Jump to content

Par pitanja Twingo 1.2 16v,2003 god.


NIDZO-SPORT

Recommended Posts

Pozdrav ekipa...

Cura kupila doticni auto,pa me zanima sljedece:

Koliko trosi 1.2 16V? ...normalne voznje naravno...

Kakvi su se motori pokazali u odnosu na 8V?

neke boljke/nedostaci na Twingu (opcenito)?

Primjetio sam da na malim okretajima auto malo trokira sekundu dvije i onda sve ok,dali je to do kablova/svjecica ili mozda do ubrizgavanja?

To je to otprilike,ako se jos sjetim pitam...  :ninja3:

LP

Link to comment
Share on other sites

Troši čak i manje od 8v ak se normalno voziš, računaj 6,5-7,5l gradske vožnje otvorena cesta može i ispod 6l.

Boljka twinga je letva volana i škripanje selena škara zimi (to nije kvar al zna iritirat).

Provjeri kleme na akumulatoru, ja sam već krenuo maltene da kupim nove kablove i sviječice kad sam skužio da mi je plus klema oksidirala, ne znam uopće kak ga je punio, očistio to i nema štucanja od onda,a zajebavalo me to fanj dugo,al mi je zadnje na pameti bilo tak nekaj.

Provjeri i senzor broja okretaja odšerafi ga i očisti te našpricaj kontakt sprejem.

8V motori su bolji po svim testovima :D

Link to comment
Share on other sites

mislim da nije do kleme jer sam danas prao motor tako da je motorni prostor ko genitalije od psa...ali dobar savjet...  :dobroje:

nekako mi je potrosnja sumnjiva,pa odmah i to stucanje povezujem s tim... ide sutra kod mehanicara,pa cemo vidjet...

Link to comment
Share on other sites

Pucaju prednje opruge,senzorr gmt zna rikavat,pumpa goeiva se cuje..drugo i nemas kaj

Link to comment
Share on other sites

Pucaju prednje opruge,senzorr gmt zna rikavat,pumpa goeiva se cuje..drugo i nemas kaj

opruge su sportske (eibach),tako da je problem rijesen (valjda),pumpu sam primjetio da malo zuki ali nista strasno...

gdje se nalazi gmt senzor na twingu?

Link to comment
Share on other sites

iznad getribe, na spoju getribe i bloka, nemres fulat...

bobina ti mozda sere za trokanje i potrosnju, ak su u komadu bobina i kablovi, moguce i da kabal sere (oko 450kn ti je bobina plus kablovi) ili spoj kabla s lulicom...

ugl. nemas kaj kod tog motora, toci i vozi... zna klapna srat jedino, al reset jednom godisnje prek dijagnostike i miran si...

PS: ovo su sve moguci kvarovi, ne znaci da ce se dogodit

Link to comment
Share on other sites

iznad getribe, na spoju getribe i bloka, nemres fulat...

bobina ti mozda sere za trokanje i potrosnju, ak su u komadu bobina i kablovi, moguce i da kabal sere (oko 450kn ti je bobina plus kablovi) ili spoj kabla s lulicom...

ugl. nemas kaj kod tog motora, toci i vozi... zna klapna srat jedino, al reset jednom godisnje prek dijagnostike i miran si...

PS: ovo su sve moguci kvarovi, ne znaci da ce se dogodit

 

 

Tako je...

ovo sta sam ja napisao je iskustveno

Link to comment
Share on other sites

Iz iskustva jako mogući, pogotovo federi. nosači amortizera, provjeriti da li curi voda u bunker, pinjon za brzinomjer....ostalo peri deri

Link to comment
Share on other sites

Decki,legende ste i puno Vam hvala na odgovorima...

Pripazit cu na sve sta ste mi naveli i sta je najbitnije i sta je oku ostalo ugodno je "peri-deri"...   :00009019:

LP  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.