Jump to content

Renault Laguna 2.0 RXE


Ivan0107

Recommended Posts

Evo ga, stižu i slike od mene.. Dakle, imam dosta želja i ambicija oko dotjerivanja Lagune, a naravno sve ovisi kolko ce novaca biti dostupno.. Auto ima dosta serijske opreme : električne podizače, električne retrovizore, putno računalo, airbag, stražnji spojler, 9 zvučnika+ 2 visokotonca, alarm, automatsku klimu, stražnju zavjesu, centralno daljinsko, osvjetljenje iznad svakih vrata. Naknadno sam ugradio komande od radia na upravljaču, sjedalo sa naslonom za ruku, stražnji diskovi (novi) su ugrađeni umjesto doboša, stražnji amortizeri su također stavljeni novi, doma još imam nove prednje diskove i amortizere koji će još pričekati na ugradnju. Na tehničkom pregledu sam bio sa autom te nigdje na ovjesu nema ništa lufta ni slično, potrebno je samo bilo zamjeniti lijevi krajnik. Kupio sam još i novi akumulator, filter goriva i pioneer radio. Kupio sam i farove od redizajna, ali nikako da skupim vremena da ih ugradim.  Sada u skorije vrijeme će ići na njege neke druge 15 cola felge (sada su gore O.Z. Ruote 15, ET26), a na proljeće će dobiti šlape 16 cola. Plan je i zatamnjivanje stražnjih stakla Evo nešto slika...

post-14539-0-76082700-1380105579_thumb.jpost-14539-0-69109200-1380105612_thumb.jpost-14539-0-20952100-1380105626_thumb.jpost-14539-0-64814200-1380105679_thumb.jpost-14539-0-48594600-1380105729_thumb.jpost-14539-0-62493100-1380105776_thumb.jpost-14539-0-57076100-1380105866_thumb.jpost-14539-0-06875900-1380105897_thumb.jpost-14539-0-18810900-1380105933_thumb.jpost-14539-0-08477600-1380105975_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ivan0107

    18

  • BrkoTg.

    12

  • njambrosic

    4

  • mata73

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jedan dečko s foruma mi je rekao da je potrebno samo malo vezni lim pobrusiti, ali da idu bez problema... Svakako javim kako je prošla ugradnja!

Jedan dečko s foruma mi je rekao da je potrebno samo malo vezni lim pobrusiti, ali da idu bez problema... Svakako javim kako je prošla ugradnja!

Link to comment
Share on other sites

Pravi i originalni Evado !  :place2:  :hail:  :hail:  :hail:

 

Samo naprijed ! Pun pogodak sa phase 2 farovima... to je jedina stvar koju bi i ja promijenio na phase 1...

 

Jel to onaj nepoderivi motor sa 115 KS ?

Edited by Evado
Link to comment
Share on other sites

Pravi i originalni Evado !  :place2:  :hail:  :hail:  :hail:

 

Samo naprijed ! Pun pogodak sa phase 2 farovima... to je jedina stvar koju bi i ja promijenio na phase 1...

 

Jel to onaj nepoderivi motor sa 115 KS ?

Hehe, drago mi je da Vam se dopada  :D  :D 

Je, 2.0, 83kw, malo me policija zeza, ali motor je stvarno vrhunski, auto star 19 godina i dalje ide 200km/h, trosi 8 litara goriva, oko 10 litara plina, ma milina.. Za sada je auto kakvog sam si samo poželjeti mogao, cak se tu i tamo neko i okrene zamnom, hehe  :snazan:

Link to comment
Share on other sites

auto star 19 godina 

 

 

Zanimljivo, ti i auto ste jednako stari. :D

Jos se sjecam kada je ta Laguna izasla pocetkom 90-tih, tada je bila u odnosu na druge aute jako moderna, znatno vise nego sto je danasnja Laguna u odnosu na danasnju konkurenciju.

Link to comment
Share on other sites

Sjećam se i ja te 1993 kad se pojavila prva laguna. Bila mi je "san snova", auto za poželjeti. I dan danas smatram da je Laguna 1 phase 1 definitivno najljepša.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Moril, hvala na ponudi, ali o 16 cola tek mogu razmišljati na proljeće, jer sam kupio 15 cola zimske gume :)

Da Dule, uvijek kad me netko od poznatih pita kolko je auto star, ja kažem da je moje godište, pa me malo čudno gledaju :D

Kad je laguna izašla, ja sam još plivao, ali sam definitivno svjestan da je to tada bila viša klasa koju si definitivno nije mogao bilo tko priuštiti.. Za današnje pojmove ona ima dosta dobru opremu i na dobrom je glasu, a kako je to tek bilo prije, neću si ni zamisliti :D samo me zanima koliko su bile njihove cijene tada, jel zna tko?

Link to comment
Share on other sites

Znam ja... cijene su kretale od 38 000 maraka... 1.8. RT 90 KS bazni model... 

susjed ju je kupio... ali RTE ili tak nekak... malo jači paket opreme... 41 000 maraka...

