Jump to content

Cijena za Megane 2


renault2

Recommended Posts

megane 2 , 2004 godina, 1.5dci ,100ks ,117 000km servisiran redovno, 5vrata . el. podizaci stakla ,nasloni za ruke prednji i zadnji , klima ručna. sigurnost za djecu . Na auto je napravljen veliki servis prije 2 godine i evo prije  2tj je napravljen redovni servis ulje filteri itd.  Auto je jako Očuvan. Zanima me kolika bi bila cijena otprilike!  

Gledam malo po njuškalu ima svakakvih cijena od 25 000 kn pa do 50 000 . Vaša mišljenja ? Hvala 

LP

 

 

 

Još jednom ovakav naslov pa'š vidit. :bat::D

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Da imas barem 150k km bil bi manje sumnjiv :-)... nazalost zbog 10g starosti nemos dobit puno vise od tih 30tak i koju... iako vrijedi 50tak, pogotovo ako je uscuvan... kreni s visom ba bus videl.

Link to comment
Share on other sites

Moj stari ima isti motor, 2005 god, Grandtour 1.5 dci 100ks. Oprema standardna, prvi vlasnik i ima 135000 km. Kilometri original, kupljen i servisiran do 80tkm u Starkelju a kasnije u privatnoj radnji, sve svakih 10000 km. Prije ljeta stavljen novi turbo, federi, a prije 2 godine novi EGR. Ocuvan, garaziran, nikad razbijen, bez ogrebotine. Koliko onda takav vrijedi?

Link to comment
Share on other sites

Ha, tvoj onda ipak vise vrijedi. Kilometri su ziher jer je stari prvi vlasnik, auto pretpostavljam ima i servisnu do tih 80tkm. Jedino kaj su to sve modeli prije facelifta, koji je ipak pouzdaniji i kvalitetnije napravljen, pa ce samim time imati i nesto nizu cijenu. Registracija je isto bitan faktor, nije isto dal je regan jos 2mj ili 10mj. :) Ja bi za tvoj rekao jedno 35-36 tkn, ili cca. 5000€.

Link to comment
Share on other sites

Moj stari ima isti motor, 2005 god, Grandtour 1.5 dci 100ks. Oprema standardna, prvi vlasnik i ima 135000 km. Kilometri original, kupljen i servisiran do 80tkm u Starkelju a kasnije u privatnoj radnji, sve svakih 10000 km. Prije ljeta stavljen novi turbo, federi, a prije 2 godine novi EGR. Ocuvan, garaziran, nikad razbijen, bez ogrebotine. Koliko onda takav vrijedi?

čitam sad tvoj post, pa zar je do 135 tisuća mjenjao i turbo i egr???

Link to comment
Share on other sites

Da da, na zalost je! I to uz stvarno redovno servisiranje svakih 10-15 tisuca, njezno vozen hladan, nikad gasen vruc i tocen gotovo iskljucivo na Tifonu!?

Jos je i mjenjac novi stavljen na nekih 60000 jer su zupcanici bili poglodani, to je bilo u garanciji, uz amortizere na poklopcu prtljaznika, straznju lampu koja je pustala vodu, nekoliko nosaca motora itd.

Servisna je stalno ispunjavana, a i racuni su tu od vecine radova..

Auto je zapravo napola nov :)

Link to comment
Share on other sites

Moj stari ima isti motor, 2005 god, Grandtour 1.5 dci 100ks. Oprema standardna, prvi vlasnik i ima 135000 km. Kilometri original, kupljen i servisiran do 80tkm u Starkelju a kasnije u privatnoj radnji, sve svakih 10000 km. Prije ljeta stavljen novi turbo, federi, a prije 2 godine novi EGR. Ocuvan, garaziran, nikad razbijen, bez ogrebotine. Koliko onda takav vrijedi?

 

Da da, na zalost je! I to uz stvarno redovno servisiranje svakih 10-15 tisuca, njezno vozen hladan, nikad gasen vruc i tocen gotovo iskljucivo na Tifonu!?

