Jump to content

Megane coupe 1.6e previsok ler


marin xe

Recommended Posts

Ovakav je problem, kad upalim auto, odmah počinje raditi na 1500 obrtaja, prvo sam mislio da je to zbog automatskog coka, ali i kad se zagrije isto radi u leru na 1500 obrtaja, isto se dešava i kad radi na plin... Da li netko zna u čemu je problem? svaka pomoć je dobrodošla!

Link to comment
Share on other sites

Negdje ti vuce falsi zrak. Chekiraj tanko gumeno crijevo koje iz grane ide u map senzor...i sam senzor takodjer.

Link to comment
Share on other sites

Ima li kakvih zvukova...kao da negdje šišti...ono, vakuum...? Na 206-ici je starom vuklo zrak kraj dizne...na o-ringu. Nekima pak bude neispravan leptir odnosno ler gas ventil. Nemas maf pa ti je utoliko lakse...a i nema taj 1.6 toliko kompliciran usis. Kakav je lpg sistem...na flanđu ili direktan...? Mozda tu negdje vuce...?

Link to comment
Share on other sites

Probaj mu necim zagusiti ili skoro pa blokirati glavni usis...iz filtera...pa vidi hoce li se ugasiti motor ili ce negdje sastrane povuci...? Ako se ne ugasi onda vuce odnekud...ako se ugasi onda je leptir ili ler gas ventil. Necu ni pitati...gas sajlu si provjerio...? Najbolje ju odspoji...nek opruga vrati leptir skroz na minimum

Link to comment
Share on other sites

Nisam još nikaj pregledal, jer auto je više bil kod majstora nego kod mene. Ne dešava se stalno da je visok ler, nekad je sve normalno, a nekad je tak visok. Budem sutra pogledal malo i isprobal mu začepiti usisa... Plin je inače na flanđu... Malo su mi se poceli i ventili čuti, negdi sam pročital da se mogu podesiti, sad se ja ne razumijem u to jer nisam mehaničar, pa ako mi može netko objasniti to i da li se to uopće može podesiti

Link to comment
Share on other sites

Moze se podesiti i jako je jednostavno...samo nece dugo biti "tišina" ako uopce i bude neke drasticne promjene u zvuku. To je takav bezvezni stari motor i ruzno ga je bilo cut dok je bio nov...a kamoli sada. Ima klasicne klackalice a ne hidropodizace...i imas na netu naci info na koliki zazor se podesava usis a koliko ispuh...proguglaj malo, upisi "k7m valve clearance" ili slicno...nasao bi ti ja al sam na mobu pa mi je sporo..

Link to comment
Share on other sites

tako je i meni dizo ler na semaforu kad stanem i tako kad je hladan i topal i ocistio sam ler motoric i klapnu te malo zavrnio na motoricu onaj konus i sad je dobro radi na crtici izmedu 500 i 1000 i tako stalno.ocisti klapnu i ler motoric i to bi trebalo bit to i provjeri da nevuce fals zrak negdje 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoj Megane jos davno bio kupio "s manjim kvarom" koji vlasnik nije uspio ili mu se nije dalo popravljati. Auto je zacukavao malo pri prijelazu iz pustenog i datog gasa...i imao je ler na 750-1000 okretaja...znao se zaletavati malo. Jos dok sam bio vidjeti auto, dok sam njuskao oko motora itd sam vidio da je crijevo do map-a osteceno i bio siguran da je tu problem - i sutio...pazario auto "s kvarom" i prosao jeftinije hehe.

Link to comment
Share on other sites

Meni nekad radi na 750, a nekad na 1500 obrtaja. Kad ga upalim nekad odma počne raditi na 1500, a nekad normalno radi, a nekad počne normalno pa polako diže obrtaje...

Link to comment
Share on other sites

provjeri crijevo koje ide prema senzoru da nije slučajno porozno i očisti motorić i klapnu to bi trebalo biti poslje u redu...

 

Ja sa takav auto vozio 14g  i osim povremene gareži koja se nakupljala na tim dijelovima (u tim slučajevima auto je radio neravnomjerno,u previsokim okretajima ili preniskim) drugih problema nisam imao.

Link to comment
Share on other sites

ventili se stelaju na hladno usis 0,10 ispuh 0,25,dobro ih je postelat,jel se osjeti da auto malo ljepse radi i ljepse gas prima...

iako ne icekuj da ce radit bez klaparanja,to je takav motor i tu nema pomoći... ;)

Link to comment
Share on other sites

po servisnom uputstvu ventili se stelaju usisni na 0.15 a ispusni na 0.30 na hladno

Link to comment
Share on other sites

ako mene pitas,jesam,po onim mjerama kaj sam ja stavio,doduse kod mene je 1.4 motor,ali mislim da je isto...

ja sam tu negdje na forumu nasao te mjere...

Link to comment
Share on other sites

da stelo sam ventile na svom motoru, ja sam u servisu bio i tako su mi rekli da se stelaju i u uputstvu od auta pise tako

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.