Jump to content

Faza f8q (1.9 diesel) motora


gogo1816
 Share

Recommended Posts

Molim pomoć oko faze 1.9d motora...auto je clio 1. Na remenici bregaste imam oznaku u obliku utisnute crtice-zareza,također jednako tako i na remenici bosh pumpe.Na remenici radilice nema nikakve oznake. Imam oznake na zupčastom remenu koje uspijem poklopiti sa oznakama na remenicama bregaste i bosh pumpe.Znam da u bloku ima rupa gdje se zablokira radilica,ali zablokirati je mogu u više pozicija tako da više ništa nekužim...imam i oznaku na gornjoj plastiki koja ide preko remenice bregaste,označava gornju mrtvu točku........ako netko provjereno zna šta i kako molim da mi postupno objasni.Hvala!!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je auto u fazi kada je prvi klip (od zamašnjaka) u gornjoj mrtvoj točki (tako je kod mene). E sad tebi se radilica očito blokira iglom za blokiranje koja se stavlja na zato predviđeno mjesto. Kod mene se isto radilica mogla blokirati na više mjesta, ali samo je jedno pravo. Da ne duljim moraju ti se poklopiti zarezi na bosch pumpi, remenici bregaste i igla za blokiranje mora ući do kraja. Tek tada je auto u fazi (klip br. 1 je u GMT). Obavezno provjeri dali je sve blokirano preko remenice radilice.

Link to comment
Share on other sites

Ovako to izgleda kod 2.2 dCi motora.

 

 

post-11381-0-25886200-1377186897_thumb.j

post-11381-0-55755800-1377187067_thumb.j

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovoru. To sve kužim ali i dalje mi nije jasno kako zablokirati radilicu u onom pravom položaju?? znači,na remenici radilice nije ni postojala oznaka (mislio sam da se možda izbrisala jer preko nje ide remenica od mikro remena)??

Link to comment
Share on other sites

Kad ti se poklope oznake na remenici bregaste i bosch pumpe igla za blokadu treba ući do kraja i blokirati radilicu. Ako je originalna remenica radilice na njoj bi trebala biti oznaka tipa "fdm" koja mora stajati u okomitom položaju kad je prvi klip u gmt, ali ako je remenica zamjenska(kao kod mene) onda moraš pogoditi. Znači postaviš remenicu bregaste i bosch pumpe na oznake i drmaš remenicu radilice dok igla ne uđe.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

nemam pojma dali je orginalna ili zamjenska remenica radilice,uglavnom nema oznake nikakve osimlinijskog utora za kajlu...jedino ak se po njemu treba orjentirati,gledam u dialogysu,taj utor od kajle gleda gore i malo u desno

Link to comment
Share on other sites

Koja je pumpa bosch ili lucas?

Bez kunja za radilicu ces teze malo pogoditi fazu, gore nije bed jer ima oznake i da se blokirati ali dole je problem..

obavezno kad stavis remen prije paljenja na ruku okreni motor 2 kruga da vidis dal gdje zapinje.

 

mehanicar ti za to nebi uzeo vise od 400-500kn a znao bi da je posao odraden kako treba

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Može se blokirati, samo treba biti strpljiv i pažljivo vrtiti dok igla ne upane kako treba. I Ja sam imao malo problema jer nije bilo oznaka na remenici, zato sam najprije motor stavljao u fazu (jedan dan), a zatim išao u promjenu zupčastog. Kad sam stavio motor u fazu napravio sam malu uznaku na remenici tako da u buduće znam gdje treba biti ista.

Link to comment
Share on other sites

Može li ovo što pomoći:

 

1.9 dCi motor

 

 

 

Rupa kajle stoji okomito(motor je malo nagnut zato izgleda da ide malo na desno).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo da javim kako sam obečao...uspio sam ufaziti motor na dolje objašnjen način,napominjem da ne znam dali je to ispravan način ali auto radi!

 

1. Remenica bregaste ima oznaku koja se treba podudarati sa oznakom na remenu. Nakon toga sam stavio poklopac zupčastog remena (najveći-na njemu je oznaka na vrhu) i uskladio oznaku na remenici bregaste sa oznakom na tom plastičnom poklopcu. Nisam točno poravnao nego sam namjerno ostavio cca 2mm više u desno jer kad našpanam remen onda mi se točno poklope oznake a kada sam odmah stavio točno,nakon što bi našpanao remen oznaka remenice bi mi pobjegla u lijevo.

2. Remenica pumpe goriva (bosch pumpe) ima oznaku koja se također treba poklopiti sa oznakom na remenu.

3. Remenica radilice kod mene nema oznaku,ima samo utor od kajle,remenicu treba vrtiti u smjeru kako inače motor vrti (u desno) dok utor od kajle ne bude gledao okomito gore

4. Nakon toga treba zablokirati radilicu tako da iglu za blokiranje (nemam iglu pa sam koristio svrdlo/borer od 7mm debljine) lagano guram u rupu predviđenu za zablokirati radilicu i istovremeno okrečem remenicu radilice u smjeru okretanja motora dok ne uzubi. Kad uzubi točno se osjeti a remenica radilice nemože se okrenuti nikuda. Tada utot od kajle gleda malo u desno (na primjeru sata, utor gleda na 1 sat)

5.Staviti remen kompletno,našpanati ga te probati vrtiti motor par krugova ručno za svaki slučaj.Ako nigdje ne lupi dobro je,ak lupi nevalja. Preporučujem skinuti dize dok se vrti ručno radi kompresije.

 

Napominjem,ne znam dali je ovo ispravan način ali ja sam tako uspio rješiti problem...

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče radilice to je jedini ispravan način (tako sam i ja radio) i kad je blokirana ne smije se pomicati ni milimetar (lijevo, ni desno). Za ostatak (remenica bosch pumpe, remenica bregastog vratila) ne znam, ali vjerujem da si sve točno napravio.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče radilice to je jedini ispravan način (tako sam i ja radio) i kad je blokirana ne smije se pomicati ni milimetar (lijevo, ni desno).

točno tako!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.