Jump to content

2.2 dCi ne želi upaliti


DamaDama

Recommended Posts

Ožičenje i senzor se najbolje vide kad skineš zaštitu motora i uvučeš se ispod auta.

OK,thx

TDC senzor je spojen direktno u komp ubrizgavanja (ECU jedinica). Kao šta su već kolege rekle na osnovu infa iz ovoga senzora komp daje nalog za iskru i ubrizgavanje goriva u pojedinom cilindru. Osim toga senzor šalje i info o broju okretaja motora koji komp proslijeđuje na instrument tablu. S obzirom da je tebi auto upalilo nakon šta ti je meštar povukao kabel, sami senzor je dobar, nije zaprljan, već je problem u konektoru (poznati problem). Moraš nabaviti novi senzor, novi konektor, precvikati dvi žice koje dolaze na postojeći konektor, zalemiti novi konektor na te žice i onda sve montirati. Kupuje se sve u kitu, gdje ćeš dobit senzor, konektor sa montiranim žicama od cca. 15-ak cm, te dva termobužira u kojima se već nalazi i tinol da možeš grijanjem zalemiti žice. Namjerno su i promjenili boju na novom senzoru-konektoru da se razlikuju od starog. Stari je u crnoj boji dok su ovi novi svjetloplave boje.

svaka čast dragane :)

gdje kupiti taj kit za reparaturu?

kod koga ti servisiraš svoje auto u ST- u?

Mislim da je bilo opoziva zbog ovog senzora, ali kvar nije bio na senzoru već ožičenju, vjerojatno je i kod tebe to u pitanju. Ja bi ti savjetovao da nađeš dobrog električara pa da isti dobro pregleda instalaciju.

..a gdje se točno nalazi taj GMT senzor radilice u zvonu mjenjača ili sa može skinuti bez demontaže zvona mjenjača?

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DamaDama

    14

  • usrmaatre

    12

  • branimir61

    7

  • DraganST

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

..a gdje se točno nalazi taj GMT senzor radilice u zvonu mjenjača ili sa može skinuti bez demontaže zvona mjenjača?

Na zvonu je, ali se vrlo lako skida. Ne treba ništa demontirati već se samo stisne jedna limica i somenuti senzor izvuče.
Link to comment
Share on other sites

svaka čast dragane :)

gdje kupiti taj kit za reparaturu?

kod koga ti servisiraš svoje auto u ST- u?

 

Izgleda da na Espace-u postoje dvi vrste TDC senzora.

Ovakav:

 

post-14075-0-90009200-1378116451_thumb.j

 

I ovakav:

 

post-14075-0-20927000-1378116462_thumb.j

 

Kad sam ti govorio o kitu mislio sam na ovaj drugi. Zanemari moju izjavu o različitim bojama. Kit je zbog toga jer ako je problem u konektoru onda obavezno treba mijenjati i senzor i konektor, a ne samo senzor. Senzor je magnetski i zato vrlo osjetljiv i na najmanju mikrooksidaciju.

Kit za ovaj drugi tip senzora ima Renault broj 82 00 381 448 i u kesici dobiješ sve šta je potrebno za zamjenu. Mislim da ti je najpovoljnija kupnja na e-bayu.

 

post-14075-0-70783200-1378116471_thumb.j

 

Ja svog Clia kad mi nešto triba oko mehanike odvedem kod jednog tipa na brdima. Zove se Tomić Petar i ima svoju radionu za Renault vozila. Odličan je i cjene su vrlo korektne. Nekada je radio u Gašperova i sada ima svoju firmu.

Link to comment
Share on other sites

dama, mislim da je kod tebe ovaj drugi senzor u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

dama, mislim da je kod tebe ovaj drugi senzor u pitanju.

svaka čast,obojici :anbetung:

Ja svog Clia kad mi nešto triba oko mehanike odvedem kod jednog tipa na brdima. Zove se Tomić Petar i ima svoju radionu za Renault vozila. Odličan je i cjene su vrlo korektne. Nekada je radio u Gašperova i sada ima svoju firmu.

..imaš adresu i broj telefona Tomić Petra?

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

E jbg. Adresu neznam, znam doć tamo. Istočno od stanice za tehnički, a pored doma se popne gori.

Telefon mu je 091 56 00 795. Zovni ga pa će ti objasnit. Inače je čovik prva liga, neće te zeznit šta se tiče love. Sve šta promini dobiješ u ruke pa ti odlučiš oćeš li bacit u škovace ili nosit doma.

 

Link to comment
Share on other sites

E jbg. Adresu neznam, znam doć tamo. Istočno od stanice za tehnički, a pored doma se popne gori.

Telefon mu je 091 56 00 795. Zovni ga pa će ti objasnit. Inače je čovik prva liga, neće te zeznit šta se tiče love. Sve šta promini dobiješ u ruke pa ti odlučiš oćeš li bacit u škovace ili nosit doma.

