Jump to content

Clio GT 1.6 2009 - "cold start" problemi


paladin

Recommended Posts

Pozdrav Svima,

Imam problem sa svojim Cliom, koji pokušavam riješiti već 2 godine. Naime kad auto odstoji neko duže vrijeme (preko noći ili 8 sati dok sam na poslu) kad ga upalim radi kao traktor. Broj okretaja motora skače gore dole, na momente kao da će se ugasiti. Nakon minute sve bude ok kao da se ništa nije desilo.

 

Dok ne stavim na youtube svoj video problema, evo isti problem na Twingo RS

http://www.youtube.com/watch?v=Owi4QQy5fMI

 

Auto je u zadnjih 3 mjeseca proboravio više vremena kod Baotića u Dubravi nego kod mene: reprogramiranje ECUa, čišćenje usisa, tekućine za čišćenje motora, promjena svjećica, te zadnje su skinuli kompletnu glavu, tokarili, očistili ventile ...

 

Stvar i dalje nije riješena.

Ako je netko imao isti problem i uspio ga riješiti bio bi mu zahvalan da podijeli svoje rješenje ovdje!

 

BTW prije nekog vremena me zaustavio neki dečko koji ima isti model Clia samo bijeli, na OMV benzinskoj na Slavonskoj u ZG i rekao mi da ima isti problem koji ne može riješiti, pa ako netko zna možda tog dečka da ga kontaktira ili ako je aktivan na forumu, volio bi popričati sa njime da vidim jeli uspio što riješiti.

Pozdrav,

Damir

Link to comment
Share on other sites

jel možda zamijenjena jedna il druga lambda sonda?

jesi možda probao točiti na INI eurosuper 98+ ili negdje možda 100 oktana?

tak je neki problem imao frend sa golf 1,4 tfsi....

lambda sonde mu mijenjali i gorivo zezalo

ili ti negdje možda vuče zrak gdje netreba....

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav.

 

Ne znam da li si sa mnom razgovarao na OMV benziskoj al nebitno.

Bio sam vlasnik bijelog GT-a iz 2010-te godine i imao isti problem kao i ti. Nakon 1000 prijeđenih kilometara pojavio se dotični problem isto tako kao što si ti opisao...bio u Štarkelj servisu gdje je auto kupljen ( jedan od najgorih servisa u hrvatskoj po mom iskustvu), pa u Zac-u, pa u Roci, al problem nikada nije riješen, dostavio sam i video zapise problema, al ništa...zvao sam i renault hrvatsku i to tri puta nikada se nisu udostojali niti odgovoriti.

U međuvremenu preskočio i zupčasti (na 20000 km) zbog remenice koja je trpjela sve te udare motora i trzuckanja..

 

Na kraju sam ipak riješio problem...PRODAO SAM AUTO...

 

Ako ti kako mogu pomoći slobodno mi se obrati..

Link to comment
Share on other sites

Pošteno su se oni izmučili s tim autom, a ništa nisu učinili. Frendu su na Twingu RS (prvi vlasnik je bio forumaš Nikica) mijenjali lambdu i stavili taj novi ecu setup i otad mu se to nije pojavljivalo, a puni ga isključivo na Ini 98icu. Twingo RS 1.6 133 je od Clia GT 1.6 130 različit u ispušnoj grani, ostalo bi trebalo biti isto. Pročitaj topic o Tecootovom Twingu RS na forumu, on je sve te probleme prošao i mislim da ih sada nema.

 

Inače promašen motor i već kao novi je bio zastario za svoje vrijeme, da su tada imali hrabrosti u Clia staviti 1.4 tce bilo bi puno bolje. Doduše, GT je koštao 100,000 kn, a RS bio 50% skuplji s istom opremom 2009-2010. Osim opreme slična im je i potrošnja kao što si se do sada sigurno uvjerio :) 

Link to comment
Share on other sites

@penezic: Tocim OMV 100, lambda sonde nisu mijenjali, budem ih pitao da se to pogleda, ali bit će sigurno odgovor da na kompu ne vide grešku na lambda sondi pa je ne mogu ni mijenjati.