Jos je i mjenjac novi stavljen na nekih 60000 jer su zupcanici bili poglodani, to je bilo u garanciji, uz amortizere na poklopcu prtljaznika, straznju lampu koja je pustala vodu, nekoliko nosaca motora itd.

Servisna je stalno ispunjavana, a i racuni su tu od vecine radova..

Auto je zapravo napola nov :)

 

Nakon šta san pročita ova dva tvoja posta ja sam sretan sa bugovima na mojoj laguni, koji su manje -više kozmetičke priprode

Link to comment
Share on other sites

za nepovjerovat, čovjek kupi novi auto u nadi da će biti miran s njim, a ono problemi, srećom što je garancija pokrila dio toga

Link to comment
Share on other sites

Na Laguni ga cistim svakih 10-20 tkm!

Bas me zanima ima li ovakvih sranja i kod drugih marki auta, ili svi kazu da nema iz nekakvih cudnih, meni nerazumljivih razloga?

Generalno gledano, Mega nikad nije ostavio nikoga na cesti, a dosta je bio na putovanjima! Sve te stvari, uz gluposti koje nisam ni spominjao tipa motoric prozora, akumulator nakon par mjeseci, novi radio itd. samo kostaju zivaca i vremena, naravno unutar garancije, ali i prilicno kvare sliku o proizvodacu pa zato sumnjam da bi kupio novog Renaulta, iako su noviji ipak malo kvalitetniji...

Kazu vlasnici novih hahahaha :)

Link to comment
Share on other sites

Da imas barem 150k km bil bi manje sumnjiv :-)... nazalost zbog 10g starosti nemos dobit puno vise od tih 30tak i koju... iako vrijedi 50tak, pogotovo ako je uscuvan... kreni s visom ba bus videl.

kupio sam auto prije 2 godine tamo negdje 20.11.2011 i imao je 101 600km i eto ja sam u dvije godine presao 15 000km , jbg kad sam ostao bez posla i kaj se moze. 

Link to comment
Share on other sites

Znam da nije za usporedbu ali ja sam svog Megana II grandtour, 82kw, 1.6 16v, automatic, 11/2005 godiste sa 120.000 km registriranog do 08/2014 jedva prodao. Auto je bio skroz u redu, puno opreme (handsfree kartica, podizaci na sva 4 prozora, automatska klima, el. Retrovizori, foto osjetljvi retrovizor, rolete na prozorima, radio sa komandama na upravljacu, alu felge, krovni nosaci, maglenke..), redovito odrzavan ZA 30.000 kn. I sad mi se place kad se sjetim... Morao sam kupit veci auto zbog povecanja brojnog stanja. Jednostavno ih ima previse u oglasniku. Krenuo sam sa 5.500 € i u mjesec i pol dana imao svega par ozbiljnih poziva.

Link to comment
Share on other sites

Znam da nije za usporedbu ali ja sam svog Megana II grandtour, 82kw, 1.6 16v, automatic, 11/2005 godiste sa 120.000 km registriranog do 08/2014 jedva prodao. Auto je bio skroz u redu, puno opreme (handsfree kartica, podizaci na sva 4 prozora, automatska klima, el. Retrovizori, foto osjetljvi retrovizor, rolete na prozorima, radio sa komandama na upravljacu, alu felge, krovni nosaci, maglenke..), redovito odrzavan ZA 30.000 kn. I sad mi se place kad se sjetim... Morao sam kupit veci auto zbog povecanja brojnog stanja. Jednostavno ih ima previse u oglasniku. Krenuo sam sa 5.500 € i u mjesec i pol dana imao svega par ozbiljnih poziva.

 Za tolko sam prodal par mjeseci mladeg Swifta 1.5 GS sa preko 130 tisuca i ne bas najboljom limarijom i kuplungom na izdisaju i sa pol godine rege. Jos su mi svi govorili kaj ga tak jeftino dajem i kaj je najbolje prodal sam ga u roku od tjedan dana i to jos preprodavacu. Javilo ih se 5,6 prvi dan. Jos je decko dosal po njega u Meganeu 2 i prical mi je da ga nemre prodat da se na trepavice postavi. Nisamo se bas usrecili sa Renolkama u tom smislu.

