara na remenju :doh:

Al ak već ideš na tu opciju onda ti toplo preporučam Continentalov set.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti nije predaleko odi u Renault ZAK u Karlovcu (javi se Anton Kostelacu ili Goran Bičan Paulliju). Reci da si iz RKH. Ja sam ove godine radio veliki sevis na svom (filteri, ulje, klima-punjenje, vodena pumpa, set remenja i sve ostalo što ide). Ukupno 3600kn i to uzeo na 10 rata. :) Prezadovoljan!

Link to comment
Share on other sites

Gluposti... ko da su u ovlaštenim servisima neki čudotvorci, a u neovlaštenim debili koji neznaju promijeniti remenje i vodenu pumpu. Često su neovlašteni majstori daleko bolji od ovih skupih

Link to comment
Share on other sites

Gluposti... ko da su u ovlaštenim servisima neki čudotvorci, a u neovlaštenim debili koji neznaju promijeniti remenje i vodenu pumpu. Često su neovlašteni majstori daleko bolji od ovih skupih

daju li ti majstori garanciju ako rikne motor ko ovlasteni Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Ovo i mene čeka za dan ili dva,nasao sam covjeka u osijeku da mi veliki servis napravi ali na megane II isto 1.6 16v a i sam posjeduje isti, sve cifre se u ovlastenima svode 3500 kn sada koja stoja vamo ili tamo. Po meni mozda potrazi preko poznanstva nekoga provjerenog a o5 mora da netko iz ovlastenog radi kod kuce

Link to comment
Share on other sites

kao prvo daju garanciju

kao drugo koliko je jeftiniji neovlašteni može biti 100-200 kn

može se uštediti tu i još više ali štedi se na djelovima

i to na bitnim djelovima nije to blatobran od konkurencije pa ko ga hebe štace

za 2 godine istruliti.

ako imaš srece uštediš 100 eura i svi sretni i ti i majstor

ako ne jbg.

Link to comment
Share on other sites

Stedi se i na radnom satu majstora :) bio sam na praksi u opelu svoju astru sam 5 godina sam odrzavao auto sam i eto nakon 13 godina je kao novi. Sada sam uzeo megana prvi mi je renault i da sam ikad bio uz nekoga da je radio veliki servis sada bi ga sam napravio i ne bi stedio na djelovima kao ni na opelu sto nisam. A evo danas npr. I slikat cu racun ako je potrebno, moja ljenost me kostala 100 kn sto su mi u autokresi zamjenili dvije zarulje kratkog svjetla koje sam mogao i sam da stvar bude bolja na racunu stavka majstorski sat 0.30 h iliti pola sata a obje u roku 5 minuta zamjene i eto ko tu koga

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mijenjao zupčasti (set) i vodenu pumpu sam. Dijelovi su me koštali oko 2400 kuna (bez seta kanalnog remena)+ blokade remenica koje sam kupio 500 kn iznosi oko 2900 kuna. U ovlaštenom ovaj posao bi me koštao debelo preko 5000 kn. Ovako znam da je sve napravljeno kako treba(rađeno prema manualu), a uštedio sam popriličnu količinu novaca. Sumnjam da bi se baš neko upuštao u ovakvu avanturu sam, ali vjerujte nije toliko teško, a radio sam to prvi put.

Link to comment
Share on other sites

O tome ti ja pričam 2900 naspram 5000 al eto nek je i razlika 1000 kn o5 si uštedio a u ostalom da ti pukne remen i da ga ugradio ovlašteni o5 bi morao za garanciju se natezat a ovako sam sa guštom i ljubavlju to napraviš . Ima i na forumu tema u vezi klime nakon 5 godina oni priznaju da je kompresor i da ga treba zamjeniti i sad je kao to normalno :s