@foby: fino si riješio problem :D Ja svojeg nažalost ne mogu prodati, pod kredom je. Ali ide doviđenja čim kreda izađe.

@Du-roller: Thnx za info, budem pogledao taj topic. Što se tiče potrošnje, ne želim komentirati uopće :D

Link to comment
Share on other sites

Pokušaj promijeniti gorivo, probaj class 98icu i recimo obogati jedan tank sa STP octane boosterom ili STP multi valve cleanerom. Neće nešto posebno škoditi. Doduše, meni bi na Cliu II 1.4 16v taj octane booster uvijek spržio jednu bobinu :)

Link to comment
Share on other sites

@penezic: Tocim OMV 100, lambda sonde nisu mijenjali, budem ih pitao da se to pogleda, ali bit će sigurno odgovor da na kompu ne vide grešku na lambda sondi pa je ne mogu ni mijenjati.

 

@foby: fino si riješio problem :D Ja svojeg nažalost ne mogu prodati, pod kredom je. Ali ide doviđenja čim kreda izađe.

 

@Du-roller: Thnx za info, budem pogledao taj topic. Što se tiče potrošnje, ne želim komentirati uopće :D

ako imaš volje i želje probaj sam otpojit lambda sonu pa onda vijdeti dal će biti ujutro bolje,....

npr, meni megane 2,0 16V radio nikak, skoro se ugasio itd,...nitko nije znao kaj mu je, ja otpijio lambdu i sve super,....

ok, vjerojatno više troši itd,...al kaj sad  :bat:

jel ima on onu zakretajuću remenicu na bregastoj,....možda ona ne odradi posao kak treba,....ima sto stvari,....nažalost,....al to se mora riješit ak je pod garancijom,....il nek vrate novac

Link to comment
Share on other sites

@paladin..da te poštedim razno raznih savjeta, jer ja sam sve to prošao, kao i moj kolega koji je imao isto takav problem pročitaj moju staru temu da ne isprobavaš iste stvari

Link to comment
Share on other sites

Idem probati još sa lambdom, to nisu još mjenjali.

Garancija istiće 31.10., lagano ću zaliti auto sa benzinom i zaliti.

Link to comment
Share on other sites

Najlošije je što taj motor ide malo bolje od klasike, kompliciraniji je i puno više troši...koma, pa da to servis ne može riješiti, ako ne ide, prodati!

 

Ž A L O S N O

 

Ja ti preporučim Vrbovec Cindrića, korektni dečki, mislim da će probati riješiti

 

nenad kusen (nenadkusen1@gmail.com) - nadam se da neće zamjeriti na mailu

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Imao sam sličan problem, trokirao na oko 500 rpm, pa se lagano podizao. Riješio (za sada) u ZAC-u, reprogramirali i očistili klapnu gasa. Ako sam neš krivo rekao pitaj Antona u servisu koji me zaprimio. Sada se auto na hladnom se upali, radi na 1000-1100 rpm pa nakon 1min padne na oko 750-800 rpm. Radi ko urica. Možda ti pomognu. LP

Link to comment
Share on other sites

Evo sada prvo jutro nakon što je glava vraćena nazad i što su rastavili pola motora, auto radi 80% bolje nego prije.

Čim se upali, digne se na cca 1200 okretaja i drži cca 30 sekundi pa padne na 1000, pa još minuta i padne na nekih 700/800. Nema više skakanja.

Onih 20% kojih ne radi bolje je da se još lagano osjeti "stepavanje"  motora.

Link to comment
Share on other sites

znači moglo bi se reći da ćeš odsad nadalje biti sretan vjerojatno :)

 

Moglo bi :D

Ostavit ću još do ponedjeljka, da vidim situaciju, prije nego kaj javim da zatvore radni nalog.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.