Jump to content

Clio III - curi tekućina za zadnje staklo


Sinisha

Recommended Posts

Dakle, na Cliu III mi curi tekućina kad želim prati zadnje staklo.

Curi kod prednjeg desnog blatobrana, gdje se pod haubom i nalazi otprilike spremnik i pumpa za tekućinu...

Naravno, kad dignem haubu, ništa se ne vidi jer je dosta nisko, nego pretpostavljam da bi trebalo skinuti

kotač i plastični blatobran koji se drži kopčama i onda doći do crijeva!?

Ima li ko kakvih iskustava oko toga?

 

Tnx...

Link to comment
Share on other sites

Curi ti na pumpici ili na crijevu kod pumpice,tj.motorića.I za skidanje plastičnog blatobrana ne treba skdat kotač.

Link to comment
Share on other sites

kopče čupaj na silu van. Smotaj kotač, makni plastiku i sve je tu dostupno. Promjeniš crijevo. Moja preporuka je da svuda promjeniš jer je crijevo užasne kvalitete. Ja sam pomjenio valjda 2 metra crijeva i sad nemam brige. Stavi obično crijevo za gorivo. Imaš ga u svuda za kupit.

Link to comment
Share on other sites

Upravo što kolega kaže , uzmi crijevo od goriva i zamijeni komplet od pumpice do ulaza u kabinu , pošto obično tu pukne, prije toga moraš demontirati unutrašnji blatobran i valjalo bi skinuti točak da ti bude lakše raditi , sve u svemu pola sata posla...

Link to comment
Share on other sites

OK, 2m bi svakako trebala biti dovoljna... Pretpostavljam...

Blatobran je iznutra u dva djela, jedino me malo frka čupati te kopče da ne slomim nešto...

Ima tko kakvu uputu ili sliku, da znam razmještaj i broj kopči što treba poskidati?

Link to comment
Share on other sites

Čupaj sve kopče koje drže plastiku.Nemaš kaj sjebat,samo čupaj.Ovisi do kud misliš mjenjat crijevo,može bit i više od 2m.

Link to comment
Share on other sites

Nepotreban je youtube. Samo smotaj kotač, prati di ima kopči po plastici i to je to. Niti jedan nije nigdje skriven, pumpa je pristupačna tako da mjenjaj sve.

Link to comment
Share on other sites

evo me... i tako ja čupao kopče i strgao dva komada... :(( pa odmah da pitam di ima toga za kupiti i po koliko?

 

crijevo je strunulo u dužini cca 4cm, pa sam odrezao ukupno nekih 20 cm i stavio drugo kaj sam skinuo s nekog drugog auta (nebitno...)

 

još mi nije bilo jasno, onaj dio koji ide dalje u karoseriju prema stražnjem djelu auta, osjetim da je guma mekana ali koliko sam primjetio to nije bio onaj plastični spojnik...!?

dakle od pumpe ide crijevo cca 30 cm, onda je plastični spojnik i onda se nastavlja crijevo do ulaska u karoseriju...

kak je djordjep80 to skidao na ulazu u kabinu kad nema spoja tamo?

Link to comment
Share on other sites

Da li bi se moglo to popraviti s običnom vulkanizirajućom guma-trakom onako za prvu ruku radije nego mijenjati cijelo crijevo?

Link to comment
Share on other sites

Pa crijevo bar nije skup.Ima ga svuda za kupiti .Ne mora specijalno od Reno-a nego ono na metar.Mislim da je dimenzija 6 mm spolja i obavezno providno silikonsko.A ako ti je problem može se i trakom lijepiti ali sigurno nije dugotrajno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.