Jump to content

Istrunula cijev kod zadnjeg mosta na Megane 1


bob the biker

Recommended Posts

Bok ,

evo mene opet sa novim pitanjem ...

Primjetio sam na svom meganeu da mi skoro skroz istrunula jedna pravokutna cijev ispred zadnjeg mosta . Ta cijev ide iz jednog kraja na drugi . Zanima me čemu ona služi i da li je mogu zamjeniti običnom željeznom cijevi koju mogu kupiti u željeznariji (naravno u pravoj dimenziji) ?

Ovo sam vidio na više meganea 1...

 

Stavljam i slike da se vidi o čemu se radi ...

post-13954-0-41230700-1381353248_thumb.j

post-13954-0-36653200-1381353259_thumb.j

post-13954-0-94630100-1381353266_thumb.j

 

usput stavljam auspuh da se vidi kako nespretno stoji i kako je lonac stručno zavaren... Predpostavljam da je to razlog klepetanja gibljive cijevi po karoseriji(?) prilikom naglog kretanja u 1. brzini. u kombinaciji sa slabijim donjim nosačem motora(ona "osmica)

post-13954-0-43455400-1381353277_thumb.j

post-13954-0-72697000-1381353288_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

ajme, pa moj je kao novi u usporedbi s ovim. Što ti je sol na prometnicama. 

Mislim da bi se mogao zadnji kraj razletit u kakvoj jačoj okuki. Sredi to što prije, mislim da je to neka vrsta strutbara

Link to comment
Share on other sites

tu stangu sam imao i ja na coupeu, bila je ne kao tvoja ali imala trag hrđe dosta, kad sam stavljo bitumen ispod auta onda sam skinuo tu stangu i kao sto kazes kupio u željezari takvu šipku iste dimenzije (ima ih)..odrezes i napravis sve...zastiti ju bojom ili bitumenom ako imas...u mene je auto nakon promjene te sipke bio još cca 7 mjeseci i bilo je sve ok..

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je isto to istrunulo, vidio sam na ebayu da ima u originalu za kupiti bas taj dio.. sto se auspuha tice, kod mene je nedavno pukla cijev upravo na tom mjestu ispred zadnjeg lonca :D I takoder mi auspuh klepece, ali ja imam problem sto je netko vec modificirao ispuh pa nemam niti katalizator niti gibljivu cijev sto mi je stvaralo probleme u vidu otezanja ispuha sa ispusne grane. A sad kako je to jace stegnuto i zabrtvljeno javlja mi se drugi problem, pri odredenim okretajima ispuh rezonira i onda kako cijev zatitra tako mi lupka po letvi volana ako sam uspio dobro vidjeti pa to stvara glasan i strasno iritantan metalni zvuk..za sad to rijesavam ranijim saltanjem da izbjegnem voznju u tim okretajima gdje ispuh rezonira...

Link to comment
Share on other sites

ma to sam i mislio napraviti, samo me zanimalo čemu služi, možda da stavim neku jaču verziju ,da još auto više učvrsne ako ima efekta naravno...

 

a auspuh i meni lupa pri jačem kretanju u 1. Po čemu lupa još nisam detektirao ,ali živcira ...

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

najradije bi skinuo kompletni auspuh i presložio ga sa friškim flanđama i zamjenio šta je dotrajalo...

 

Jel ima možda netko iskustva s lastovčićem kakav je on po tom pitanju ? Znači popravljanje trenutnog stanja ,bez lonaca i sl... Kako se kreću cijene ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bio kod Laste prije nekih 6-7 godina samo rijeci hvale jos sve radi, mijenjao srdnji i zadnji lonac, sve za 1000kn, inox naravno

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo danas sam konačno zamjenio tu cijev. Ova stara se drži još na samo jednoj "stranici" kvadra i savija se jednom rukom kako želiš.

Mislim da više nije niti obavljala svoju funkciju pošto se savijala kako je htejla ,a ja sam već auto kupio takav, tako da nisam ni znao prepoznati lelujanje zadnjeg kraja.

 

Uglavnom ,sada je dosta bolje ,zadnji kraj je mirniji i auto nekako lakše prati putanju kroz zavoje.

cijev je 50x20mm  ,trošak cca 25kn

post-13954-0-87443600-1382473399_thumb.j

post-13954-0-07124100-1382473413_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Hmmm tvoja cijev je ko nova u usporedbi s mojom.. tj moje ni nema, ostale su samo ove tanje stranice, ove rupe sto imas - meni je tako cijela cijev xDD Morat cu i ja jednom u nabavku pa to rijesiti da vidim razliku.. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.