Jump to content

megane coupe 1.6 e - nekad pali na 3 cilindra?!?gubi vodu?!?


Dodo

Recommended Posts

Pozz, zadnjih dana kako je malo zahladilo pojavio mi se jedan problem....Radi se o coupeu 1.6 8 v motor......Ponekad mi na hladno upali na 3 cilindra i četvrti proradi nakon cca 30-tak sekundi; najčešće se to dogodi ujutro, iako nije pravilo i primjetio sam da se češće dešava kad je veća vlaga vani.....nedavno je rađen servis tad su zamjenjene svjećice i kablovi i mjerena je kompresija iznosi 12 po cilindru na svim cilindrima je jednaka.....sumnjam na jednu od bobina, da li je netko imao slično iskustvo?!?HELP :D

A osim toga primjetio sam i da mi gubi cca 0,5 l vode u razmaku od tjedan dva, kako koji put a nigdje ne primjećujem da kaplje jedino sam primjetio da mi se stakla jako magle i nemogu ih odmaglit ako ne upalim klimu, kad uključim samo grijanje ili hlađenje nis se ne događa čak bude još i gore - da l postoji mogućnost da pušta kiler od kabine - ni u kabini oko kilera ne vidim niš mokro ni tragove propusta?!?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da si sam dao odgovor na sve.

Svakako pogledaj bobine, ali prvo kablove probaj ponovno uštekati.

Antifriz može gubiti na dosta mjesta, ali ako vani nema vidljivih tragova onda može kroz puknuti dihtung ulaziti u cilindar ili pak što si sam naveo unutarnji kiler.

Kod palenja pogledaj da li ima ikakvog dima, ako ima bijelog ili sivog onda je vjerojatno dihtung.

Ako pak nema ništa dima, kupi ono za krpanje likera pa natoči.

Link to comment
Share on other sites

nisam ni sam pametan, mislim da ću probat prije sa onim sredstvom za kilere......jutros kad sam ga upalio je isto radio na 3 cilindra i dosta je zadimio sad da li to pripisat dihtungu glave ili kondenzaciji zbog vlage i niske temp......nisam pametan.....

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa dihtungom sam napisao iz iskustva. Prijašnji auto je imao taj problem, istina bio je diesel. Ujutro je teže palio, radio na 3 cilindra,  pošteno zadimio i kasnije tokom dana sve OK. Kako su dani odmicali sve je više trošio antifriza, teže palio i na kraju morao skidati glavu.

Dok je motor hladan i radi u leru, odšarafi čep od spremnika antifriza i pogledaj da li ima mjehurića. Isto napravi dok je motor topao.

A unutra pogledaj dobro ispod instrument table, na tepih i na okolne plastike da nema kakvih tragova.

Kada si mijenjao filter kabine ? Pogledaj da nije prljav, jer od njega može doći do maglenja.

Link to comment
Share on other sites

To sto ti pri prvom palenju radi na 3 cilindra je sigurno do bobine, samo moras upratiti na kojoj se to desava. Imao sam takav problem i kad sam zamjenio bobinu to se vise nije desavalo. A kod tebe je jedna bobina na dva cilindra spojena, a i nebi bilo lose da provjeris i zazor na svjecicama da li je odgovarajuci. Na to skoro niko ne obraca paznju.

Link to comment
Share on other sites

Dihtung glave najvjerojatnije. Popravljaj to sto prije. Preko noći nakapa vode u cilindar i zato radi na 3 cilindra

Link to comment
Share on other sites

Jesi mijenjao filter goriva? Koji cilindar ti šteka na hladnom startu? Moguće je i da ti je jedna dizna prljava, pa ju treba očistiti (cca 50-60kn je ultrazvučno čišćenje).

 

Vodu vjerojatno gubi na spoju crijeva sa hladnjakom u kabini, probaj prvo sa tim kiler-dihtom (usipaš u ekspanzijsku i pustiš da se ugrije, grijanje okreni do kraja i najjača jačina puhanja, tako pusti da odradi do 3 paljenja ventilatora - takve su upute bile kad sam ja jednom koristio taj kiler-diht, on sam košta oko 30-40kn, Sonax).

 

Isto tako možeš pokušati okrenuti bobine (ako je fizički moguće), dakle samo kablove prebaciš sa jedne na drugu i obratno, ako ti tada šteka neki drugi cilindar, onda je do bobine, ako opet šteka isti cilindar onda provjeri diznu, kao što sam gore rekao, isto tako probaj zamjeniti mjesta kablovima.

 

Uskoro će temperature od 25 st.C., pa vidi da li ti onda ima bijelog dima na auspuhu, ako ima, slijedi ovo što je French rekao.

Link to comment
Share on other sites

prijatelj je imao isti problem na mercedesu benzincu, na kraju ispao dihtung. bolje da nije to, ali...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

definitvno brtva glave - skinuta glava, obrađena, nova brtva victor reinz, nove gumice venitla i raci ko singerica  :00009019:

Link to comment
Share on other sites

istu stvar imam ja u planu radit ovih dana na peugeotu 307 1.4 8v 75ks... pa i mene interesira koliko te to kostalo...

 

ovo sam ja dobio iz Volarica

 

nastavno na dogovor šaljem ponudu za sanaciju brtve glave na vozilu Peugeot 307 1.4.
Zamjena brtve glave, brušenje baze glave motora, novo ulje u motor, filter ulja, antifriz i rad stajali bi 2.400,00 kn. Ukoliko se odlučite da zamijenite i gumice ventila kada je već glava motora dolje, taj posao stajao bi dodatno 650,00 kn.
 
Za sva daljnja pitanja slobodno me kontaktiraj na niže navedene kontakte.
Link to comment
Share on other sites

brušenje glave 150 kn, gumice ventila 40kn, brtva glave 200kn, brtva usisnog kolektora 50 kn, (brtva ispuha ostala stara jer je limena i nema je potrebe mjenjat) vide za glavu 110kn - sve sam radio sam nemam pojma koliko uzimaju za ruke ;) antifriz i ulje ne računam jer sam imao neke zalihe još ;)

Edited by Dodo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.