Jump to content

1,4 16V trom motor ?


bob the biker

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Vozim megane 1 PH2 sa 1,4 16V motorom i primječujem da je auto dosta trom u niskim okretajima i tek kad  dođe preko 3-3,5 t okretaja tada se malo veselije vrti ...

Pošto imam i thaliju 1,4 8V (oba su 2002. god.) i ona puno ljepše prima gas i življe diže okretaje.

 

Sad me zanima da li je na tom 16V motoru to normalno da je tako trom ili postoji neki problemčić kod mene ? Recimo uzbrdo moraš dosta nabiti okretaje da startaš ,dok kod thalije ni pola toliko ...

Na motoru je napravljen servis svog remenja i filtera prije nekih 9000 km i gas sajla zamjenjena. Ako šta znači maksimalno sam ga uspio natjerati cca 180 kmh po satu po ravnoj autocesti ,dok po GPSu je to nekih 170kmh ... premalo ili ?

 

Čišćenje kučišta gasa ili slično možda ?

 

 

Pitanje br. 2 :  I na thaliji i meganu se osjeti da mjenjač neide više sa istom lakoćom kao nekad, i kad sam podmazao onu kuglu na dnu ručice mjenjača ide bolje ,ali još uvijek malo škripuca što me živcira :D

Sjećam se da je bilo negdje govora da se ta kugla mjenja ,pa ako može malo info .

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Na 16v stavi sagem-equem svjecice i ako je 2002 godiste nebi trebao imati sajlu gasa mada ti ona nista ne znaci koliko ce auto ici na sat. Nas 1.4 16v 2000.g.  po gps ide cca205 na benz a na plin cca190

 

Ovo sa teskim saltanjem brzina ces rijesiti promjenom seta kvacila a ne podmazivanjem rucice.. koliko imaju km uopce?

Link to comment
Share on other sites

Nisam vozio direktno da mogu usporediti sa recimo 1.4 8v motorom, ali po svim specifikacijama je 1.4 16v motor veseliji , startniji, od 1.4 8v

Mozda su ti injektori zastopani..Moj se vrti ko lud, u kombinaciji sa aftermarket auspuhom ljudi me pitaju jel vozim formulu ;)

Ja nisam isprobavao vmax jer nemam gume u koje sam 100% siguran, isao sam do 180po satu na benzin jel, to je nekih 170 realnih i tu je bilo jos lufta dosta sto se okretaja motora tice.

Link to comment
Share on other sites

Nemaju vam veze okretaji motora u petoj kad lovis max brzinu s tim koliko vam se auto vrti u nizim brzinama. Bilo lufta do blokade ili ne - kad se izjednace ukupni otpori sa snagom - ubrzanja vise nema, makar bilo jos i 1000 okretaja fore.

1.4 16v motor nije od "elasticnijih" dakle treba ga zavrtit da bi pokazao zube. Tako da je imho normalno da nije jak ispod 3000...a i naravno, ne bi bilo lose ni pregledat ga malo ako je zbilja osjetno oslabio u odnosu na prije.

Link to comment
Share on other sites

Imam 1.4 8v E7J, i imao sam 1.6 16v 105ks K4M

 

1.4 je življi kroz veći raspon okretaja, ranije "počupa", nekako veselije ide kroz sve okretaje, dok K4M oživi i poludi tek poslje nekih 3500 okretaja, a do tada je lijena krava.

Link to comment
Share on other sites

da se nadovezem na megane 1.4 16v kojeg sam imao u coupeu 2001g, sto se tiče tromosti, istina i to ulgavnom sam osjetio recimo u 1-2-3 brzini kad ga stisnes on ide ali nije kao sto kazes zivahan...KAO STO JE NEKO IZJAVIO " 50konja u autu a 45 na ispaši", clio 1.2 16v u istim uvjetima nekako daje dojam da je zivlji da reagira, da nije trom.. naravno da 1.4 16v ide bolje od 1.2 16v ali se ponavljam opet nekako se po meni osjeti veća zivost ajmo reci trenutnog odaziva na gas kod 1.2 16v... 

 

što se tiče krajnje brzine, ja sam svojeg po tabli  vozio par puta 207 km/h, i na super 95 i na super 100, jedino sto malo mozda brze nabire sa super 100.. e sad koliko se sjećam po gps to je bilo oko 186 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Ma max brzinu sam spomenuo tek toliko da se vidi ako idu drugi bolje onda je možda moj motor u banani...

 

Jučer sam farbao čeličane i dignuo auto na klocne i malo se legnuo ispod njega i šaltao sam ga na onoj poluzi koja ide direktno iz getribe do mjenjača i šalta se ko u putar. Čitao sam već negdje na forumu da se ona plastična kugla mjenja na dnu ručice mjenjača (kad digneš onu kožnu navlaku se vidi)...

 

E vidiš mislim da su svječice unutra NGK, nisam siguran... I moj ima sajlu ,sad dal je to normalno to neznam, to je Megane 1 ne 2 ...

 

Injektori se čiste ili ?

Link to comment
Share on other sites

kod mene na cliu 1.4 16v skoro stoji do nekih cca 3200, tek iza grize...tako da je to normalno imho...a u krajnjoj liniji i mjenjač je tako složen s takvim prijenosima da ga moraš vrtiti...na 100 km/h si oko 3000 okretaja u 5. stupnju, možda samo malo manje....