:dobroje:

evo našao sm na netu,mislim da je to to,Usrmaatre,DraganeST ?

http://www.auto-technique.fr/fiche-technique/mecanique-auto-cas-de-pannes-renault-moteur-2-2-l-et-2-5-l-g9t-g9u-capteur-pmh-p1-496.html

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Dobar tutorijal. Iz nekog razloga google translator neće da mi prevede francuski na engleski :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Dobar tutorijal. Iz nekog razloga google translator neće da mi prevede francuski na engleski :nezna:

meni ne dozvoljava kopiranje teksta,kako si to uspio,koji preglednik koristiš?

Link to comment
Share on other sites

To je to, i uopće ne treba tekst sve se lijepo vidi na slikama.

Link to comment
Share on other sites

Kopiraj link odnosno cijelu adresu i zalijepi ga u Google pa onda u rezultatu pretraživanja je uvijek na 1.mjestu,zatim imaš opciju Prevedi ovu stranicu

Link to comment
Share on other sites

Kopiraj link odnosno cijelu adresu i zalijepi ga u Google pa onda u rezultatu pretraživanja je uvijek na 1.mjestu,zatim imaš opciju Prevedi ovu stranicu

HVALA do neba :)  :dobroje:

 

ovaj link je genijalan,tako za ostale forumaše ,koji imaju problema,imaju upute za skoro sve modele renola :hey:

Edited by DamaDama
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

pošto imam slican problem sa autom, nadam se da se necete ljutiti ako ovdje napišem to,   naime imam scenic-ka 1.9 dCi  74kW  2003 godina, i zadnjih par dana nece paliti, vergla ko lud ali nikako da sastavi, i to je trajalo nekoliko dana, nekako je uspjeval upalit nakon drugog treceg pokusaja, dok jedno jutro (jucer) nikako, i evo vec dva dana stoji doma nece upalit, zovem majstora, veli da pogledam dovod goriva u boš pumpu, to sve pogledali, nema dovoda goriva u filter ni u boš pumpu, pa mi veli da pogledam pumpu koja se nalazi ispod zadnjek sjedišta, sad me zanima kak da ja isprobam tu pumpu, ili taj žek koji je spojen na nju, meni se cini da uopce nema struje do nje, a neznam kud ti kablovi uopce idu, i još me zanima gdje je osigurac kakav ili relay za tu pumpu otraga, evo slike toga iza

post-15929-0-96867200-1434716307_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Kada daš onaj drugi kontakt (prije samog verglanja) da li čiješ tu pumpu da zuji tj. vrti?

Link to comment
Share on other sites

Kada daš onaj drugi kontakt (prije samog verglanja) da li čiješ tu pumpu da zuji tj. vrti?

ne ništa se ne cuje

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj da li uopće dolazi struja do pumpe i da li je pumpa dobra.

 

Odspoji konektor od pumpe i instrument spoji na pinove 3 i 4 (to su ti dvije deblje žice, crna i žuta). Neka netko da ključem kontakt (onaj drugi prije verglanja) i tada moraš očitati 12V.

Ako očitaš 12V onda je pumpa riknula.

Nju možeš ispitati instrumentom tako mjeriš otpor na pinove 3 i 4 (na pumpi). Ako očitaš beskonačni otpor onda je izgorio motor pumpe.

Link to comment
Share on other sites

izmjeril sam, na pinu 3 i 4 nema napona, a na 2 pinu ima nekih 4.25 volti tak neš, ocito je do instalacija, nisam vadil pumpu i isprobaval pinove njene, jel se moze ona kak isprobat da se spoji na 12 volti,  i sad me muci kaj neznam kud idu te zice i di se nalaze naprijed, di su spojene, ima neko da zna kuda idu

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da si me dobro razumio. Mjeriš napon tako da jednu pipalicu instrumenta staviš u pin 3, a drugu u pin 4 (deblje žice), Tada daš drugi kontakt ili još bolje verglaj, jer pumpa na drugom kontaktu radi svega 2-3 sekunde. Zaboravi pinove 1 i 2 to je plovak koji daje info o količini goriva u tanku.

 

Netrebaš vadit pumpu za izmjeriti otpor. Mjeriš otpor na tim istim pinovima 3 i 4. Znači sa odspojenim konektorom sa žicama mjeri pipalicama instrumenta na samoj pumpi na pin 3 i 4. Inače možeš uzeti dvije duže žice, spojiti na direktno na kleme akumulatora i onda spojiš na pumpu na pinove 3 i 4, pa ako je pumpa OK zavrtiti će odma. Pazi samo u pinu 3 je plus, a u pinu 4 je minus. Netrebaš dugo držati spojeno, ako zavrti onda je pumpa OK.

 

Nisam pitao, dok verglaš da li ti se ugasi immo lampica na tabli ili ubrzano blica?

 

Inače napajanje pumpe (žuta žica +12V) dolazi sa releja koji se nalazi u motornom prostoru na PSU jedinici. Ona ti se nalazi pored akumulatora kada skineš crni plastični poklopac sa jedne kutije. Međutim bojim se da je taj relej unutar te jedinice direktno zalemljen na ploču.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.