Jump to content

lampica grijaca Clio


tino

Recommended Posts

Nakon kaj na Cliu rijesim jednu lampicu, evo druge :)

Dakle, po svemu sudeci pali mi se lampica grijaca zbog loseg goriva.

Auto ima snage, ne cuka, ne radi nenormalno al se lampica malo gasi malo pali, ostaje dulje upaljena i svasta..

Nabavljah par puta gorivo nekim vodama i zadnja posiljka losa i pocela mi svijetliti lampica ko i mojem frendu koji je to isto gorivo stavil sebi. Al on u 306-ici ima ispod filtera goriva neku malu pipu i otvori ju, iscijedi vodu i pici dalje.

Kod mene toga nema pa ne znam kak rijesiti problem.

Kad sam bil sa tankom pri kraju natocil do vrha Inino class eurodiesel bs i mislil da se bude ugasila ali ne. Nema kraja.

Ideje? Znam da je opcija milijun u vezi lampice grijaca al drzimo se vode u goriv za pocetak pa kak se togarijesiti odnosno da lampica prestane svijetliti.

Link to comment
Share on other sites

Tocim na iskljucivo na ini vec par godina i nema nist vode u filteru, mjenjam ga svake il svake druge godine, isto dci82... probaj par cijelih taknova ine class pa onda vidi... cak mores probat i s onim aditivom za ciscenje dizni... nist te ne kosta prvo to testirat (osim 50tak kn aditiv)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nakon kaj to s**nje još uvijek svijetli malo proučaval po netu i slijedeći pokušaj je isprazniti dio tog kondenzata il vode il čega već sa donje strane filtera goriva. nisam ni zal da to imam. jel se u filteru nalazi taj senzor koji javlja grešku il di?

 

nisam još pokušaval s aditivom..koji kupiti? ima neka preporuka?

Link to comment
Share on other sites

Imaš filtera sa senzorom i bez njega. Potraži filter i ako imaš konektor sa žicama uboden u filter znači da imaš filter sa senzorom vode.

Link to comment
Share on other sites

Da, imam. Znaci to je taj senzor koji javlja gresku. Za vikend cu se pozabaviti s tim da spustim sadrzaj van pa mozda prestane svijetliti

Link to comment
Share on other sites

kupi novi filter.

purflux.

on je za bez i za sa senzorom.

senzor nemoj stavit u njega nego ga ostavi vani sa strane.

lampica ti može svijetliti i zbog papučice gasa.

spoji ga na komp pa ćeš vidjeti di je greška možda.

lampica može biti i zbog turbine....i još puno razloga :)

Link to comment
Share on other sites

U pravilu je filter nov, 20-25 soma napravil s njim a kao za 60-80 je..

Ma ulil gorivo koje sam kupil ovak i od onda je greska pa mislim da je to. Cital i ovo ostalo kaj bi moglo biti pa prestal i nadam se da nije :))

Link to comment
Share on other sites

preporuka iz stvarnog života je mijenjat filter svakih godinu dana ili oko 20000km.

jer čim je stariji pušta više smeća i svega pa ide to u pumpu i dizne.

itd

ak je gorivo loše onda ga izbjegavaj.

jer će te skuplje doći popravak auta nego uštediš na tom gorivu.

Link to comment
Share on other sites

A slušaj, ako je počela svijetliti nakon šta si ulija to famozno gorivo (i tvom prijatelju isto) onda je to to. Kao šta kolega penezić kaže ova lampica se može upaliti i zbog masu drugih stvari.

U svakom slučaju najlakše ti je u startu ispustit kondenzat iz filtera i ako budeš imao sportske sreće to će biti to.

 

Sretno.

Link to comment
Share on other sites

ak nećeš da ti se pali lampica (ako je zbog vode u gorivu), nemoj stavit senzor na filter i ok.

na tebi je da odlučiš što ćeš točiti u auto.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ako je stvarno voda u filteru razlog onda jednostavno otkači konektor i upali auto. Ako lampica ne svijetli, to je uzrok.

Link to comment
Share on other sites

 aha, brus!! odštekal ju i upalil ponovo auto, svijetli.. :badmood:

 

divno..

 

onda moguće da su dizne pošto kad u vožnji stisnem kuplung lampica se ugasi.. ima još netko ideju?

koji aditiv da uzmem?

 

jao...

 

 

edit: lampica se u leru ugasi!

Edited by tino
Link to comment
Share on other sites

Odlucil na dijagnostiku. Pocinje me i ovaj renolček nervirati. Ak nastavi ide u dijelove.

Kud na dijagnostiku? Jel najbolje u ovlasteni servis?

Link to comment
Share on other sites

Trebal je ovih dana auto u autokuću na dijagnostiku al reko da provjerim prije neke stvari prije neg se zaletim pa plaćam bezveze ko za konektor ispod sica.

 

Provjeril konektore kod papučica i činilo se sve ok. Nije mi vrag dal mira pa reko da istočim dio vode iz filtera. Istočil 1-2dcl i problem riješen za sad. Napunil ga do vrha i za sad se riješil jebene lampice.

 

Ako bude netko ubuduće imal isti problem, odštekavanjem konektora koji ima na filteru ne znači i ujedno da se bude lampica ugasila. Jer probal maknuti konektor pa paliti auto al lampica je i dalje svijetlila pa mislil da je nekaj drugo. Istočiti dio sadržaja iz filtera pa onda probati.

 

Možda se zaletavam jer sam tek napravil 5km al bumo vidli :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.