Jump to content

Laguna 3 pokazivac goriva


Martin

Recommended Posts

Danas isao dotankirat auto i idem u auto kad ono kazaljka di je i bila. U cem bi mogao bit problem. Nakon sat vremena stajala upalim auto ista stvar... Dotocen do vrha

Link to comment
Share on other sites

Veoma bitno pitanje: da li je motor radio ili kartica bila u citacu za vrijeme tankanja? Ako jeste, onda ugasi motor i natoci minimalno goriva, pokazace pravu kolicinu. Bar je tako na Meganu 2.

Link to comment
Share on other sites

nije bila kartica unutra, ali nakon nekoliko pokusaja toga s kontaktom nista.

motor nije radio

malo manje od četvrtinu tanka tako da bude do vrha, sad je u istoj poziciji. malo iznad četvrtine tanka

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim. Motor ti nije radio i kartica nije bila u citacu dok si tocio, ali nije registrovao natocenih nekih 15L goriva? Nesto s plovkom nije OK. Je li jos u garanciji?

Link to comment
Share on other sites

Na mobu sam pisao pa mi se dio izbrisao. Dakle ključ je kao i uvijek bio u džepu, ugašen auto i išao sam tankirat te je nastao problem, išao sam se sad vozit malo po obilaznici i gradu. razina goriva prema kazaljci pada rekao bih pada. Vjerojatno će sve bit u redu kod ponovnog tankiranja, vidjet ću šta će u servisu reći., imao sam jednom slučaj da klad sam puni tank točio da kazaljka nije u potpunosti došla do kraja, onako kako treba bit nego kao da je par litara bilo potrošeno, tada sam mislio da si samo umišljam al eto.. to je bilo pred jedno godinu dana

Link to comment
Share on other sites

Danas sam za e zabi gledao troškove, te vidim da sam tankirao za 90.26kn što je prema croduxovom cjeniku premium eurodizel 10.01 ( zagreb - velikogorička) i to ispada oko 9 litara.  Vjerujem da će se kod sljedećeg tankiranja od 50ak litara koliko inače tankiram sve vratit u normalu. Ovo sam radio samo jer auto spremam na neko vrijeme pa sam htio da ostane pun.

Link to comment
Share on other sites

Moj slučaj je slican ovome: prije sam znao potrositi cca oko 10L nakon tankiranja punog rezervoara. I otisao na pumpu da ga dopunim. U tom trenutku je kazaljka bila malo ispod punog tanka. Ja ga nadopunim i ona se nije ni pomakla. Prije su mi promjenili i plovak sa pumpom i tablu, ali to nije pomoglo. Jednostavno ako dopunjavas sa manjom kolicinom goriva tipa do cca 10-tak litara, moze ti se ovo dogodit. Znaci da kazaljka ostane na mjestu. Meni se to uvijek desava. Rijesenje ti je da ili porosis vise goriva od toga tipa 15-20L i nadopunis, ili ga ostavis do jutra da se normalizira plovak. Najbolje rijesenje je ako mozes doci do plovka koji je meni ispod zadnjeg sjedala. Ovo sam sasvim slucajno skuzio kad mi se isto s**nje desavalo. Preklopis sjedala, nadjes plovak, otvoris zastitnu gumu, imas jedan steker kojega istekas i pricekas par minuta i vratis ga nazad. Das kontakt i kazaljka ti se odmah zakuca do punog. Probaj ;)

Link to comment
Share on other sites

Evo nisam bio na servisu, al sam zato napravio danas gotovo 400km. Kazaljka je i dalje bila na istom mjestu ali se počela micati,  Natankao do vrha cca 21 litru, sve uredu, pokazuje kako treba

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Super!

 

Nikako da te upitam, a cini mi se da si ti stavio alu-felge s Megana 3 na Lagunu? Jesi morao razbusiti rupe za vijke?

Link to comment
Share on other sites

Jesam, za zimske sam stavio 16, trebalo ih je rabušit, nisam sto posto siguran ali mislim da sam proširivao sa 13 na 15mm

 

EDIT: da sa 13 na 15mm jer vijci na meganeu su 12mm a laguni 14mm

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ovo je super tema da pitam za moj problem od davnina. Tice se isto tog pokazivaca i iako je ovo druga tabla, problem je i dalje isti. Naime vozim se sa recimo kazaljkom na pola tanka i parkiram. Upalim auto i ona uvijek bude za cca mm nize nego sto je bila prije gasenja. Znaci uvijek, svako gasenje nakon voznje mi manje pokaze nego sto je bilo pri gasenju. 