Tako da je ovaj tvoj sa 2.0 i jačim paketom opreme vjerojatno bio blizu 50 000 maraka...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sa svojom bio prezadovoljan. Ali nije bas da su na dobrom glasu...

Mislim da je 1995. je bila auto godine.

Link to comment
Share on other sites

Pravi bibi!! :)

Imam i ja jedan primjerak ali Ph.2 sa istim motorcicem.. ;)

Imao sam "isti" motor u P-605 sa plinom (na flandzu), mislim da je i kod tebe isto (koliko slika dopusta da vidim) pa me zanima ponasanje sa plinom?

Meni je P-605 dosta izgubiona snazi (vozeci na plin) ali ova sada laguna sa ovim motorom i a.t. mjenjacem mi se cini "raketa"..

Nisam imao nikakvih problema sa plinom, ugradio sam ga na novo u tog Puga i vozio 6o oookm.bez ikakvog servisa..Zato te pitam dali se laguna ponasa sa plinom ok. jer samo cekam trenutak kada cu ugradit plin u svoju..

Reci mi ova boca pored zracnog filtera?? Cemu sluzi??

Nije valjda to spremnik flashlube-a, prvo mi to palo na pamet jer imas ugradjen plin...

Negdje sam citao da na plin to 2.0 motori moraju imati kao radi slabih/losih ventila..Nije mi jasno jer moj Pug nije imao to i nisam nikada imao problema niti iko sa tim motorom jer sam znao dosta ljudi sa 2.0 i ugradjenim plinom..

 

Diskovi sa 4 vijka straga su rijetkost na laguni i dobro da je tako, moja iako dobro koci i sa "bubnjevima" volio bi da ima diskove..Oprema je Concord i nije mi jasno da ima bubnjice straga ali eto..Mozda je to i neka kemija prijasnjeg vlasnika..

Potrosnja ti je super, meni je gradska 10l benza a otvorene smijesna brojka, cca.6l.

Moj je dosao sa "celavim" ispucanim po rubovima gumama (strahota za vidit a ne za vozit), nazalost na 16" felgicama (volio bih da su 15") posto je isticala rega, nisam imao vremena za komb. i pametovanje pa sam kupio i sve 4 nove 16-ice.

Super ti je autic, cuvaj te "stare" ladje jer malo je danas takvih u klasi koje su toliko pouzdane..

Link to comment
Share on other sites

Ne, moj ima direktni lovato plinski sistem i neprimjetno slabije ide na plin. S autom sam od kad je kod mene napravio nekih 15 000 i za sad nije bilo nikakvih problema sa plinom. Tako je, to je  flashlube  kojeg sam ja naknadno ugradio jer sam ga imao doma, pa sam ga stavio uz razmisljanje da ne može biti od štete. Moj je dosao sa naprijed odlicnim yokohama gumama, 2011g, no međutim gume se nenormalno brzo troše i sada već nemaju puno mesa, a straga su hankook koje su gotovo iste već od 5.mj (od kako imam auto)
Hvala ti, nego možeš li mi reći jel moguće upisati 16 cola gume u knjižicu bez poteškoća? Meni su upisane 205, 15cola, ali na proljeće će ići 16 pa me zanima

Link to comment
Share on other sites

Ne želim te plašiti,ali se bojim da ćeš imati problema sa upisom 16 cola.Naime, na tom modelu je max.205/15.Ja sam imao dosta natezanja oko upisa 205/50/16.Upisane su prije 2 godine,koliko čujem sada su puno stroži.

Želim ti puno sreće s autom i oko upisa guma.Sretno!

Edited by Bruno
Link to comment
Share on other sites

Nema problema sa upisom, meni to stoji u prometnoj (sada i novoj europskoj ;) ) kao jedina dimenzija guma.. Nije 205/50-16 vec 205/55-16 i ta je znatno jeftinija guma od profila "50", tako da ako vec budes kupovao,uzimao trazi tu dimenziju i nju upisi (ZNACI KROZ 55) jer nece izgubiti puno na udobnosti,auto ce biti jenako visok a taj motor kod tebe ce ih pogoniti bez problema..U prirucniku koji sam dobio uz auto, meni stoje dimenzije 195/65-15 i 205/55-16 tako da nema problema. Znam da su na Mk1 Lagunama isle i 14" gume.

 

To je dobro sto si stavio radi ventila u svakom slucaju! Mada i dalje mislim da je na usisnu granu plin jer vidim da je "flandza" ostala kraj zracnog filtera, ili si ti mozda i naknadno ugradio sprice/ direktnog kuhala?? ;)   :)

 

P.S. Ove tvoje felgice imaju pravu dimenziju i ET. cak i malo ruba/falca koji lijepo stoji, iako mozda dezen felge nije nekom prvlacan felgice su pogodjene za Lagunu. Ako nadjes 16" sa tim ET-om (26 ili manji) bit ces sretan, jer inace drugi prave distance da izbace van felge radi velikog/dubokog ET-a a kod tebe su skoro do ruba blatobrana sa ovim felgicama.. ;) Lijepo!