Link to comment
Share on other sites

Nedavno je tu na forumu (mislim da još ima i oglas negdje) čovjek prodavao uredno servisiran megane sedan 1.4 iz 2008 sa 120000 km za 38000 kn...i na kraju ga je dao pod račun u Renault ;-)

Edited by mcquinn
Link to comment
Share on other sites

A da ne spominjem da svoju Lagunu koju nikad valjda necu prodati...

Isto kao i ja...

U tri mjeseca koliko je na njuskalu, jos nisam imao ozbiljnog kupca...

Svi se cude ko pura dreku kako to da sam stavio tako visoku cijenu (uopce ni nije visoka zapravo) a ostali auti na njuskalu su pa i duplo jeftiniji,mislim WTF kao da to nesto znaci, svaki auto je prica za sebe...

Nitko da bi dosao, pogledao,poslusao sto ja to zapravo prodajem i da se uvijek isplati dati par tisuca kuna vise za dobar auto...

Nevjerojatno koliko je Laguni srozan ugled...sve je jasno kad se pogleda koliko je udio novih Laguna u svojoj klasi.

Kada bi dosao do tih podataka vjerujem da Laguna u 2012g. nema ni 5% udjela u svojoj klasi...

Link to comment
Share on other sites

Laguna III je auto koji je dugo na tržištu (od 2007) i smatra se "zastarjelim". Ljudi sigurno neće kupovati auto (model) koji je izašao 2007 godine ako im se nude potpuno novi modeli tipa Mazde 6 (izašla 2013) ili Insignije, Passata, Peugeota 508 itd.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Pogledaš kolika je cjena takvog auta recimo u italiji ili sloveniji

dodaš troškove dovoza i davanja

i po toj cjeni prodaješ

onda ide sigurno.

jbg dok se kod nas auti šta vrjede u njemackoj 3000 eura

prodaju za 7000 jako teško ide prodaja.

ili se raspitaj koliko vrjedi po katalogu

moj twingo iz 2001 vrjedi kojih 11-12 tisuca kuna

danas bi mogao dobiti kojih 14-15 i pametnom dosta

ja za njega kad netko pita kažem donesi 20.000 i vozi

iz tog razloga jer se neprodaje

da mislim prodati tražio bi 15-16 malo

spustiš cjenu i ide

Link to comment
Share on other sites

Benzinci jednostavno teze idu..a i cijene realizirane se sve vise priblizavaju kataloskim ciframa , da.

Ovaj auto iz prvog posta mislim da bi se prodao po 3500€ sigurno , sve iznad tog je lutrija.

Laguna 2 karavan dizel i to ovaj 2.2 s kojim je rulet na najjace - uf tu stvarno nema puno kupaca.

Zato cliači dci idu vrlo lako..

 

zato se ja ne uzrujavam oko svog, znam da cu ga izamortizirati do razine da cu prodati sto se prodati da s njega, ostatak u cios.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Samo za info ... prije koji dan u ovlaštenom servisu renola staro za novo su mog megija II 1.5 dci 100KS 2008god 115k km Extreme paket + 16 felge i tempomat procjenili na 30k kuna. Na autu nikakvih posebnih sevrvisa osim redovnih + nosač motora, veliki servis u ovlaštenom na 90k km. Nekako mislim da vrijedi 40k km?

Link to comment
Share on other sites

vredi više al ti ga oni uvijek procijene manje.. 35-40000kn vredi da..

ovisno o regi, koji si vlasnik, servisnoj knjižici..

Link to comment
Share on other sites

Eytreme paket.. Nes ti paketa.. Realna trzisna cijena.. Da vrijedi 40oookn.. Probaj ga sam prodat pa ves vidit kad ces

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

imate neke slike auta il nesto.. a tak negdje vrijedi 30 000kn da..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.