Jump to content

brtva glave na 1.4 8v motoru


dario radić

Recommended Posts

izgleda da je prdnula brtva glave,čuje se zrak u sistemu kad se turira auto,jako lagano dimi bjelo kad ga se gasira i fali rashladne tekućine!

 

sad me zanima,brušenje glave gdje i za koliko novaca?

cijena brtve glave ili seta dihtunga?

zanima me i koju marku dihtunga glave staviti,imali to kakve veze?

dali se malo zaigrat pa podić kompresiju kod brusenja glave?

zanima me i dali odmah odraditi veliki servis i koja je cijena dijelova za odraditi servis?

 

ovo pitam jel vec 2 dana koristim search,ali nigdje se ne spominju ovakvi detalji koji bi pomogli meni i drugima koje ovo isto ceka!

 

majstora imam,tako da me ruke ne interesiraju...

 

 

Link to comment
Share on other sites

radio sam reparaturu motora 1.4 8V ali na kliu,zamjena svih brtvi gornjeg i donjeg dijela motora,letećih i glavnih ležajeva radilice,prstenova...,set kvačila,ule motor mjenjač servo volana,antifriz,sva 4 amortizera,servis kočnica i kojekave sitnice cca 6000 kn

Link to comment
Share on other sites

Sami dihtung je cca 150-300kn, zavisi gdje ga nađeš. U ovlaštenom je oko 300kn.

Ravnanje glave je obično oko 100kn.

Vodena pumpa cca 300kn

Španer isto oko 300kn

Zupčasti 100-150kn

 

+ rad.

 

Takve su cijene bile prije nekih godinu dana.

 

Svakako kontaktiraj Lagerosa u vezi ovih dijelova.

Link to comment
Share on other sites

Sad kad se zamjeni dihtung,dal da onda opet ocekujem istu stvar nakon nekog vremena?postoji li neka marka koja provjereno valja i dali sa originalnom stvar sljaka?

Neka preporuka gdje glavu pobrusiti?

Gdje ste vi kupovali?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam dihtung mijenjao dva puta, na 133kkm i na 193kkm. Prvi put mi je to radio poznanik serviser, a drugi put sam radio sam. Sad čekam i gledam koliko će to trajati... :D

Evo, da kucnem u drvo, traje godinu i pol i nešto više od 20kkm.

 

Tim motorima je brtva glave najveća mana, sve drugo je praktički neuništivo. Meni su oba puta brtve stradale na isti način. Na jednom mjestu ima jako malo materijala između vodenog kanala i cilindra. Tu je brtva doslovno istrunila zbog rashladne tekućine i tu je počela propuštati. Ako se dobro sjećam, to je između 2. i 3. cilindra. Brtva mi visi u garaži, morao bi pogledati...

Glavu nisam ravnao, ali sam promijenio ventile, sredio njihove siceve i promijenio gumice.

 

Ja sam promijenio i vijke glave, prvi put nisu mijenjani iako je preporuka da se promijene. Koštaju ispod 150kn.

Link to comment
Share on other sites

Ako im je to najveća mana onda je moj bez mane, he-he. Prije 50-ak tisuća mi se ispred kuće nakon povratka iz grada upalila lampica od temperature. Gubio sam vodu na pumpi i pri uparkiravanju i radu u mjestu pregrijao se. Nadolio vode i teraj Miško. Trenutno 301000 km ma original brtvi

Link to comment
Share on other sites

Za poravnati glavu motora i nije neka nauka,stoga gdje ti je najblize strojna obrada!

 

Ako razmisljas o samoj brtvi glave,imas Victor Reinz,Mahle ili Elring u ovim trgovinama autodijelovima,po mogucbnosti uzmes garnituru brtvi za gornji dio motora.

 

Ako ti financije dopustaju,a ne mislis obradivati sjedista ventila i ventile brusiti,barem promjeni gumice ventila,jer nije neki trosak veliki.

Edited by Mladen
Link to comment
Share on other sites

Ako im je to najveća mana onda je moj bez mane, he-he. Prije 50-ak tisuća mi se ispred kuće nakon povratka iz grada upalila lampica od temperature. Gubio sam vodu na pumpi i pri uparkiravanju i radu u mjestu pregrijao se. Nadolio vode i teraj Miško. Trenutno 301000 km ma original brtvi

 

Mora bit da ti svog slabo gaziš pa ti toliko traje :D

 

U subotu sam išao autoputom od Splita do Karlovca pod punim gasom, brzina stalno od 150 do 170. Žurilo mi se stići prije mraka, a kasno sam krenuo.

Nije se ništa raspalo (213000km na satu). Čudno... :blink::D

Link to comment
Share on other sites

Ajusa i reinz sam dobio od preporuke,samo je jeftinije pojedinacno uzimat,nego u setovima...

Link to comment
Share on other sites

narucio sam djelove kod propartsa : dexwal set zupčastog,pumpa vode dolz i ajusa set (dihtunzi+semerinzi+gumice ventila)

sve skupa 870kn + 100 kn ce bit brusenje glave

sve u svemu nije prestrasno s obzirom da mi prijatelj slaže,tak da ce to bit đabalesku :D

decki hvala vam na pomoći,javim se kad raskopamo sve...

Link to comment
Share on other sites

narucio sam djelove kod propartsa : dexwal set zupčastog,pumpa vode dolz i ajusa set (dihtunzi+semerinzi+gumice ventila)

sve skupa 870kn + 100 kn ce bit brusenje glave

sve u svemu nije prestrasno s obzirom da mi prijatelj slaže,tak da ce to bit đabalesku :D

decki hvala vam na pomoći,javim se kad raskopamo sve...

 

 

Gore sam ti napisao da sam ja mijenjao i vijke glave, kad sve rastaviš izmjeri koliko su dugi i ako su van tolerancije promijeni ih.

Ne znam napamet dimenzije, morao bih provjeriti u manualu. Ili ako netko zna neka napiše ;)

Link to comment
Share on other sites

Ajde molim te kad ulovis vremena da u manualu pogledas mjere,mozda znas i na koliko kila se glava steze?pomoglo bi meni a i nekome koga ce ovaj posao cekat...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam to radio po Haynes manualu, tamo su navedene sve dimenzije i sile pritezanja.

Skenirat ću tih par stranica i poslati ti, samo ne danas jer mi knjiga nije tu. Sutra, preksutra, ako ti nije kasno.

Link to comment
Share on other sites

ako bude do petka odlicno,u petak se planira pocet sa radovima :D,budem malo i fotografirao da ostane na forumu,valjda nekome bude od koristi...

Link to comment
Share on other sites

kad budes mjenjao, obavezno kupi i kuciste termostata i sami termostat, kod mene na thaliji (a mislim da je to isti motor) cim pipnes tu plastiku raspadne se... :D jest da mi auto ima 360 000 al ono, i da 2 puta je do sada skidana glava, prvi put na cca 70 000, a drugi put na nekih 110 000 kad smo postavili plin, tada je islo ravnanje glave i kaljenje radi plina...

Link to comment
Share on other sites

hvala na savjetu,to sam zamjenio prosle godine,tako da cu to preskociti...

Link to comment
Share on other sites

Jesam,puno hvala,nisam stigao proucit jos,jer sam na poslu bio...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.