Jump to content

tuning 1.4 8v motora


dario radić

Recommended Posts

Zanima me od cega bregasta ide gore,da malo ozbiljnije ventile otvara,te me zanima dali je ona zaklopka gasa od 1.6 motora nesto sira? Te me zanima sto jos od prerada napravit,slozen je usis,ispuh!?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zek@n

    23

  • dario radić

    12

  • frenchkey

    11

  • MilosB

    8

Pa sad da je jeftinije i nebi bas rekao!turbo konverzija nemre bit ispod 3000 eura,sad mozda je jeftinije kupit 1.6 16v ali di je ugradnja,stvari koje ne pasu,na koju foru regat takav auto,getriba,poluosovine a dalje da ne nabrajam...

Zanima me iskljucivo stvari koje pasu na 1.4 8v sa jace brace u cilju dobivanja snage,tipa bregaste klapne gasa,itd...

Link to comment
Share on other sites

a ja nebi tia ispast u k....cu, ali mislin da ti je najjeftinije kupit sporta pa imaš u startu 172/182 konja pa moš radit šta oćeš, jer ih sad ima na bacanje za male pare, jer i da mu staviš turbo kit mislin da nebi moga donit vode sportu(a i nepostoji ti kit za 1.4 8V), zato ja ti bar iz iskustva govorin kad u startu imaš konja moš radit šta oćeš......

Link to comment
Share on other sites

Pa sad da je jeftinije i nebi bas rekao!turbo konverzija nemre bit ispod 3000 eura,sad mozda je jeftinije kupit 1.6 16v ali di je ugradnja,stvari koje ne pasu,na koju foru regat takav auto,getriba,poluosovine a dalje da ne nabrajam...

Zanima me iskljucivo stvari koje pasu na 1.4 8v sa jace brace u cilju dobivanja snage,tipa bregaste klapne gasa,itd...

 

Vidi posto su oni jeftiniji NITRO kitovi - mislim da se mogu sad uzet za 1000 € a ne bi trebao imati problema pri registraciji... To ti je manje komplikovano od turba ;)

Link to comment
Share on other sites

nevidim nejasnocu ovog posta:

 

Zanima me iskljucivo stvari koje pasu na 1.4 8v sa jace brace u cilju dobivanja snage,tipa bregaste klapne gasa,itd... 
ne zanima me ni turbo ni nitro ni renault sport,jel za takav auto niti nemam novaca niti mogu prodat svog da bi kupio takvo nesto...bez obzira sto mi je auto u izvanrednom stanju i sto buduci vlasnik nebi morao u sljedećih par godina stavit niti kunu u taj auto.
Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

E jebiga onda...koliko snage ocekujes? Vozio sam tri godine renault 5 s tim motorom, izuzetno elastican, ekonomican i lijep motor... ne vidim da bi ista dobio s bilo kakvim preradama a da bi ti to posebno osjetio. Izduv, usis, zahvati na klapni gasa bi svi bili prilicno jalovi. Ne znam sta ocekujes, sa 60 KS na 70? 80 ne daj boze? Prirast 5 KS se tesko osjeti drug na tom autu (koje je masivnije od petice koju sam ja vozio) a da ih dobijes morao bi uloziti nesto vise.

 

Moj savjet: dobre gume, dobar filter zraka, poluprotocni zadnji lonac (ostalo sve poskidaj) i ne diraj motor. Nesto ces dobiti, nece te puno kostati a zadovoljit ces i potrebu da "tuningujes" svoj auto...kad vec nemas para za turbo, nitro ili kupovinu RS-a.

Link to comment
Share on other sites

Taj motor (1.4 8v) od 75 konja ćeš jeftinijim preradama (bregasta od nekog drugog, klapna, usisna grana, druga ispusna grana...) maksimalno natjerati na 85 konja, bubam napamet...a iz džepa ćeš izvaditi barem 500-600 eura. Ne znam koliko to ima smisla...ali dobro...

 

...isto tako, točno što paše i s kojeg motora na tvoj i koliko snage bi mogao dobiti...to sam gotovo siguran da nigdje od nikog nećeš saznati...iz jednostavnog razloga jer ne vjerujem da je to itko išao raditi. Ok, ti probaj pa ćeš moći pomoći nekom drugom.

Link to comment
Share on other sites

Za 500 ojra dovezes iz SLO karambol Clia s jačim motorom i trsnsplatiras i motor i mjenjrc i ecu, ....

Link to comment
Share on other sites

a mene zanima ,dal je šta s 1,4 16V bolja situacija ?

 

imam doma i meganea 1,4 16V i thaliju 1,4 8V oba su 2002. god. i danas nakon dugog vremena premještam thaliju i jbote ona prima gas ko luda ,veselo diže okretaje , dok megane je ljeno **vno XD .

Sad me zanima ,kako dobiti bolji odaziv na gas i veselo razvrtavanje ? :D nije do sajle sajla je nova

Link to comment
Share on other sites

Tjuning je opasan

 

stavi 500kn-100e svaki mjesec na stranu i za 3-4god ces vec moc kupiti megsa 225 i da vidis cuda

Link to comment
Share on other sites

slažem se laci s tobom ( o spremanju love :D) ,ali znaš da uvijek neki vrag kopka da bi nešto moglo biti bolje ,a ne trpiti sra**a još 3 god :D

Link to comment
Share on other sites

stavi 500kn-100e svaki mjesec na stranu i za 3-4god ces vec moc kupiti megsa 225 i da vidis cuda

 

Ako ostane koji pristojan do tada. Isto kao 172-182, rijetki su dobri primjerci.

Iako se slažem, bolje uštedjeti i uzeti gotov proizvod nego trpati novce u Thaliu.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Uvijek ima pristojnih auta, ali i oni kad ih se kupi uvijek iziskuju odredene ne male troskove

 

Svi be se rukali a da im ne ude, prodas ovog megana i kupis megana ph1 2.0 16v, ali on ce puno trositi pa skupe gume pa skupe kocnice pa skup veliki servis..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Još uvijek imam megane 1.4 iz 98... malo sam proučavao taj motor što i kako napraviti, ali za male novce i da motor traje baš i ne ide. Negdje na forumu sam i opisao što sam radio... uglavnom da se jednostavno preraditi usis i skinuti katalizator... uz to recimo staviti zamjenski "protočniji" filter zraka, neke svjećice (ja sam imao Equyem.. ak se tako piše  :blush: ) i dobro ulje (kod mene bio uvijek Elf competition 10W40)... i to je to, možda još "sportski" zadnji lonac. Imaš psihološki učinak da si tjunirao auto  :taz:  a i možda ide nešto bolje. Kod mene je najveći učinak imalo postavljanje šipke na prednje mulde... 

Ostale radnje mislim da se ne isplate... puno novaca, a malo konja  :blink:

 

:lek:

Link to comment
Share on other sites

Dvije najbolje i najjeftinije stvari koje možeš napravit i koje ćeš zaista osjetit na tako slabašnom motoru, 

je olakšan zamašnjak za kil-dva ili više, i proširit klapnu gasa. Sve skupa te dođe max 200 eura a itekako

se osjeti i auto je neusporedivo ljepše vozit na malim okretajima, bolje prima gas,bolje ubrzaje,

bolje ide uzbrdo i bolje kreće iz mjesta nego prije...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.