Jump to content

Čudno šuštanje zraka kod papučice od kočnice na meganu 1 19dci


bodo

Recommended Posts

U zadnje vrijeme sam primjetio nekakvo šuštanje od ispod u vožnji a onda mi se počelo dogadati da kad ugasim auto sav vakum iscuri iz servo bubnja i papucica kočnice postane tvrda nakon paljnja auta kočnica opet omekša i kočnica funkcionira skroz normalno samo se povremeno i u vožnji moze cuti kako gubim vakum 

Zanima me sto je vrisnilo da li servo bubanj ili je neko imao drugacije iskustvo svaki savjet dobrodošao

Link to comment
Share on other sites

za pocetak pogledaj crjevo koje ide na bubanj da nije puknuto...

moguce da ti je propišao glavni kocioni cilindar

dali ti fali ulja u kocnicama?

moguce da kocioni pušta ulje u bubanj pa se nevidi

Link to comment
Share on other sites

nemora uvjek propadati papucica kocnice ako glavni kocioni malo pušta

pogledaj si vakum cjev na bubnju dali dobro brtvi

Link to comment
Share on other sites

Da u biti moguce je treba uvijek prvo pregledati sto je jednostavnije al čist sumnjam da sam ja te srece da je samo vrisnulo crijevo :D

Link to comment
Share on other sites

To je boljka mlađih renaulta. Od 2002 na ovamo. Ja sam to mijenjo u garanciji. Priznali mi kvar pola. Pola sam moral platit. Cifra je bila nekih 1500kn.

Link to comment
Share on other sites

meni svojevremeno isto prdnuo bubanj na cliu. simptomi isti kao i pokretaču teme. uzeo rabljeni za 500 kn i radio je besprijekorno

Link to comment
Share on other sites

Pitanjce...pa zar nije normalno da kada je motor ugašen, a kada ga pokreneš, kočnica omekša ?!?

Link to comment
Share on other sites

Evo i kod mene se čuje šuštanje zraka, ali onako ne jako već lagano ko da je klimatizacija radi na lagano, nisam primjetio ništa da mi se čudno dešava s kočnicom, šuštanje prestane čim je lagano taknem. 

Link to comment
Share on other sites

To j to ista stvar kod mene čim takneš papucicu šuštanje prstaje kočnica je isto skroz normalna i auto dobro koči mene samo brine druga stvar a to je koliko gibim vakum u sistemu sto otvara turbinu jer je to sve povezano istim vodom jer ako je slab vakum ne moze se turbina dobro otvarati jer sam primjetio da auto lošije starta 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.