Jump to content

Megane III razlika u motorima 1.6


falcom

Recommended Posts

Da mi može netko napisati koja je razlika između morota 1.6 16v sa 100 i 110 ks?

Link to comment
Share on other sites

Ovaj sa 100 KS je jeftinija varijanta za zaostala trzista, mislim da cak nema ni VVT, a nisam siguran ni da li izpunjava sve norme koje ispunjava ovaj sa 110 KS.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Da to je jako zanimljivo, prvo su ugrađivali ovaj noviji 110ks, 81kw, kojeg imam i ja u meganeu, a sada je ovaj 74kw, 100ks u svim nižim opremama....zar je moguće da je to onaj iz dustera 1.6, 16v??i da nema vvt??

Jer moj je vvt.

 

Čudno....

 

A oba su norma Euro V

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Koja je razlika u performansama i potrošnji na papiru?

Link to comment
Share on other sites

Koja je razlika u performansama i potrošnji na papiru?

 

 

 

Ma to je isti motor, samo malo oslabljen, i vvt je....ima remenicu...:)

 

A preformanse po papiru iste...nisam probao slabiji

Link to comment
Share on other sites

nikakva. meni se čini da ima samo u elektronici druge postavke. oba imaju VVT.  uskoro ćemo vidjeti u praksi koja je razlika :happy2:

Link to comment
Share on other sites

Nema u Daciji ni jedan 1.6 16v s VVT-om, koliko ja znam. Zato su Dacije pouzdanije od Renaulta, nema se sta pokvariti na njima. :D

 

Cek malo, ako je kod tebe Shogo 110 KS, onda normalno da ima varijabilnu remenicu. Ovi sa 100-105 KS i petobrzinskim mjenjacima nemaju.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nakon svega dakle mislim kupiti megane iz 2011 1.6 16V sa 74 kw. Znam da jači sa 81 kw je dobar motor, dobro podnosi plin pa u čemu je razlika osim u snazi?

Link to comment
Share on other sites

ja imam u meganu II 1.6 16v 83 kw i u meganu III 1.6 16v 81kw, motor za svaku pohvalu

Link to comment
Share on other sites

Nakon svega dakle mislim kupiti megane iz 2011 1.6 16V sa 74 kw. Znam da jači sa 81 kw je dobar motor, dobro podnosi plin pa u čemu je razlika osim u snazi?

Dakle bolje uzet sa 81 kw nego 74?

I još jedno pitanje, megane iz 2009 sa 81 kw ima 48000km prijeđenih a u 5 godina mijenjano ulje 2 puta? Jednom na 28000km i jednom na 45000km! Bolje to zaobići ili ne?

Hrvoje

Link to comment
Share on other sites

Ako je dobar i ok cijena kupuj... prijatlejica u 100 000 promjenila ulje 3 puta i prodala auto i radio kao prvi dan a kamoli ne ovaj sa 48000km i 2 puta promjenjenim uljem to sta je prvi interval bio "pre-dug" nema veze nece mu nista bit..

Link to comment
Share on other sites

A mene bi zanimalo, koja je razlika u motoru 1.6 16v 79kw kakav npr imam ja u Meganu 1 ph2, u odnosu na Megane 3 sa motorom 1.6 16v i 74 i 81kw ? dakle snaga, potrošnja, brzina itd ? pretpostavljam da čak i ovaj 1.6 16v 74kw ide bolje od mog 1.6 16v sa 79kw zbog novije tehnologije izrade ? npr veći obrtni moment itd ? kolike su razlike u maks. brzini između npr 1.6 16v 79kw iz Megana 1 ph2 u odnosu na Megane 3 npr ? pretpostavljam da potrošnja nije nešto posebno radikalno smanjena i da je to sve tu negdje kad pričamo o benzincima, možda koji decilitar benzina Megane 3 troši manje u odnosu na Megane 1 ph2 i to je to.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

ne mozes usporedivat m1 i m3. kw su uvijek kw i ne ovise o modernosti izvedbi,  na maxV utječe dosta toga kao što su težina automobila, otpor zraka, dužina mjenjača itd..

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Jedan video trojke Coupea 1.6 16v , očito neki naš vozač sudeći po muzici :)

 

 

196 ga je natuko sa dosta muke. Ali recimo da 2 glave može okrenut. Očekivao sam veće razlike u snazi i brzini u odnosu na m1, no razlika u snazi i maks brzina i nije tako velika bez obzira na noviju tehnologiju motora. Ovaj na videu je čak i  šesterostupanjski mjenjač. I m1 Coupe i m3 Coupe imaju dosta dobra aerodinamična svojstva u smislu dizajna, reko bi da su tu u prednosti u odnosu na recimo Clio sa istim motorom.

Link to comment
Share on other sites

Nije trebao u petoj... u petoj je 183 na 6000 okretaja... pa vidis di je kazaljka sada u 6 di bi bila onda tek u petoj pri toj brzini...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

u dijelu koji se kvari i zove se varijabilna remenica ;)

Imaju je i jedan i drugi....samo elektronika tj.snaga, jedan je 81 drugi 74...isti motor, identičan, ima kolega

Link to comment
Share on other sites

A mene bi zanimalo, koja je razlika u motoru 1.6 16v 79kw kakav npr imam ja u Meganu 1 ph2, u odnosu na Megane 3 sa motorom 1.6 16v i 74 i 81kw ? dakle snaga, potrošnja, brzina itd ? pretpostavljam da čak i ovaj 1.6 16v 74kw ide bolje od mog 1.6 16v sa 79kw zbog novije tehnologije izrade ? npr veći obrtni moment itd ? kolike su razlike u maks. brzini između npr 1.6 16v 79kw iz Megana 1 ph2 u odnosu na Megane 3 npr ? pretpostavljam da potrošnja nije nešto posebno radikalno smanjena i da je to sve tu negdje kad pričamo o benzincima, možda koji decilitar benzina Megane 3 troši manje u odnosu na Megane 1 ph2 i to je to.

tvoj ide bolje jer je lakši

Link to comment
Share on other sites

Razlika je u samom motoru, grana je drugačija, položaj bobina je drugačiji....ispravi me french

 

Upućeno na razlike iz megana 1 i 79kw motora naspram ovoga sada

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

vozio sam se sa Sovom dok je imao istog kupea i ide odlično, pogotovu 2. brzina po gradu, lijepi za sic. Brat od žene ima  megane 2 1,6 16V i dosta je lijeniji, barem moj osjećaj

Link to comment
Share on other sites

1.6 16V sa 107KS koji je išao u Clio II i Meg I i II mislim da nije imao varijabilnu remenicu isto kao i 1.4 16V. To je došlo kasnije. Umjesto 1.4 16V je došao 1.2 TCE, a 1.6 16V je dobio var. remenicu i zadržali su ga u Meganeu.

Link to comment
Share on other sites

ima i dvojka varijabilnu, ovom mom je otišla u garantnom roku. Jedinica nije imala varijabilnu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.