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mijenjao zupčasti (set) i vodenu pumpu sam. Dijelovi su me koštali oko 2400 kuna (bez seta kanalnog remena)+ blokade remenica koje sam kupio 500 kn iznosi oko 2900 kuna. U ovlaštenom ovaj posao bi me koštao debelo preko 5000 kn. Ovako znam da je sve napravljeno kako treba(rađeno prema manualu), a uštedio sam popriličnu količinu novaca. Sumnjam da bi se baš neko upuštao u ovakvu avanturu sam, ali vjerujte nije toliko teško, a radio sam to prvi put.

ma sve to stoji ali nedavno je bila akcija  +5 ako si isa ko ja i uzea taj paket sta je kosta 55Kn onda za sva vozila starija od 5 god ako se nevaram je popust na djelove 50% tako da me izadje jeftinije radit u ovlastenom sa "orginal" djelovima   nego sa "zamjenskim" :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto radio s original dijelovima (osim pumpe). Set zupčastog za 2.2 dCi sam platio 1300 kn (original), a zamjenski košta oko 1100. Nisam htio na tome štedjeti, ali zato sam uštedio na rukama, a i ostao mi je set blokada za 1.5, 1.9 i 2.2 dCi. Jesi li siguran da će u ovlaštenom ugraditi original zupčasti? Ja njima ništa ne vjerujem dok ne vidim "logo" Renaulta na dijelovima koji su ugrađeni. Zaboravio sam napomenuti da je uz set zupčastog i vodenu pumpu mijenjana rashladna tekućina (antifriz), ulje i filter ulja pošto se vodena pumpa kod 2.2 dCi ne može promijeniti bez da se mijenja ulje i antifriz.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Stedi se i na radnom satu majstora :) bio sam na praksi u opelu svoju astru sam 5 godina sam odrzavao auto sam i eto nakon 13 godina je kao novi. Sada sam uzeo megana prvi mi je renault i da sam ikad bio uz nekoga da je radio veliki servis sada bi ga sam napravio i ne bi stedio na djelovima kao ni na opelu sto nisam. A evo danas npr. I slikat cu racun ako je potrebno, moja ljenost me kostala 100 kn sto su mi u autokresi zamjenili dvije zarulje kratkog svjetla koje sam mogao i sam da stvar bude bolja na racunu stavka majstorski sat 0.30 h iliti pola sata a obje u roku 5 minuta zamjene i eto ko tu koga

za svaki posao postoji normativ i po njemu se naplacuje

zato ti je došlo 0.30h za 2 sijalice

druga je stvar sta su oni napravili to u 5-10 minuta

mogli su mjenjati cjeli dan i opet bi bilo 0.30 naplaceno

2 majstora po 1 sat je dva sata za naplatiti

bez obzira sta je prošlo jedan sat

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Odlično ga je vidjeti bez ikakvih problema na 120 000km, Lageros je ok, pošalješ mu pm i čekaš ponudu, ja sam surađivao već s njim a i ostali.

 

Kako si zadovoljan??

Pozdrav,

prošlo je dosta vremena i nikako da se javim.

S autom sam napravio 7000 km i prezadovoljan sam. Sve radi tip-top, lijepo ide, prihvatljiva je i potrošnja. Auto je stvarno očuvan kako  iznutra tako i izvana.

Zadovoljan sam.

Upravo mi je vrijeme za veliki servis pa se sad bavim skupljanjem ponuda.

Link to comment
Share on other sites

Osobno nemam ništa protiv ovlaštenih servisa, ali... Kolega mi je radio u jednom ovlaštenom servisu (nije Renaulto-ov) i što su oni sve i kako radili, Bože sačuvaj me takvog servisa. On je imao doma više novih rezervnih dijelova i ulja više nego servis, a sve je to netko platio i bio uvjeren da je bas to promijenjeno na njegovom autu. Eto, ne kažem da je svugdje tako, al niti vjerujem da nije.

