Jump to content

promjena zadnjih diskova - megane 3


hyko

Recommended Posts

Moze li se na meganeu 3 promjenit zadnji disk bez promjene glavcine ? Vjerojatno bi se proslo dosta jeftinijie...

Link to comment
Share on other sites

a koje diskove onda kupiti za zamjenu ? ovako bi me zamjena kostala 1250 kn za zadnje diskove., a s obzirom da su prednji brembo 690 kn/par ovo mi se cini jako puno (al opet razumljivo s obzirom da se mijenja glavcina)...

Link to comment
Share on other sites

zasto bi se mijenjala glavcina?? ne trebas se cudit toj cijeni jer su meni za megana 1 zadnji diskovi oko 1100kn (sa lezajevima, a bez oko 900)

Link to comment
Share on other sites

pa cudio sam se jer su prednji i veci i ventilirani i kostaju 690kn/par (brembo) a straznji su 1250 kn (OEM, a neznam ko proizvodi OEM straznje, vjerojatno ATE... i ok sad jasno skuplji su jer su sa glavcinama ali zato pitam sta se da napravit da se ne mjenja ono sta je nepotrebno mjenjat)... a mjenja se glavcina jer je po ps.u da se mjenja i glavcina kad se mjenja straznji disk i sigurno mi nece u ovlastenom servisu ic ispresat i upresat lezaj... iz tih razloga se informiram...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su SNR u originalu, to je ta cijena, oko 150 € za dva komada. Ali bar dobijes i lezaj (s ABS senzorom), koji inace zna veoma brzo da prozuji kad ga se ispresuje iz starog i upresuje u novi disk. Posebno kad to radi neki "strucnjak".

 

I pitanje je da li mala razlika u cijeni opravdava kupovinu diska bez lezaja.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Moze li se na meganeu 3 promjenit zadnji disk bez promjene glavcine ? Vjerojatno bi se proslo dosta jeftinijie...

Naravno da može, samo nađi majstora koji ima hidrauličnu prešu, cijeli posao od 3min.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su SNR u originalu, to je ta cijena, oko 150 € za dva komada. Ali bar dobijes i lezaj (s ABS senzorom), koji inace zna veoma brzo da prozuji kad ga se ispresuje iz starog i upresuje u novi disk. Posebno kad to radi neki "strucnjak".

 

I pitanje je da li mala razlika u cijeni opravdava kupovinu diska bez lezaja.

 

Ja bi reko da je vijek trajanja ležaja priblizno isti vijeku trajanja diska. 

Sad ako je ležaj jeftin onda se isplati s tim igrati, u protivnom nebi reko...

Link to comment
Share on other sites

Već sam pisao ovdje, ali samo ću reći još jednom, za svaki slučaj.

Cijena solo diska i solo ležaja koji treba uprešavati nije velika, čak štoviše.

A isprešavati stare ležajeve i uprešavati ih u novi disk je totalni promašaj.

Uprešati ležaj u doboš i disk je drugačije i samim time vrlo štetno za disk,

jer ne jednom, nego gotovo svaki puta je bilo problema da se i disk popigao.

Stoga nemojte puno generalizirati i dramatizirati oko toga jer nema smisla.

Naravno, razumijem kada čovjek ne zna o čemu se radi i pita da li je to moguće ili ne da se uštedi koja kuna,

ali svi moramo biti svjesni da se danas radi sve da nas auti koštaju sve skuplje i skuplje (mislim na održavanje i dijelove)

 

A po pitanju dotičnog modela, molo bih podatke o kojem tročno modelu se radi da provjerim cijenu za istoga,

jer na nekim modelima ide samo disk...

A da bi još točnije odredili, molim broj šasije i pošaljem sliku iz kataloga sa prikazom istoga.

Link to comment
Share on other sites

Moram se ispravit, bacio sam pogled u dialogys, disk dolazi sa ležajem. Kataloški kod diska: 432001539R, cijena oko 1600kn. Zamjenski SNR košta oko 70 eura.

 

1z4h2fa.jpg

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

JA te stvari provjeravam isključivo samo premabroju šasije, jer generalno sam se već nekoliko puta opekao tako da iz iskustva prema prodajnom iskustvu govorim kako je ovo najbolje odraditi jer inače da ste na mom mjestu svi bi imali jako puno povrata robe.

