Jump to content

Kočnice


Žak

Recommended Posts

Pozdrav!

Otvorio sam posudu za ulje od kočnice da provjerim koliko ga ima. No čuo sam da se to nesmje otvarat jer samim time  ušao mi je zrak u spremnik i sustav. Jel to može utjecat na kočenje? Brine me da mi nebi propala kočnica za vrijeme kočenja. Ima tko kakav prijedlog? Hvala unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

moj ti je prijedlog da tome od koga si čuo takve gluposti,kažeš da je kreten!

 

nemože ništa bit i nemoj se opterećivat...logički kako bi dolijo ulja ako posudu nesmiješ otvorit...?

Link to comment
Share on other sites

Frend mi veli da bi trebao odzračit sustav i da se obično mjenja ulje za kočnice kad se mijenjaju diskovi jer se to ulje ne troši.

Link to comment
Share on other sites

Sve nakrivo!

 

ZA početak, posuda je tu da bi ulje u kočnicama imalo kuda se širiti (radi promjeni u temperaturi i kad stišćeš papučicu kočnice) zato imaš na posudi oznaku "min" i "max". Isto kao i ekspanziona posuda na sustavu rashladne vode motora.

 

Kočnice bi trebao odzračiti da ti je ulje iz posude nestalo i da je sustav povukao zrak, a ne zato jer si otvorio posudu. Da li je to slučaja kod tebe? Da li je sustav povukao svo ulje iz spremnika?

 

Točno je da zrak u sustavu kočenja ne smije biti i onda treba odzračiti sustav jer bi u protivnom mogao ostati bez kočnica.

Ako ti je ulje iz posude nestalo onda imaš puno veći problem od povučenog zraka jer ti sustav negdje gubi ulje i samo je pitanje trenutka kad ćeš ostati bez kočnica.

 

To kočiono ulje se mijenja neovisno o promjeni bilo kojih ostalih dijelova kočnica (diskova ili disk pločica) cca svake 3 godine jer na sebe privlači vlagu te onda kočioni klipići (sa unutarnje strane) mogu izruzinaviti i propasti pa onda imaš problem sa kočnicama.

I ulju se s vremenom (uslijed vlage) smanjuje točka vrenja te možeš doći u situaciju da pregriješ ulje na kavim jačim kočenjima (autoput, duže nizbrdice...)

A šta se dešava sa uljem kad se zagrije? Smanji mu se viskoznost (postaje tečnije) i onda opet možeš ostati bez kočnica.

 

Zato ljudi na tehničkom svake godine ubodu onu neku sondu u spremnik kočionog ulja i očitavaju temperaturu ulja.

Kad ta temperatura vrenja padne ispod 165°C (mislim da je toliki tehnički minimum) onda moraš mjenjati ulje, a bilo bi poželjno i prije.

 

 

U svakom slučaju ako misliš (ili nisi siguran) da je sustav povukao zrak, pravac mehaničar da ti provjeri kočnice.

 

Toliko!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Ima ulja u posudi, sustav nije povukao  sve iz posude. Samo sam htio provjerit razinu ulja u posudi jer nema na posudi nikakave oznake za min i max. Hvala ti na odgovoru.

Link to comment
Share on other sites

Evo sve ti je Petak objasnio. Ipak bi ja ulje mijenjao svake dvije godine,nije neki trošak. Koliko se sjećam zamjena me došla do 100 kuna kod mehaničara (ulje i ruke)

Link to comment
Share on other sites

to nije neka velika investicija

promjeniš komplet ulje pa si miran.

najbolje je da mehanicar ima aparat za ozracivanje

jer onda je sve sigurno cisto i dobro ozraceno.

sa starim uljem u sistemu samo uništavaš kocnice,

cilindre gumice i još kraj toga auto nekoci kako treba jer je smece unutra

i kad se odluciš popravljati nešto samo imaš veceg troška.

sta se tice tocke vrenja za proci tehnicki možeš izvuci svo ulje iz posude

pomocu šprice i uliti novo samo u posudu.

tehnicki ce proci ali koga si onda zahebao

da ti kažem samo sebe i svoj novcanik

Link to comment
Share on other sites

Danas bas promijenio kocionu tekućinu. 70 kn rad. Moja tekućina. Ostalo pola litre

Danas bas promijenio kocionu tekućinu. 70 kn rad. Moja tekućina. Ostalo pola litre

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Na puno se strana pise o ovoj temi, naslov mi se cini prikladan pa cu tu upitati.

Da li netko ima kakva iskustva sa pagid diskovima plocicama?

http://www.pagidracing.com/

Gledam u tome smjeru trebat cu sve komplet mjenjat.

FYI za EBC u HR je motormanija iz VG zastupnik, imaju ok cijene vidite sa njima prvo ako gledate EBC.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.