 

I prije 2 godine na novom Master kombiju od firme nam je otišla klapna koja otvara toplo/hladno, pukao je neki držač te klapne, garancije naravno na to nema, a cijela ta kutija sa klapnom košta 6400 kn u ovlaštenom.

Za 500 eur kupiš webasto...

 

Tako da, tko voli nek izvoli, svatko ima svoj izbor.

Link to comment
Share on other sites

za svaki posao postoji normativ i po njemu se naplacuje

zato ti je došlo 0.30h za 2 sijalice

druga je stvar sta su oni napravili to u 5-10 minuta

mogli su mjenjati cjeli dan i opet bi bilo 0.30 naplaceno

2 majstora po 1 sat je dva sata za naplatiti

bez obzira sta je prošlo jedan sat

To znači da ako je 5 majstora (jedan gleda auto, drugi traži kvar, treći ide po dijelove, četvrti mijenja žarulju, a peti vozi auto iz radione van = 5 x 1h = 5h za naplatit. ???

Link to comment
Share on other sites

Razlika kod mene. Kada sam uzeo clia na njemu je otisao donji nosac motora te je trebalo na oba tocka zamjeniti mandjete. Pknuda iz ovlastenog je bila mislim 3200 tako nesto. Odradio to i jos promjenio ulje u motoru u mjenjacu kocionu tekucinu za 1200.

Neznam da li Jos imam racun ovlastenog ali zaracunali su 3 spreja za ciscenje kocnica i stvarno puno svacega...

Link to comment
Share on other sites

To znači da ako je 5 majstora (jedan gleda auto, drugi traži kvar, treći ide po dijelove, četvrti mijenja žarulju, a peti vozi auto iz radione van = 5 x 1h = 5h za naplatit. ???

ne jer svaki posao ima svoj normativ

ako je zamjena dvije sijalice 0,30 toliko se može naplatiti

može njih 10 raditi oko auta po sat vremena ali 0,30 se samo naplati.

Link to comment
Share on other sites

Mom puncu za godinu dana ide veliki servis na megane 3. 1.6 16v . Taxa ce imati oko 9 tkm. Ponavljam devet tisuća km i 5 godina starosti. Posto je star i neznalica biti ce izvrsna žrtva za ovlastene prevarante. Morati cu ja to nekako preuzeti ;-)

Link to comment
Share on other sites

Nije baš tako sve isto kod ovlaštenih servisera i kod onih sivih u fušu. Evo prije par mjeseci sam tražio ponude za veliki servis za Megane II 1.5 DCi Sport i kažu slijedeće sve sa "rukama":

 

Veliki servis sa antifrizom,

 

AutoSpot, Jankomir, Zg - 3500 kn

Accl Renault Zaprešić - 5200 kn

Sivi majstor - 3000 kn

Link to comment
Share on other sites

Za veliki servis,ako se želi napraviti kod ovlaštenog,treba čekati akciju "dani otvorenih vrata" koja je negdje u 3.mjesecu i popust je 25-30%.

Link to comment
Share on other sites

ma za veliki servis ovlaštene treba izbjegavati... ukratko, nek propadnu svi po redu

slažem se. Prodaja im je propala skroz. Sad grabe gdje mogu a to su servisi. Ne mijenjaju nista a naplacuju sve. Varaju svi redom. Ovo nije paranoja. Mene uspio u sisku ovlasteni opet nasamariti. Naplatio ulje filter i brtvu cepa. Kad sam se razbio vidio sam recikliranu brtvu cepa i filter stari koji sam kupio kod auto krese. Peugeot je u pitanju
Link to comment
Share on other sites

 Kad sam se razbio vidio sam recikliranu brtvu cepa i filter stari koji sam kupio kod auto krese. Peugeot je u pitanju

Kako si skužio da imaš "recikliranu" brtvu čepa ? Ona je nova dok ju ne ugradiš,tvoja je bila ugrađena/stisnuta između čepa i kartera pa je time postala polovna.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.