Jump to content

Gumice usisne grane


frenchkey

Recommended Posts

Jeli netko od vas mijenjao ove gumice pod br.12 i mogu li one biti uzrok višeg ler gasa, tj. da tud vuče falši zrak?

post-138-0-17704000-1388237498_thumb.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kad sam radio glavu nisam ih mijenjao, a mislim da nije ni bilo potrebe. Međutim stavio sam tanki sloj hermetika na njih, za svaki slučaj.

Link to comment
Share on other sites

Jesi mijenjao gumenu prirubnicu na spoju difuzora i grane, koliko čvrsto ona brtvi? Difuzor drži samo kućište filtera

Link to comment
Share on other sites

french, još te muči visoki ler?

U teoriji bi to moglo biti uzrok višem leru, ako si ih skidao lako moguće da koja pušta, s vremenom otvrdnu, a nisu baš najnovije na tvojem autu :)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije problem u tim gumicama...pogledaj negdi drugo gumice po motoru.

Link to comment
Share on other sites

Da pročitali ste me, vratio se visoki ler. :taz: 

I to samo dok se auto dobro ne ugrije. :angry:

 

Pošto sam motorić mijenjao na ugrijanom autu izgledalo je sve ok. Međutim sinoć otišao po ženu na posao nakon što se 3,4 sata dobro ohladio i opet isto, drži na 1500 od Kaštela do Splita kojih 20-ak km. Tek se smirio pri povratku doma zadnja 2 semafora. :shamed:

 

Prije 10 min sam otišao van, upalio ga i čekao. Okretaji visoko, više od 1500. Uzeo spray za kočnice kojeg srećom imam doma i udri špricaj po usisnoj grani. *ebi ga veliko kućište filtera pa nije sve dostupno. Špricam tako s lijeve vozačeve strane, ali ništa. Prebacim se na desnu i bingoooo!!! Negdje na sredini grane pri spoju s glavom kada pošpricam okretaji padnu, počne se gušiti. Čim se spray osuši okretaji opet gore. Probao još dva puta za svaki slučaj i ponovilo se isto. Znači tu negdje vuče falši zrak. Sad kako je kućište filtera veliko i zaklanja vidik, 1% sumnje je da je malo spraya dospjelo i pod glavni difuzor pa da tu pušta. To bi čak bila i bolja varijanta jer je izmjena p.... dim. Ostaje mi da sutra kad bude dovoljno hladan ponovim operaciju sa skinutim kućištem da točno ustanovim gdje srče. Pas mu mater je me izhebo, ali sredit ću ga ja :boxing:

Link to comment
Share on other sites

Pazi malo s tim sprejom da ne zapališ auto :)

A da skineš filter zraka i dok auto radi u leru začepiš mu usis? 

Ako ostane raditi onda ti vuče zrak negdje gdje ne bi trebao.

Ako nije to, onda te prca taj kineski regulator s ebaya.

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima zasto kad se ugrije ne drzi veci ler gas?? Ako vuce falsi zrak onda ga mora vuc i hladan i topal. Jesi proba skidat aku mozda je komp zabuca šta?

Link to comment
Share on other sites

Zato jer kad se ugrije gumice ili dihtung omekša i raširi se i bolje drži. Nisam ja ovo izmislio, proguglao sam dosta o tome. a to da bi radio kad mu skroz začepim usis, mislim da nebi. Ovo malo falš zraka što mu pojačava gas nije dovoljno da samo preko toga radi. Osim toga (opet google :bigl:) taj falši usis događda se ispod svih senzora tako da nema nikakve dojave o nepravilnosti u ECU

 

-The symptom of an air leak at the intake is a high idle. There are plastic lines that can crack & rubber grommets & couplers that become hardened & dry & crack. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=oc86q06nWuY

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran kakve veze i koristi ti ima ovaj spray , al ajde...mislim da ti cak imas totalno drugacije gumce na tom usisu od 16v motora.

JA sam to rastavljao, po naputku nekog s foruma tko ej to isto radio - jer mi je ler gas bio visok na 1200okretaja , i varirao je gore dole.

Buduci da tad nisam radio nije mi se davao 500kn za 7 gumica, pa sam kupil samo one koje su bile vidno mrtve.To je popravilo situaciju instantno !! znaci ler gas se smirio na 750 kak mora biti i prestali su skakati okretaji na hladno.

No nazalost, ocito su u meduvremenu sve ostale gumice (ima ih 7 ) popustile i sad opet variraju okretaji na hladno , a nemam fakat vremena sve to rastavljat opet, al morat cu znam..dakle za zamjenit te gumice moraju dole tj van sve bobine, plastika ona gore na usisu ..

 

imam cak slike negdje

TRW je isto pomogao

postovi 11 pa nadalje
Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Ma vidio sam te postove, to mi je i bila dobra smjernica.

Moje gumice su na slici u prvom postu i originalne su oko 100 kn.

Bilo kakav spray bi dao isti rezultat, wd, obična voda...

Link to comment
Share on other sites

Meni je problem radila gumica između benzinskog injektora i usisne grane na 2.0  (8v) meganeu.  A tko god je ikad prtljao oko usisne grane coupe-a, zna koja je to pizdarija. + uz svu tu gužvu u tom dijelu motora su još postavljeni plinski injektori :)) Isti simptomi, povećan broj okretaja. Uglavnom takvi poslovi su ono šta kažu pain in the ass.

Link to comment
Share on other sites

Najlakše je skinuti usisnu granu i vidit u kakvom su stanju te brtve...i da li je uopće stegnuta usisna grana kako treba. I da, logično je da nisu isti simptomi kad je auto hladan i kad je topal...šire se materijali i tada zabrtve.

Link to comment
Share on other sites

evo sve se spremam kupiti gumice i krenuti u akciju, ali kratak dan, kad dođem s posla i još dok se ohladi motor, eto mraka, a garaže nemam

Link to comment
Share on other sites

valjda su takve, koji im je kataloški broj?

Jel ima još kakvih o-ringa ili dihtunga na spoju raila i grane ili pojedinih injektora na rail? Možda je tamo problem, skidam sutra filter dolje pa ću pokušat točno locirati mjesto

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.