 

Rijesenje popravim kao sto sam u gornjem postu i napisao. Istekam onaj steker ispod zadnje klupe na par minuta, i nakon nekog vremena ga vratim nazad. I probam i ona se vrati tamo gdje treba. Probao sam dat kontakt sa otkopcanim stekerom misleci da nece raditi pokazivac goriva ali on i dalje radi, pa m nije jasno sto je taj steker. Takodjer reset kazaljke na ovaj nacin se napravi svaki put kad se auto spoji na racunalo. Cim prorade lampe i sve se popali, on zakca kazaljku u mm tamo gdje je bila. Ima netko objasnjenje?

Link to comment
Share on other sites

post-1099-0-41653800-1379272035_thumb.jppost-1099-0-99567000-1379272062_thumb.jp

Primjer kad sam stao i ugasio auto. Nakon ponovnog davanja kontakta vidi se kako pokazivac pokazuje puno manje. Desna slika pokazuje reset nakon istekavanja stekera. Lega mi je rekao da bi mogli staviti nekakav kondenzator koji bi praznio ostatak struje jer je ocito u tome problem. A navodno je bilo i ono sto resetira plovak kod voznje na plin. Neznam sto bi mogao pokusat ali iritira. Plovak kao i tabla su promjenjeni.

Link to comment
Share on other sites

Gornja slika je kad je ponovno upaljen? 

Čini mi se na gornjoj da ima manje goriva, a prema onom što piše na ekranu se čini da je na donjoj ponovo upaljen.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Gornja slika je kad je ponovno upaljen? 

Čini mi se na gornjoj da ima manje goriva, a prema onom što piše na ekranu se čini da je na donjoj ponovo upaljen.

Znaci ova desna slika je slika prije gasenja auta. Kad ga ponovno upalim dobijem manju kolicinu goriva na slici lijevo. Kad otpojim steker i dam kontakt, te ponovno spojim i dam kontakt vrati se kazaljka na nivo na koji je i bila prije gasenja auta.

Link to comment
Share on other sites

meni su slike gore/dolje

 

 

Imaš ekran cca 19'' pretpostavljam. img 904 je lijevo 905 desno.

Link to comment
Share on other sites

Ima li netko ideju o ovom problemu? Sad sam bio kod kolege i spojili ga na komp i zaista kad ugasim auto i ponovno upalim kazaljka uvijek bude malo nize nego sto je bila. Za debljinu kazaljke recimo. I onda on napravi test kazaljki preko laptopa i opet dodje na pravu vrijednost. Kaze mi mozda da nije masa od table ili tako nesto. Jeste to vi primjetili?

Link to comment
Share on other sites

Mozda kompjuter racuna da prilikom gasenja motora kolicina goriva u rezervoaru nece biti dovoljna da se predje isti broj kilometara, s obzirom da trebas ubrzati motor s nule, hladan itd. Pa polozaj kazaljke podesi prema novim parametrima. Ja sam primijetio da se prosjecna potrosnja poveca nakon gasenja motora, ako sam npr. negdje cekao u koloni, iako motor nije radio ni trosio gorivo, a nije presao ni metar. Mada, to je meni tako beznacajno da nisam o tome dugo razmisljao. :)

 

P.S. Radi se o Clu 3 ph2, dCi.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Zasto to nije slucaj i sa ostalim 197-icama onda i zasto se resetiranjem kazaljki putem kompa sve vrati u normalu? Ili kad istekam steker na pumpi.

Link to comment
Share on other sites

Znaci probao si i na drugim uporedjivati i nije bilo kao kod tebe? Onda imas problem. Samo je pitanje koliko je taj problem bitan za tebe kao vlasnika. Ja tocim pun kad padne na 1/4 i ne gledam pretjerano koliko trosi i gdje kazaljka stoji, sve dok nije u rezervi, sto se rijetko desi.

 

Mozda se resetiranjem kompa sve vrati u normalu jer komp treba ponovno da uci tvoj stil voznje, pa mu nista ne znaci onaj stil voznje s kojim si ga ostavio prilikom posljednjeg gasenja? Po meni, nebitno. Bitnije mi je da rade ostale kazaljke. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.