Link to comment
Share on other sites

Ja sam upisivao pred cca 6 godina, moja je serijski dosla na 14", ali kod upisa su u katalogu gledali dimenzije na svim Lagunama I, a na ph2 je isla 205 55 R16. Tako da sam upisao bez problema 205 50 R16.

 

Bas tu dimenziju sam htio jer puno bolje auto izgleda nego na 55 balonkama. A i felge su bile siroke 7.5J pa je guma jako lijepo sijela gore.

Link to comment
Share on other sites

Balonke profil 55??   :)

Ne znam sto si onda rekao za te 14" koje si imao kao serijsku gumu.. :) :)

Ta razlika u profilu je gotovo i neprimjetna (50-55).

Ako je 14" standardna dimenzija (185/65-14) onda 205/50-16 je pravi izbor jer je ispod 3% odstupanja u razlici dimenzije (visine) sto se tolerira, 205/55-16 je 6% sto nije preporucljivo.. Ti si odabrao pravu dimenziju nema pogovora!!

 

Moja preporuka je se vezala radi cijene, ali ako ide na Ph2 Lagunu ta dim.guma, ne znam zasto nebi i na Ph1 ako je motor i mijenjac identican u boe verzije...

Samo se mijenjaju "standardi" dim.guma kako ide vrijeme, pa tako od nekadasnjih stand.dim. npr. R19-.Megane 175/70-13,185/65-14, 195/65-15, 205/55-16.

Uglavnom sve do 3% odstupanje u razlici guma je preporucljivo, ostalo ljudi stavljaju ali to utjece na puno faktora i ponasanje auta u voznji..

Link to comment
Share on other sites

Itekako se vidi razlika izmedju 50 i 55. Ja je vidim. Za mene su 205 55 16 balonke kaj god tko rece.

Link to comment
Share on other sites

Ne bih želio narušiti komfor u voznji stoga razmisljam o 205 55 16
Evo nekoliko novosti: sutra stižu felge 15 cola za zimu :)
No evo i jedna loša vijest, motor koji ima 350 000 iza sebe od toga više od 100 000 na plin (5 godina) počeo je pokazivati znakove "umora"... Naime jučer sam mjerio kompresiju te je na 1. i 3. cilindru kompresija ispod 8, što je uzrokovalo nagli pad performansi, nesto veću potrošnju i ogromno podrhtavanje motora pri nižim okretajima (naročito 4. i 5. brzina).. S obzirom da doma imam generalno uređen 2.0 motor, u ponedjeljak se kreće na projekt zamjene komplet motora i getribe. Danas sam izmjerio kompresiju na tom drugom motoru te je jedino na drugom trećem cilindru 12.5 ostali su preko 14. Tako da evo ga, jos jedan motor ide u vječna lovišta na cios :)

Link to comment
Share on other sites

Cudno da odjednom naglo tako padne kompresija/performanse..

Da nije taj auto puno stajao prije nego tebi dosao u ruke?? Uglavnom skini glavu sa njega ako ga mislis u cios jer bi ti mogla biti od koristi...

Pazi sa tim "generalno uredjenim" sto imas da nebude ista stvar!

Ako i on dugo stoji (a nisi okretao ga) na ramenici radilice, da se klipovi pomjere i ne naprave "siceve" na stublinama mogao bi imati istu stvar..

Bilo bi dobro i staviti novi zupcasti na taj motor koji stavljas ako vec nije stavljen posto je "generalno uredjen"...

Pazljivo i sretno sa radovima...

Link to comment
Share on other sites

Dalibor je u najvjerovatnije u pravu, ako se to dogodilo tako brzo moze biti do ventila,hidropodizaca ili glave, brtve glave i sl. pa kompresija je slabija na ta 2 cilindra...

Link to comment
Share on other sites

Vlasnik prije mene ga je vrlo malo vozio, da.. I ocito bas nije brinuo o motoru kako se spada posto se ovo sada tako naglo desilo.. No međutim, kako sam pred 3 mjeseca kupio Lagunu RXE u karambolu, sa gotovo identičnom opremom, također 2.0 motorom, o tom autu znam cijelu povijest, covjek ga je razbio u 11.mj prosle godine, bio je 2. vlasnik već 8 godina te je redovito odrzavan (postoje računi). U odličnom je stanju, motor je netaknut, 21.8.2013 je napravljen kompletan servis na njemu o iznosu od 3300kn (postoji račun), stavljeno je novo : ulje, set brtvi, zupcasti remen, natezaci, filter ulja, svjecice, obrađena je glava . Motor je suh, kompresija izvrsna, ne želim se patiti vađenjem glave i slično, jednostavnije mi je zamjeniti sve i znati kompletno stanje motora.  

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.