 

Ali generalno gledano, da, najčešće jesu takvi diskovi sa več uprešanim ležajem, no kako rekoh, ja 2 puta mjerim, pa onda režem ;)

 

A po ovom OE broju gore navedenom, nudim OE Renault pakiranje po cijeni od 630,00 Kn/1disk x 2 = 1.260,00 Kn/2komada

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Ok, dakle mjenja se sve u kompletu a svaka druga opcija je neisplativ rizik...

Link to comment
Share on other sites

No ja i dalje inzistiram na broju šasije i točnom modelu auta da mogu vidjeti koji točno diskovi i du gore te isto tako vidjeti koliki je rang cijena za taj model

i koliko te to može koštati. (kod mene)

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Nema potrebe za brojem sasije, tu ide jedna velicina, jedino RS ima vece diskove na zadnjoj osovini.

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj mi, ne da sam se jednom opekao na tim "ziher" stvarima i to uglavnom na Renaultu, tako da, kako sam gore već spomenuo, većiina bi ovdje imala puno reklamacija po tome.

Kako sam ipak u toj srži problema svakodnevno, znam zašto to pitam i kako sam isto rekao, ja ću radije 2 puta mjeriti i onda zarezati, jer u autodijelovima nisi nikad siguran,

pa čak niti prema broju šasije (kad je Renault u pitanju)

Ovdje je bilo riječi o Laguni II da jači modeli (kao npr 2.0 Dci 175KS) iimaju 308mm diskove i da, trebali bi i po katalogu i po broju šasije, a čovjek je imao 300mm diskove gore

da smo se svi čudili od reda kao piceki glistama, ali to je bilo na autu.

 

I na kraju svega, imam dosta robe na stanju koja je bila "ziher", pa sad stoji jer ne ide niti na jedan model :(

Link to comment
Share on other sites

Taj slucaj je uredno dokumentovan u Renaultovoj dokumentaciji, zavisi od trzista na koje je vozilo isporuceno, dodatne opreme, tockova koji su montirani na vozilo fabricki itd. Ovaj slucaj takodje. Svi Megani 3 imaju zadnji disk ø260 mm. Ne bih da se pravim pametan, ima dosta slucajeva gdje dodje do promjene kataloskog broja, ali treba i odredjena kompetencija u tumacenju svih oznaka na vozilu. To u slucaju da se nema pristup online katalogu.

Link to comment
Share on other sites

Sve to stoji, samo jako je bitno u prodaji biti siguran i nema tu prodaje na pamet (to me je koštalo)

Link to comment
Share on other sites

Pa ako je neko siguran, onda narucis na njegov racun. Neces valjda ti da snosis finansijske posljedice necije nestrucnosti i neobavijestenosti.

Link to comment
Share on other sites

Samo u kompletu mijenjaj , nemoj da ti bude preskupa škola.

Stari ležaj se može ispresati , ali jednom ispresan i upresan stari ležaj , garantovano neće izdržati više od 10.000km , a ležaj odvojeno kad se kupuje + diskovi bez ležaja iziđu skoro duplo više nego da uzmeš kompletne diskove...

Link to comment
Share on other sites

Pa ako je neko siguran, onda narucis na njegov racun. Neces valjda ti da snosis finansijske posljedice necije nestrucnosti i neobavijestenosti.

 

Da samo znaš kako mi  sve ljudi dolaze u trgovinu i govore da je to sve isto za sve aute, a kad iim kažem da ima 3 ili 4 vrste onda se križaju

ili "vrhunski majstori" koji se kunu u ženu i djecu da je to nešto sigurno na autu, kad li ono, to nema veze s time :)

 

Uglavnom ja ipak kao trgovac moram provjeriti točnost istoga kako god da se to čini u nekim stvarima nepotrebno :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav Svima!

Postavit ću pitanje ovdje da ne dižem novi topic.

Vozim Modus 1.5 dci iz 2004-te sa +150 000 km.Prilikom zadnje promjene pločica mi je majstor rekao da ću sljedeći put morati mijenjati i diskove.Kompjuter pokazuuje grešku chek abs braking, i na tehničkom ručna nejednako drži. Kakve su vaše prognoze hoću li trebati mijenjati sve diskove i koliko će me ta priča koštati?

Link to comment
Share on other sites

No ja i dalje inzistiram na broju šasije i točnom modelu auta da mogu vidjeti koji točno diskovi i du gore te isto tako vidjeti koliki je rang cijena za taj model

i koliko te to može koštati. (kod mene)

Izgleda da je broj šasije u najmanju ruku vojna tajna, ako ne i državna. Ako ti ga neće dati najbolje pitati Edward Joseph Snowdena, možda on zna

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.