Jump to content

Problem sa paljenjem Kangoo 1.6 16v


Fila1987

Recommended Posts

Pozdrav,

 

imam problem sa Kangoo-om 1.6 16v 2008. godina,140 000 km, ugrađen plin, servisi redovito rađeni...

Auto teško pali kada je hladan... Bio sam na dijagnostici u Baotiću zbog trzanja (trokiranja) prvih 2-3 min dok se ne zagrije nakon čega sve radi kao da ništa nije bilo. Dijagnostika naravno ništa nije pokazala pa su počeli kemijat da je to problem ventila (skidanje glave i čišćenje ventila kod njih 11 000 kn). 

Od toga sam odmah odustao i odlučio zamijeniti sve sve brtve na usisu. Problem sa trokiranjem se riješio jedino je ostao problem paljenja...

Da li netko ima iskustva sa sličnim i što poduzeti? Neki govore senzor radilice, neki senzor temp, neki lambda sonda...

 

Hvala unaprijed.

Edited by Fila1987
Link to comment
Share on other sites

Membrana isparivača plina ili malo vode u sistemu???onako od oka

 

Ili do plino - instalatera....

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Servis plina odrađen (ugrađen Landi Renzo). Na plinu auto savršeno radi. Problem je kod paljenja na hladno, kada radi na benzin.

Link to comment
Share on other sites

Ma onda taj senzor, meni su u ovlaštenom na 48 000 čistili i leptir gasa, zna biti jako jako prljav...

Link to comment
Share on other sites

Ako imas dulje vrijeme plin u njemu, ne prebacujes auto na benz kada ga prakiravas doma ili nakon puta, znaci kada je vruc i ostavljas ga na parkig prebaci ga na benz da ovlaze dizne.. Vjerojatno je u njima problem jer one znaju zapust/speci pa na hladno ne ubrizgavaju dobro i imas problema..

Znaci tko god ima plin bitnije je na plin ugasiti auto nego upaliti, jer dizne nakon tolike temp. treba "ovlaziti" i propustiti benz u njih a ne da sav talog od izgaranja plina i visokih tempse nakuplja na njima.. ;)

Link to comment
Share on other sites

E sad zanima me dali postoji kakav aditiv da ubacim u benz za dizne. I drugo u kaj sumnjam je senzor temp. Mislim da mi on ne radi kak treba jer nekad kao da i čok ne uključi dok je auto hladan

Link to comment
Share on other sites

ubacivano je aditiv liqui moly u clia, rezultat nikakav, dok mi se je aditiv STP pokazao odličan, smirio je rad motora, poboljšao rad dizni..

Link to comment
Share on other sites

Ako dijagnostika nije pokazala senzor temp. onda 99% da i nije rijec o njemu, mada to lako provjerit.. Skini konektor spoji unimer elktode sa njega i pokazat ce ti koliki je otpor. Ne znam napamet koli bi trebao iznositi ali malo googlaj i saznat ces, ako je otpor uredan nije do njega vec mislim ovo prvo sto sam spomenuo..

Da i kada budes mjerio unimerom otpor, prvo provjeri kada je hladan motor pa kada se zagrije, jer moguce je da radi npr. kada je topal a ne hladan i obrnuto..

Link to comment
Share on other sites

Danas dodao aditiv liqui moly. Sad cu vidjet kak će se ponašat. Trokiranje sam riješio zamjenom gumica usisa. Ostao je problem paljenja dok je hladan. Mijenjao sam i termostat jer je otišao. Auto se uglavnom vozi na plin (na svakom servisu stavljan tune up aditiv u spremnik plina), pa sumnjam na benzinske dizne. Moguće da se nakupilo gareži. Inaće auto radi sasvim normalno osim tog paljenja na hladno.

Link to comment
Share on other sites

Ma i taj tune up i svi ostali se čine kao placebo, ali još uvijek ima više za nego protiv, tako da ću riskiram i stavljam lube, i pazim do 4000okrm, meni je leptir gasa bio prljav i auto je par puta teže palio, a tada plina ni blizu, nakon čišćenja 13000km sve super!!!!sada s plinom još bolje radi!

 

Koji sustav plina imaš???Vidim da je LR ali koji???Omegas ili Evo??

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Nisam nikad imao problem sa plinskim sustavom. Svakih 15 000 km radim servis na plinu i stavljam aditiv...

Edited by Fila1987
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Izgleda da se problem riješio aditivom liqui moly. Normalno pali i stvarno dosta mirnije radi na benz...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.