 

max brzina 203 po navi, skoro oboren cijeli sat na tabli... :D

Link to comment
Share on other sites

ali ako je na autu sve ok mora vući od početka

pa moj 1.6 16v isto tak poslije 3k obrtaja najbolje povuce

a i pise mi u uputstvima da je poslije toga najveci okretni moment

makar povuce on i od pocetka al ne toliko

ipak ima on 1300kg i samo 12x Nm okretnog

Link to comment
Share on other sites

ok, hvala na odgovorima ;)

 

Možda odem do lastovčića kad skupim pare ,pa da malo pogleda auspuh i porihta ga kako treba. Sad cijeli auspuh stoji dosta van onog svog "kanala" jer je to prije netko vario samo skupa ,tak da sad se mora sve rezati ako želiš šta demontirati. Lonac je bosal (ili tako nešto) i mislim da je inox.I jedva sam tehnički prošao naravno, nakon što mi je 10 min turirao auto na ekotestu...

 

Uglavnom reakcija na gas mi nije kakva želim da bude ,pa ćemo to malo istražiti... Da objasnim ; stisneš gas naglo i praktički odmah makneš nogu (lupiš praktički) , na meganu reakcija dolazi tek kad je već noga skinuta s gasa ,dok na thaliji radi instant. :D

To mi je slijedeći projekt, istražiti zašto :D

Link to comment
Share on other sites

E sad..., šta je nekome tromo to je subjektivan pojam. Kad sam vozio R19 16V svi auti u firmi su mi bili tromi :D

 

Takav je to motor taj 1.4 16V, ima niži okretni moment ali dosta razvučen kroz okretaje. Ne vuče od nižih okretaja kao 1.6 16V ali se veselije vrti i dosta manje troši pogotovo na autoputu. Moraš ga zavrtiti da baš potegne.

 

Moj stari 1.8 16V je bio isto takav u 19-ici. Mjerio sam mu ubrzanje 0-100km/h ne prelazeći 5,000 okretaja i trebalo mu je 4 sekunde dulje. Twingo 1.2 bi me skoro ostavio na drag raceu tako :)

Link to comment
Share on other sites

ok, hvala na odgovorima ;)

 

Možda odem do lastovčića kad skupim pare ,pa da malo pogleda auspuh i porihta ga kako treba. Sad cijeli auspuh stoji dosta van onog svog "kanala" jer je to prije netko vario samo skupa ,tak da sad se mora sve rezati ako želiš šta demontirati. Lonac je bosal (ili tako nešto) i mislim da je inox.I jedva sam tehnički prošao naravno, nakon što mi je 10 min turirao auto na ekotestu...

 

Uglavnom reakcija na gas mi nije kakva želim da bude ,pa ćemo to malo istražiti... Da objasnim ; stisneš gas naglo i praktički odmah makneš nogu (lupiš praktički) , na meganu reakcija dolazi tek kad je već noga skinuta s gasa ,dok na thaliji radi instant. :D

To mi je slijedeći projekt, istražiti zašto :D

 

možda mjerač protoka zraka, tj map senzor il kaj takvog.

probaj vidjet kaj tester veli.

il ugradi plin i složit će ti mapu da ide ko raketa

Link to comment
Share on other sites

hehe, svakakvih opcija ima . Vidjet ćemo što se da učiniti. Sve više razmišljam da odem do braće Bjelinić (neznam da li je točno napisano) na kontrolni pregled, pošto vidim na forumu da su oni dokrori za renault. Samo dal oni rade takve igračke ili samo ozbiljnije mašine ?

 

Mislim nije strašno to nešto ,možda imam prevelika očekivanja ,samo mi je to slučajno upalo u oko nakon thalije 8V...

Link to comment
Share on other sites

hehe, svakakvih opcija ima . Vidjet ćemo što se da učiniti. Sve više razmišljam da odem do braće Bjelinić (neznam da li je točno napisano) na kontrolni pregled, pošto vidim na forumu da su oni dokrori za renault. Samo dal oni rade takve igračke ili samo ozbiljnije mašine ?

 

Mislim nije strašno to nešto ,možda imam prevelika očekivanja ,samo mi je to slučajno upalo u oko nakon thalije 8V...

 

Belinić ;)

 

rade oni i s našim igračkama.

Link to comment
Share on other sites

Imam taj motor i isto mi je bio malo polijen u niskim obrtajima dok nisam zasad promjenio jednu bobinu, a ostale cu za koji dan. Nakon sto je nova bobina stavljena sasvim je drugo auto nema tormosti prijasnje i dosta je zivlji i bolji odziv na gasu, a i jos je i zazor na svjecicama podesen kako treba. Tako da su kod tebe bobine pocele da otkazuju poslusnost iako se cini da su ispravne i da mirno radi u leru.

Link to comment
Share on other sites

Jedan od bezveznijih odgovora u zadnje vrijeme.

Aj ti sa dci-a skini turbinu pa onda vidi jel boooosta :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Stavio k&n panel,NGK iridium IX svijecice, protocni zadnji lonac i mogu reci da se isti motor u meganu vrti i vise nego dobro s obzirom na snagu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.