Jump to content

Clio 3 1.2 16v, remen i ostalo


babarej

Recommended Posts

Kao prvo trazio sam na forumu slicnu temu, prelistao sam 80 stranica i nisam nasao a ni search nije dao bolje rezultate.

 

 

Dakle imam Clio 3 1.2 16v i sad mu se polako blizi sesta godina pa su mi savjetovali da mijenjam remen. Nije puno prosao, nekih 33 000 km ali kao 6 godina je ipak vrijeme za to. Vidio sam da neki mijenjaju puno toga kod izmjene remena ali mene zanima da li je to bas potrebno. Jasno mi je da treba zamijeniti set zupcastog remena(remen, natezac) i pumpu vode. Ne znam da li se mora mijenjati stazni(kanalni remen ili kako se vec zove) sa svojim natezacem ili to nije toliko bitno s obzirom na to da auto ne prolazi veliku kilometrazu?

 

Mehanicar kojeg znam mi je rekao da je nedavno jedan Kangoo sa tim motorom bio kod njega i uzeo je zamjenski remen koji je nakon izmjene bio bucan(cvilio je, skripao) i preporuca mi uzeti originalan remen. Sto se mene tice sve bih uzeo originalno ali nekad ni onaj originalan dio nije bas isti kao onaj koji je ugradjen u automobil u tvornici tako da ne znam da li je ok uzeti neku zamjensku pumpu vode i koju bi marku preporucili?

 

 

Eto toliko, dajte neki savjet :freak6:

Link to comment
Share on other sites

Remen se mijenja nakon 8god ili 120,000km, štogod dođe prvo. Preporuča se zamijeniti remen na manje kilometara ako je većinu vremena vožen u gradu.

 

Ja sam na svom 1.2 16V mijenjao remen nakon nešto malo manje od 6god i 75,000km. Remen je izgledao dosta dobro kao da bi mogao još godinu-dvije bez problema.

 

Mijenja se remen, vodena pumpa i natezač remena. Mehaničar treba imati poseban alat da blokira motor prije skidanja remena inače motor više neće biti u fazi. Kanalni remen možeš promijeniti kad god želiš odnosno kad se potroši kao i njegove natezače, ne moraš ga mijenjati  sa zupčastim.

 

Neki remeni mogu ispuštati zvukove i biti loši. Stoga ako ne znaš točno što uzimaš bolje je uzeti originalni set.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Meni su preporucili na 6 godina mijenjati i promijeniti cu sad jer znam par likova koji su cekali sa remenom i na kraju im je puknuo pa su platili malo veci popravak.

 

Mehanicar mi je preporucio originalan remen a zamjensku pumpu vode pa vjerujem da je to ok. Sto se tice alata za blokiranje vjerujem da ovaj ima jer radi sva moguca auta i na prilicno  dobrom je glasu. Do sad sam uvijek odrzavao u ovlastenom ali ne vidim smisao dalje jer vjerujem da auto necu prodavati dok ne postane stara raga a onda nitko nece pitati za servisnu knjizicu. Ovom mehanicaru vjerujem pa ako mi da dobru ponudu zamijeniti cu to kod njega. Igra mi ulogu i to sto sam na otoku pa mi je za doci do servisa potrebno jos 120 kn trajekta i 5-6 sati cekati negdje blizu servisa dok oni to zamijene a ovome odvezem auto i poslije dodjem po njega jer mi je jako blizu.

 

Hvala na odgovoru. :freak6:

Link to comment
Share on other sites

u kojoj servisnoj to pise da se menja na 8 godina??? mijenja se na 5 ili 6, te 120 000km....

nema to nikakve veze kaj se auto malo vozi, guma stari, ja sam na mojem cliu mijenjao na 18 000km i 6 godina...

Link to comment
Share on other sites

u kojoj servisnoj to pise da se menja na 8 godina??? mijenja se na 5 ili 6, te 120 000km....

nema to nikakve veze kaj se auto malo vozi, guma stari, ja sam na mojem cliu mijenjao na 18 000km i 6 godina...

 

Promijenili su interval zamjene remenja na 1.2 16V motorima. Na mom twingu iz 2002.g. je 5 godina, a sad je duže, 6 sigurno al za dulje nisam siguran jer nemam knjižicu održavanja kod sebe. Još uvijek je 120.000km.

