Jump to content

Scenic 1.9dci 88kw - problemčić molim savjet


Prolaznik

Recommended Posts

Prije par mjeseci kupio sam scenic dci 2005. god 88kw sa 203 tkm. Km je original auto nije uvoz. Vjerujući prodavaču servis je bio odrađen tako da sam narednih 4000km napravio bez ikakvog problemčića. Kako je došlo je vrijeme za servis odem kod majtora (čovjek je radio u renaultu i servisirao moj megane) i kaže da osim redovitih stvari (ulje, filteri) treba mijenjati i remenicu radilice. Nema frke, pošto sam laik po pitanju mehanike automobila vjerujem čovjeku pa je zamijenjeno i to uz napomenu da se napinjač čuje i da ga na slijedećem servisu budem mijenjali. Ok nema problema. Pri izlasku iz garaže od majstora čim je auto upaljen ostao sam paf jer je auto radio ko traktor.

Dijagnoza- ipak pukao napinjač pa je remen skakao i auto tako radio.  Ok zamjenio je i to i slijedeći dan auto i dalje radi glasno i pokazuje battery low.

Dijagnoza je da je alternator, odvežen auto kod električara mijenjan je rotor i ležajevi. Preuzmem auto sav sretan jer konačno radi normalno i pri kretanju i opterećenju motora čujem jake vibracije u rasponu od 1000-1200 okretaja u bilo kojoj brzini. Pošto se prije nije ništa čulo vozim auto nazad i molim da se pogleda šta bi moglo biti.

Dijagnoza-remen vibrira jer je predugačak. Vozim auto nazad kod majstora koji je radio servis koji se nemože načuditi i kaže da to još nije vidio jer je sve napravljeno kako spada i svi dijelovi novi stavljeni. Probao je je staviti neki kraći remen za probu i vibracije su bile manje te je slijedeći dan zamijenio remen novim kraćim s nekog drugog auta i vibracije su se smanjile i rečeno mi je da je to to.

Vibracije se doista osjete jako malo samo kod kretanja i ako je auto na malim okretajima u bilo kojoj brzini ali ja nemam mira i smeta me to pa molim savjet šta dalje? Jel bi mogla biti neodgovarajuća remenica, napinjač? Koliko je sigurno stavljati kraći remen od originala?