Jump to content

Set za reparaturu Zenith 32 IF7...?


Coupe RS

Recommended Posts

Pozdrav...

 

...izgleda da mi na Renaultu 5 Campus 1.1 ne radi ili loše radi pumpica na karburatoru (dodavanje goriva na pritisak gasa) jer ima zadršku (rupu) kod naglijeg dodavanja gasa u vožnji...a kad primi onda ide dalje ok. Inače radi auto ok, pali uredno, sa spuštenim čokom ubrzava jednoliko i bez nekih trzaja, troši cca 7-8 litara.

 

Danas sam rastavio i očistio rasplinjač ali bi rado promjenio sve brtve i gumice, ne znam što se još treba promjeniti ali čitao sam da u setu za reparaturu dolazi i ta pumpica. Ima li toga za uzeti i ako ima - di da tražim. Glupo mi trošiti vrijeme na Tokić i ostale, da me ne bi blijedo gledali itd...ne radi već odavno stručno osoblje po tim trgovinama.

Link to comment
Share on other sites

Troši koliko bi trebao. Meni malo previše (za moje pojmove) ali to je to uglavnom, malo kome ide ispod 7 litara, bez obzira što je mali i slabašan motor. 23 godine je to staro...kad bi sad promjenio sve sve oko motora (platine, kondenzator, svjećice, razvodnik, kapu, kablove, reparatura i štelanje karburatora itd) možda bi i potrošnja pala za pola litre-litru...ali bi me koštalo 1000+ kuna što imho nema smisla obzirom da sam auto platio 2000 kuna.

 

Zahvaljujem se na linkovima odnosno smjernicama. Proguglat ću još malo. Jel kupovao tko - koliko cca da računam kn ili € za taj reparatur set...? Edit: našao sam okvirne cifre. Još jedno pitanjce...imam feeling da je spomenuto "kašnjenje" s gasom manje izraženo kad usis (crijevo) spojim da vuče topli zrak koji grije ispušna grana - što mi i ima nekog smisla jer ako je pumpica neispravna ili loša, znači da je pri otvaranju leptira smjesa siromašna (zato i ne primi gas) jer dobije zrak a špric goriva nije dobio. E sad - ako uzimam topli zrak onda ga (pošto je zagrijan) manje dobije jer je rjeđi...dakle nešto manje zraka uz istu količinu goriva (kroz glavnu diznu) >> automatski znači možda par % bogatiju ili manje siromašnu smjesu u tom trenu dodavanja gasa...? Ima li logike...ili je placebo efekt...?

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

5-6 litara treba trošiti

frend ima 1.1 campus preko 200.000 na satu

sa gumama 155/70 r13 i toliko mu troši mješovite vožnje.

Karb ti ima 3 dizne

Link to comment
Share on other sites

5-6 litara treba trošiti

frend ima 1.1 campus preko 200.000 na satu

sa gumama 155/70 r13 i toliko mu troši mješovite vožnje.

Karb ti ima 3 dizne

 

5-6 litara troše novi automobili tih kubikaža. Ne vidim kako auto star 23 godine s napajanjem rasplinjačom može biti tako skroman s "pićem" osim ako je, kažem, sve sve izmjenjeno oko motora...a i onda bi to bilo jaaako teško. Tri dizne...? Main jet...pilot jet...acceleration pump...ne znam kroz što još gorivo štrca u difuzor u tom rasplinjaču...?

 

Kolko dođe set za reparaciju?

 

40-ak eura sa shippingom.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Ima dizna ko o priči,bar na mojem zenithu..

Baš dizni...??? Ne raznoraznih cjevčica, rupa i kanala...nego baš pričamo o diznama...?? Ne znam...

Link to comment
Share on other sites

na motoru nije ništa rađeno

karburator je repariran

ja sam rastavljao jbg zaboravio sam

ali 3 dizne ima 100%

Link to comment
Share on other sites

Ja sad brojil na svom Zenitu,4 dizne sam izbrojil..

 

Ok, vjerujem ti...btw. ako si ono s kuglicom brojio kao diznu - fulao si...ono ti je ventil...puni komoru s plovkom... ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.