Jump to content

Megane 1 - nakon promjene pakni kočnica propada


bob the biker

Recommended Posts

Znači sad sam doveo auto sa servisa gdje sam mjenjao:

 

stražnje pakne( bubanj kočnica)

stražnje kočione cilindre

 

i ulje i filtar (nebitno)

 

Napravio sam nekih 10 km od servisa i papučica kočnice dosta propada i auto ne koči na istoj razini papučice kao što je prije... Naravno trebaju kočione pakne sjesti(nije tokaren bubanj ako je to bitno) ,ali da je baš takva drastična razlika da prvih par cm hoda papučice auto uopče ne koči ,a kad otpustiš i natrag stisneš onda koći odmah na vrhu , pa sad "pumpam" kočnicu ko na starim fićekima...

 

Ručna kočnica ne drži skoro ništa ,a zategnem je do kraja (do graničnika) ,uopće nisam znao da može poluga ručne tako visoko stajati.

 

Ugl, i to se bude "samo od sebe" naštelalo ,mislim znam da se štela ,al ovo je previše...

 

Zanimaju me iskustva da li papučica mora tako biti dok ne sjednu pakne ili je ušao zrak u sistem? Sutra bi trebao na put od cca 500 km pa mi nije baš svejedno...

 

P.S. Ovo je fakat previše, kupujem / tražim HAYNES manual za megane 1 PH2 (crvene korice). Ako tko posudi da si kopiram ,plačam pivu ,čevape :D

Link to comment
Share on other sites

Nešto nevalja. Vraćaj auto odakle si ga uzeo i reci im to sve. Budi sretan što već nisi u nekom jarku pored ceste. Ili fali ulja, ili nije dobro odzračeno, ili nešto nisu dobro spojili/montirali/podesili.

 

Zašto doboše nisu tokarili stvarno neznam, nije neki trošak, a dobro je radi bolje kompatibilnosti novih pakni i samog doboša.

 

 

 

Imao sam sličnu situaciju ovog ljeta. Isto tako sam dao raditi zadnje kočnice, kad ono desni uopće ne hvata (ALI NIKAKO), a lijevi kolko-tolko grabi. Od onda više ne idem u taj servis (nije ovlašteni).

Link to comment
Share on other sites

možda nisam dobro opisao ... auto ne koći prvih par cm hoda ,kako sam bio naviknut, neko tek nakon toga počne kočiti...

Link to comment
Share on other sites

Moguće da nije dobro odzračena kočnica ali kod tebe se radi i o tome da majstor nije dovoljno "približio" pakne prema bubnju. Zbog toga ti je ručna visoka i zbog toga je nožna niska jer treba potisnuti mnogo ulja da pakna dođe do bubnja i izvrši pritisak.

Poštelat će se s vremenom, istina. Međutim, prije nego mu platiš ostatak zahtjevaj da provjeri da li su kočnice dobro odzračene i neka ih još ručno poštela.

 

Na slici je strelicom označen vijak koji treba samo malo odšarafiti.

 

sht8.th.jpg

Edited by svirko
Link to comment
Share on other sites

točno to, treba ručno napeti da "naknap ide bubanj na pakne"

Moguće da nije dobro odzračena kočnica ali kod tebe se radi i o tome da majstor nije dovoljno "približio" pakne prema bubnju. Zbog toga ti je ručna visoka i zbog toga je nožna niska jer treba potisnuti mnogo ulja da pakna dođe do bubnja i izvrši pritisak.

Poštelat će se s vremenom, istina. Međutim, prije nego mu platiš ostatak zahtjevaj da provjeri da li su kočnice dobro odzračene i neka ih još ručno poštela.

 

Na slici je strelicom označen vijak koji treba samo malo odšarafiti.

 

sht8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

točno to, treba ručno napeti da "naknap ide bubanj na pakne"

A prije toga treba protokariti bubanj, makar toliko da skine zub.

Link to comment
Share on other sites

pakne treba približiti bubnju odmah, bubnjeve nek prođe na tokarski

ulje u kocnicama ako nije mjenjao neka mjenja

pogotovo zato jer su novi kocioni cilindri

kočnice se ozracuju sa aparatom za ozracivanje

a ne kao prije 30 godina

cjeli sistem kocnica se ocisti od stare tekucine za kocnice

i onda je to to.

to dali ce se namjestiti ili ne neželim niti komentirati

posao nije napravljen kako treba i auto u ovakvom stanju nije za voziti

daj majstoru auto pa neka on ceka dok se ne namjesti

kad kaže da se namjestilo idite na tehnicki da se provjere kocnice

i kad sve bude ok mu plati

Link to comment
Share on other sites

E šta sve čovjek neće pročitati. Pa kakvi su to majstori kad nisu u stanju odradit rutinski posao izmjene pakni i to na fuckin dobošu! E sramote, i još te uvjeravat da "će sjest"! Pa pa takvoj njegovoj dijagnozi sigurno nije sišao s trake u tvornici. Teraj  mu natrag nek to napravi kak spada.

BTW, nije nužno tokarit ako su pakne jednako široke kao stare.

Link to comment
Share on other sites

ma ide auto nazad k njemu ,nek popravi ,i nek vrati kočnice u stanje kakvo je bilo prije njegovog zahvata (naravno sa novim dijelovima)

 

inače ulje sam mjenjao u 8 mjesecu ove godine i mislim da me više neće vidjeti u radijoni nakon što ispravi greške... mrzim šlampavost...

 

na tehnički svakako idem isprobati da li će sve raditi kako treba

 

Hvala na savjetima :welcome::smile:

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa prethodno napisanim..

Mogu ti ponuditi jedan vrlo sličan manual.Zove se: Renault megane/scenic So wird's gemacht. Nešto vrlo slično, samo...na njemačkom je jeziku. Velika pomoć onima koji održavanju i popravljaju Meganea 1/96 do 10/02 i scenic od 1/97. Ako ti to može pomoći... Ima cijelo poglavlje "Bremsanlage" a i crvene je boje...  :wink:

Edited by DannyOs
Link to comment
Share on other sites

imam ti i ja ¸"Renault workshop engine repair manual" u pdf ako želiš.Tu ti je sve opisano ako se imalo kužiš u mehaniku.

Link to comment
Share on other sites

hvala na ponudi ,bio bih jako zahvalan  ako možete poslati oba manuala ,naravno da će biti od koristi :)

ako nemože javno može i na PP

 

p.s. mehanika nije neki problem ,našrafao sam se nekoliko motora (motocikala) :D

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.