Jump to content

Servis?


e66

Recommended Posts

..evo prošlo godinu dana i 12-13000km od kada sam kupio Scenica 1.9 dci 130 pa je vrijeme za servis, prvi kod mene. Zadnji je bio u ovlaštenom neposredno prije prodaje pa nisam ništa dirao do sada. Sam bi to odradio pa da napravim domaću zadaću prije nego krenem:

- koje ulje, koliko ga ide unutra,  5w40, jel mora Elf ili recimo Mobil koji sam do sada trpao u Hdi?

- kako se odzračuje filter nafte?

- mjenjao bi i kočionu tekućinu, bilo koju DOT4 ili ?

- jel treba što oko servo volana?

- ? (slobodno dopišite)

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Zasto bi ti to sve trebao uopce znati?!

Mislim to pise u knjizici vozila ali cemu se opterecivati...?!

Auto je nov, pod garancijom je.

Ako ides nesto petljati sam ili kod bilokoga tko nije ovlasteni ili Renault koncesionar gubis garanciju

Sve jasno ko dan.

Link to comment
Share on other sites

Ako mislis sam da radis servis, onda imas dvije opcije za ulje, Elf Solaris FE 5w30 ako imas DPF/FAP filter, ili 5w40 RN0710. Koja kolicina ide konkretno u tvoj motor mozes vidjeti na lub advisoru (google).

Ako je vozilo s ESP uredjajem, ide DOT4 ulje, ali posebna vrsta, npr. Ate SL.6 (ili originalno Renaultovo za vozila s ESP uredjajem 77 11 218 589).

Filter nafte se ne odzracuje, mijenja se.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Ja u svoju lagunu (ima esp)lijevam DOT 4 Ate Sl. Nisam nigdje pročitao da mora biti SL 6. Zašto bi tekućina morala biti SL 6? Sl6 u odnosu na SL ima manju vrijednost viskoznosti i sigurno je bolji od SL, ali nigdje ne piše da u vozila sa ESP-om ide isključivo SL6.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ako nisi nigdje procitao, ne mora znaciti da nigdje ne pise. Standard je 03-50-006, ne mijesa se sa DOT5 i zadovoljava nisku viskoznost na niskim temperaturama: max 750 mm²/s na -40°C, "vlazna" tacka kljucanja iznad 170°C.

Link to comment
Share on other sites

Piše na čepu DOT 4. Ne pišu dodatne specifikacije, a ni u tehničkom manualu za moj auto ne piše ništa osim DOT 4.

Link to comment
Share on other sites

Moras priznati da tvoj auto nije novije proizvodnje. Standardi u autoindustriji se mijenjaju s vremena na vrijeme. ;)

Link to comment
Share on other sites

Znam da nije :D . Taj SL 6 vjerojatno ide u novije ESP sustave.

Link to comment
Share on other sites

Ako mislis sam da radis servis, onda imas dvije opcije za ulje, Elf Solaris FE 5w30 ako imas DPF/FAP filter, ili 5w40 RN0710. Koja kolicina ide konkretno u tvoj motor mozes vidjeti na lub advisoru (google).

Ako je vozilo s ESP uredjajem, ide DOT4 ulje, ali posebna vrsta, npr. Ate SL.6 (ili originalno Renaultovo za vozila s ESP uredjajem 77 11 218 589).

Filter nafte se ne odzracuje, mijenja se.

..scenic je 2008 Conquest , nemam pojma da li ima FAP, kako da to provjerim,  u servisnoj piše da je do sada išlo 5w40 pa valjda onda nema FAP.  Našao sam podatak da ide 4,9L sa filterom. ESP ima pa je to riješeno. Filter nafte, kad ga se mjenja bi ga trebalo odzračiti,  na Golfu II svojevremeno sam ga palio dok se nije prestao gasiti i to je to,  na HDi daš kontakt dok ne baci naftu na izlazu iz filtera,  ovaj valjda ima neku pumpicu?

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice ulja, slobodno mozes nasuti taj mobil ili shel. Puno bolja su solucija do elf-a. A filter goriva se mora napuniti naftom a ima i pumpica koja navuce gorivu u filter. Sto bi se reklo princip je isti samo sve ostalo su nijanse :)

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice ulja, slobodno mozes nasuti taj mobil ili shel. Puno bolja su solucija do elf-a. A filter goriva se mora napuniti naftom a ima i pumpica koja navuce gorivu u filter. Sto bi se reklo princip je isti samo sve ostalo su nijanse :)

.ma naravno, ali me baš te nijanse zanimaju da malo ubrzam proces!

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice ulja, slobodno mozes nasuti taj mobil ili shel. Puno bolja su solucija do elf-a. A filter goriva se mora napuniti naftom a ima i pumpica koja navuce gorivu u filter. Sto bi se reklo princip je isti samo sve ostalo su nijanse :)

Kako znas, po cemu da je Mobil ili Shell bolji od Elfa? To sam vec pitao, po cemu to znate?

Ja tocim Elfa, a ako ima nesto bolje i ja bi svom autu to priustio.

Link to comment
Share on other sites

..evo prošlo godinu dana i 12-13000km od kada sam kupio Scenica 1.9 dci 130 pa je vrijeme za servis, prvi kod mene. Zadnji je bio u ovlaštenom neposredno prije prodaje pa nisam ništa dirao do sada. Sam bi to odradio pa da napravim domaću zadaću prije nego krenem:

- koje ulje, koliko ga ide unutra,  5w40, jel mora Elf ili recimo Mobil koji sam do sada trpao u Hdi?

- kako se odzračuje filter nafte?

- mjenjao bi i kočionu tekućinu, bilo koju DOT4 ili ?

- jel treba što oko servo volana?

- ? (slobodno dopišite)

Hvala.

-ako nema FAP ,potrebno je samo da zadovoljava normu RN710 , proizvođač nebitan , a ako ima FAP , važno je da ima normu RN720 isto tako proizvođač nebitan , količina 4,5-4,7 LIT

 

-postoji pumpica za pumpanje goriva pored filtera

 

-DOT4 je jedina norma koju mora zadovoljavat

 

-Servo volan je potpuno električni , tako da nema fluid.

Link to comment
Share on other sites

-ako nema FAP ,potrebno je samo da zadovoljava normu RN710 , proizvođač nebitan , a ako ima FAP , važno je da ima normu RN720 isto tako proizvođač nebitan , količina 4,5-4,7 LIT

 

..jel se može kako na samom autu provjeriti jel ima FAP ili moram ici u ovlašteni i pitati po broju šasije jer ja očito nemam pojma da li ima FAP ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.