 

Mogu samo reć da sam nedavno na parkingu susjedu na cliu 2 16V iz 2002.g. mijenjao remen od alternatora i remen od klime jer su se doslovno raspali. Zupčasti će navodno zamjeniti kasnije jer nije pri lovici. U 11 godina nikad do sada nisu bili mijenjani. Hrabrost ili ludost?!?

Link to comment
Share on other sites

Izdrzlivije je to puno više nego što se misli. Ipak je rizik prevelik. Bolje je zamijeniti. Ja sam na megane mijenjao na 99 tkm i 6.5 god. Mogao je još par sigurno ali nisam riskirao

Link to comment
Share on other sites

Izdrzlivije je to puno više nego što se misli. Ipak je rizik prevelik. Bolje je zamijeniti. Ja sam na megane mijenjao na 99 tkm i 6.5 god. Mogao je još par sigurno ali nisam riskirao

Par tisuća km ili par godina?

Link to comment
Share on other sites

Kao prvo trazio sam na forumu slicnu temu, prelistao sam 80 stranica i nisam nasao a ni search nije dao bolje rezultate.

 

 

Dakle imam Clio 3 1.2 16v i sad mu se polako blizi sesta godina pa su mi savjetovali da mijenjam remen. Nije puno prosao, nekih 33 000 km ali kao 6 godina je ipak vrijeme za to. Vidio sam da neki mijenjaju puno toga kod izmjene remena ali mene zanima da li je to bas potrebno. Jasno mi je da treba zamijeniti set zupcastog remena(remen, natezac) i pumpu vode. Ne znam da li se mora mijenjati stazni(kanalni remen ili kako se vec zove) sa svojim natezacem ili to nije toliko bitno s obzirom na to da auto ne prolazi veliku kilometrazu?

 

Mehanicar kojeg znam mi je rekao da je nedavno jedan Kangoo sa tim motorom bio kod njega i uzeo je zamjenski remen koji je nakon izmjene bio bucan(cvilio je, skripao) i preporuca mi uzeti originalan remen. Sto se mene tice sve bih uzeo originalno ali nekad ni onaj originalan dio nije bas isti kao onaj koji je ugradjen u automobil u tvornici tako da ne znam da li je ok uzeti neku zamjensku pumpu vode i koju bi marku preporucili?

 

 

Eto toliko, dajte neki savjet :freak6:

 

Ja bi zamijenio samo remenje, pošto auto nema puno km, a guma je ta koja brzo ostari.

Eventualno još pumpu vode, ona ima semering. Ali prvo bi vidio u kakvom je stanju

Link to comment
Share on other sites

Par tisuća km ili par godina?

godina. Dobro kolega kaže. Uzmi pumpu i remen. Ostalo je ok
Link to comment
Share on other sites

Ja bi zamijenio samo remenje, pošto auto nema puno km, a guma je ta koja brzo ostari.

Eventualno još pumpu vode, ona ima semering. Ali prvo bi vidio u kakvom je stanju

 

 

Tako ce i biti.

Link to comment
Share on other sites

Čudi me da tražilica nije izbacila nešto o tome, a ja se ovdje raspisao sve u 16 po tom pitanju, što stručno, što praktično, što iskustveno od krajnjih korisnika. Pa da ne pišem cijeli tekst opet ovdje evo link na mjesto gdje sam to ovdje pisao, samo malo treba skrolati do teksta.

 

 

 

Uglavnom, netko je već od forumaša rekao: "Bolje i 2 godine prije, nego 1 dan kasnije!"

 

Sa ovim se ne igra i s obzirom da svi znate govoriti o tome kako danas nema više kvalitete, opet se (a da bi uštedjeli koju kunu i to je u redu)

pokušavate sami uvjeriti u ispravnost istoga, a na forumima i općenito internetskim portalima se govori i upozorava na problematiku svega toga.

 

Uglavnom, link je gore i tamo sve piše o tome po pitanju distribucije remenja, a na ovom dolje linku od moje web stranice možete pogledati isto tako i tekst i slike sa prikazom motora i kako je što povezano, te na stranici za download imate isto tako i tekst sa slikama za skinuti u PDF-u.

 

Uživajte ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.