Jump to content

Megan I 1,9 dci loše ubrzava


bodo

Recommended Posts

Molio bih malo pomoci oko problema sa lošim startom na mom meganu naime radi se o prvoj generaciji common rail motora 1,9 dci 

Zadnje vrijeme sam primjetio da kad pritisnem papučicu gasa motor više neubrzava linearno nego sa zadrškom lagano do nekih 2000 okretaja onda primi i vuče odlično istina da od prvog dana on meni nije bas nesto živahno starto al ovo sada je malo previše loše 

Skidao egr ventil očistio ništa nisam sa tim dobio promjenio i onaj elektromagnetni ventil sto otvara vakumom turbinu isto ništa pregledao sva crijeva od vakuma sve ok očistio i p'rotokomjer zraka sve što sam znao to sam napravio ali puno nisam postigao pa stoga molim ako netko ima kakav pametan savjet rado bih još mišljenja čuo svaka pomoć dobrodošla 

Link to comment
Share on other sites

Dali ima dima ikakvog, kad ga normalno vozite, i kad ga nagarite do 5.000 okretaja sa gasom do poda?

Link to comment
Share on other sites

Kad je gasa do poda onda ide poprilično  crni dim al velim on kad dođe do2000 okretaja on super vuce samo onaj meduprostor prva druga brzina tu je lijen 

Link to comment
Share on other sites

Taj 1.9dci i inače loše ubrzava! Tako da nema razloga za paniku!

 

Evo što sam ja našao u 2 sek. googlanja:
 

• Crni dim u ispuhu - ovaj je simptom najčešće posljedica općeg istrošenja motora, odnosno nepodešene, odnosno istrošene visokotlačne pumpe goriva. Čak i ako je turbo punjač potpuno ispravan, čađa u ispuhu može žačepiti (blokirati) ulaz u turbo punjač, odnosno taložiti se na lopatice turbine. Tako nastaje dinamičko neuravnoteženje, koje kod visokih okretaja (i do 250.000/min) stvara velike inercijske sile, koje povećavaju opterećenje ležajeva i rotora. Zbog toga je, i ako je turbo punjač ispravan, nakon dovođenja motora u red, nužno čišćenje i dinamičko uravnoteženje motora.
Mogući uzroci:
- zaprljan filtar zraka
- otpori (začepljenja) ili propusnost u ispušnom vodu, prije turbine
- otpori (začepljenja) ili propusnost u tlačnom vodu, iza kompresora
- zaprljan ili oštećen hladnjak stlačenog zraka (intercooler)
- propuštanje zraka na usisnoj grani (brtvi)
- oštećenje turbine i rotora, zbog ulaska vanjskih dijelova: matica, vijaka, dijelova prstena, ventila...
- istrošenje rotora, odnosno ležajeva
- neispravan ventil za podešavanje tlaka nabijanja
- začepljen dovod ulja turbo punjaču

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije proble sto auto dimi crni dim kad mu je gas do poda neznam koji tad nedimi inače dima nema kad se vozi u normalnom režimu i nije prije bio tako lijen 

Nšto ga drugo zeza moguce da su krilca na turbini zaprljana pa slabije love na malim okretaima

inače auto je kod mene sedam godina prešao je 225000 ja sam okrenuo sa njim 100000 auto uopce netroši ulje i sasvim pristojno je povlačio do zadnjih dana sad me hebe

Link to comment
Share on other sites

Ovako, prvo skinuti usisnu granu i ocistiti od garezi. I auto na autoputu propuhati. I onda ce neki potencionalni uzroci otpast. Dali imate dovoljno turbo pritiska,dali ima dovoljno vakuma koji "otvara" "pali" turbo. Ako ima -0.9bar vakuma to je super. Pitanje kakav je katalizator.

Link to comment
Share on other sites

Da puno je to tisuca kilometara i puno čimbenika što može uzrokovati tu vrstu problema treba ići nekim redom i jedno po jedno rješavat u svakom slučaju hvala na savjetima 

Link to comment
Share on other sites

Upravo to, puno je čimbenika. Dogodilo mi se jednom prilikom, da je stranci bio zaštopan katalizator. I to tako jako da auto u leru nije išao preko 3000okretaja. Auto nije mogao sa mjesta krenut, a 3 dana prije išao je koliko toliko dobro,i samo kroz tri dana sve slabije i amen. A u nekom servisu ili kod lokalnog majstora..nije bitno....su mu nadrobili injectore ovo ono, mjerač protoka zraka itd itd. Eto probajte krenuti od najednostavnijih stvari. Filter zraka motora. Skinuti katalizator i pogledati dali se vidi kroz njega kroz ono saće. Jer prisutnost crnog dima na visokim okretajima znači, da motoru fali kisika/zraka. Da je plavi dim, to znači da nafta ne sagorijeva.

Link to comment
Share on other sites

Ako je zastopan katalizator da li se on da pročistiti ili to znači novi i amen ja brijem da bih svakako trebalo skinuti i usisnu granu nju još nisam skidao u stvari jedan put sam probao ali to je vraški zapeklo pa sam mudro odustao ipak nemam doma radionu sa potrebnim alatom a isto mislim da ništa lakše nije niti skidanje katalizatora to zahtjeva nekakv servis 

Još me zanima jedna stvar a to je interkuler da bih ga izvadio van da li moram skidati i far jer mi se čini da druge mogucnosti nema

Link to comment
Share on other sites

Skines katalizator, rasjeces ga i izvadis jezgru iz njega i vratis ga nazad. Na ekotestu prolazis jer mjere samo zacrnjenje, a opet fizicki je tamo pa nema problema :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo nakon poprilično vremena napokon sam rješio problem lošeg starta megana naime zamijenom MAF senzora auto je ponovno živnuo na startu eto možda nekome sa sličnim problemom ovo pomogne u svakom slučaju hvala svima sto su pokušali pomoći

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.