Jump to content

Renault 19 2.0-16V


cardak

Recommended Posts

Gewinde, prednji rukavci i kočnice od sporta, zadnji amortizeri novi/jači i nove zadnje kočnice

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

2 tomislav livno: 230 kmh, isto kao i sa starim clio sportom

Edited by cardak
Link to comment
Share on other sites

U međuvremenu je unutrašnjost složena kompletno na novo u ORIGINAL nebiste vjerovali. Bez tapeciranja bočnica u nekakvu kožu ili bili koje materijale kojei nisu originalne boje. Auto je doslovce iznutra kao iz tvornice.

Normalno da mi nije dao vrag mira pa sam složio još jače kočnice: čeljusti od clia 197, diskovi od grand scenica 300 mm 4x100 i opleteni lajtunzi (nadam se da sam vam dao hint :dada:).

 

Ide jača glava gore (portana maximalno by Bruno Vlahović) i Shrick bregaste 290, jače opruge ventila i SA elektronika. Sve je već u radioni, samo se trebam primiti posla.

 

Evo slika brenzi. Ide jako na knap na 16"

 

 

post-1713-0-91206100-1424632850_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ovako to izgleda kad se naporta glava kako spada i kad to radi profić

 

 

post-1713-0-73275000-1424635280_thumb.jp

post-1713-0-70208500-1424635398_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

U međuvremenu je unutrašnjost složena kompletno na novo u ORIGINAL nebiste vjerovali. Bez tapeciranja bočnica u nekakvu kožu ili bili koje materijale kojei nisu originalne boje. Auto je doslovce iznutra kao iz tvornice.

Normalno da mi nije dao vrag mira pa sam složio još jače kočnice: čeljusti od clia 197, diskovi od grand scenica 300 mm 4x100 i opleteni lajtunzi (nadam se da sam vam dao hint :dada:).

 

Ide jača glava gore (portana maximalno by Bruno Vlahović) i Shrick bregaste 290, jače opruge ventila i SA elektronika. Sve je već u radioni, samo se trebam primiti posla.

 

Evo slika brenzi. Ide jako na knap na 16"

 

Ovako to izgleda kad se naporta glava kako spada i kad to radi profić

 

Dobro jel bude ta baraka više provozila....!!! :beah:

Link to comment
Share on other sites

Za 4 cil, 16V glavu 300 eura

Link to comment
Share on other sites

Malo su lošije slike jer je mrak i nije čist auto.

 

 

post-1713-0-29247800-1424799208_thumb.jp

post-1713-0-66296200-1424799236_thumb.jp

post-1713-0-85980800-1424799257_thumb.jp

post-1713-0-91298800-1424799283_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Odličan je auto. Glava mi se čini majstorski naportana. Fino je i vodilice skratio radi boljeg protoka. Još bi samo ventile i sjedišta trebalo obradit. Stanjit stabljiku ventila i siceve. Treba još 300 stupnjeva bregaste i remap.

Link to comment
Share on other sites

Odličan je auto. Glava mi se čini majstorski naportana. Fino je i vodilice skratio radi boljeg protoka. Još bi samo ventile i sjedišta trebalo obradit. Stanjit stabljiku ventila i siceve. Treba još 300 stupnjeva bregaste i remap.

?

Sicevi su obrađeni odavno, stabljiku ventila nemas kaj stanjit jer je originalna tanka. Bregaste od 300 stupnjeva se koriste za utrke a ne za svaki dan, a i moje od 290 su dosta jake za svaki dan, i sa remapom ne mozes napraviti da auto radi i ide maximalno sa ovim setupom, nego kora ici SA ecu ili nesto tome slicno.

Lp

Link to comment
Share on other sites

?

Sicevi su obrađeni odavno, stabljiku ventila nemas kaj stanjit jer je originalna tanka. Bregaste od 300 stupnjeva se koriste za utrke a ne za svaki dan, a i moje od 290 su dosta jake za svaki dan, i sa remapom ne mozes napraviti da auto radi i ide maximalno sa ovim setupom, nego kora ici SA ecu ili nesto tome slicno.

Lp

Bolji je protok u glavi kad se stabljike stanje. Ovo sa 300 stupnjeva nije uopće problem, samo treba dignut ler na 1000 rpm. Budu dobre i ove od 290. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj mi, znam o čemu pričam. Da sad ne tučemo praznu slamu. Slobodno se ti vozi sa 300 stupnjeva po gradu sa lerom na 2 soma i velikim preklapanjem ventila, meni ne pada na pamet, a da ne pričam koliko to još više financija više vuče za sobom (mehanički podizači, druge klackalice, opruge, titanski šeširići itd) cca 2000 eura. A za što, za 10 stupnjeva više i nevoznost auta u nižim okretajima. Što se tiče tokarenja stabljike ventila (za što NIKAD nisam bio), jel znaš uopće koliki je promjer stabljike na ventilima od F4R motora?

Link to comment
Share on other sites

Šokre zaboravio ja da ti imas ovog ljepotana :) Ocemo se mjenjati kljuc za kljuc :D

Link to comment
Share on other sites

Opet nećeš imati za limariju i lakiranje :-D.

Interesantna ponuda, ali jedino bi MOOOŽDA igrala opcija da uzmem svoj motor u tvog clia :freak6:

 

2 DraganSt: upravo to, tj. nemaš kaj više skidati stabljiku na tom ventilu. Pa nemaju više ventili stabljike fi 8 mm kao prije dok je bilo popularno tokarenje ventila. I osobnog sam mišljenja da stabljika ventila ne radi restrikciju usisa na glavama motora

Edited by cardak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da još malo pojačamo kočnice. Ovo su jedne od najboljih pločica za žešću vožnju za daily drajvere.

Znam da nisu jako poznate ali brenze ubijaju, pogotovo kad su u paru sa EBC diskovima.

 

 

post-1713-0-16819000-1427657601_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.