Jump to content

Laguna 2 problem sa instrument tablom, laže 5km/h


manzzetta

Recommended Posts

pozdrav cijeloj ekipi  :happy2:

 

Prvo bi se htio zahvaliti na lijepom odazivu i pomoći pri prvom problemu koji sam naišao i postavio na forum.

 

E sad, problem koji imam je taj da kad dam kontakt na autu, kazaljka kilometar/sata skoči sa 0km/h na 5km/h, i kompletno mi sat laže tih 5km/h, dok kazaljka obrtaja bude nešto ispod 0rpm i kad dam kontakt podigne sa na 0rpm, pa pretpostavljam da bi kazaljka km/h trebala biti kao i rpm nešto ispod 0. Probao sam onu kalibraciju napraviti i isto tako mi kazaljka ode preko 240 umjesto da stane na 240 kako je to prikazano na youtube-u. Dali moram rastavljati sat i nekako premjestiti kazaljku par mm dolje, ili postoji neki drugačiji način ?

Link to comment
Share on other sites

Neznam jeli si probao u servisu napraviti kalibraciju table? Preko kompjutera. Iako mi ovo djeluje kao neki problem sa strujom tj. tablom. Znam jer sam ja imao nesto slicno tj. i sada imam ali tu nema pomoci. Za ovo tvoje bi mozda trebao tablu odnjeti ovim stokilometre skidaju jer i oni rade kalibracije tabli. Ima tu jedan kod nas.

Link to comment
Share on other sites

Neznam jeli si probao u servisu napraviti kalibraciju table? Preko kompjutera. Iako mi ovo djeluje kao neki problem sa strujom tj. tablom. Znam jer sam ja imao nesto slicno tj. i sada imam ali tu nema pomoci. Za ovo tvoje bi mozda trebao tablu odnjeti ovim stokilometre skidaju jer i oni rade kalibracije tabli. Ima tu jedan kod nas.

 

 

nisam još nigjde ništa vozio, uzeo sam neki dan auto pa sad utvrđujem sve mane i greške koje ima, čekam svoje tablice pa imam vremena razgledati o svemu ;) 

 

evo snimio sam video točno što se dešava pa pogledajte na youtube-u ;) 

http://www.youtube.com/watch?v=LFoHThGtqhM&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Probaj otpojit akumulator na jedno 20 minuta da se centrala resetira. Ako ni to nepomogne onda napravis kalibraciju iste. Ako ni to nepomogne treba probati s drugom tablom. Na cliu se lako izvade i probas se zamjeniti s nekim tko ima isto lagunu. Ako se na drugoj isto desava onda je mozda nekakva masa u pitanju. MOgu ti se raspitati sutra kod frenda pa ti javim ;)

Link to comment
Share on other sites

Probaj otpojit akumulator na jedno 20 minuta da se centrala resetira. Ako ni to nepomogne onda napravis kalibraciju iste. Ako ni to nepomogne treba probati s drugom tablom. Na cliu se lako izvade i probas se zamjeniti s nekim tko ima isto lagunu. Ako se na drugoj isto desava onda je mozda nekakva masa u pitanju. MOgu ti se raspitati sutra kod frenda pa ti javim ;)

 

ajde molim te pitaj ako ti nije problem ;) Nego el se smije otpojiti akumulator, znam da su neki auti imali problema kad im auto ostane dugo bez struje, tipa da se zblesira komp i slično ?

Link to comment
Share on other sites

Smijes. Samo ce ti radio trazit kod ako je originalni i podizace ces morat sinkronizirati, ali to ti je posao od 5 sekundi

Link to comment
Share on other sites

Smijes. Samo ce ti radio trazit kod ako je originalni i podizace ces morat sinkronizirati, ali to ti je posao od 5 sekundi

 

da imam originalni radio, ali neznam di je kod i kako to riješiti, do sad sam uvijek imao neke aftermarket radije u prijašnjim autima :D

Link to comment
Share on other sites

Kood treba biti napisam rukom u servisnoj knjižici. Dobro prelistaj jer se vjerovatno negdje skriva. Ako ne onda google ili servis, a oni naplacuju.

Link to comment
Share on other sites

Ima napisan kod iza na radio/cd uređaju. Moraš ga izvaditi uz pomoć onih polugica/alata. Barem je na mom bilo napisano.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ne bi trebalo biti napisan kod na radiu, kakva je to onda zaštita od krađe? U servisu će vlasniku auta besplatno dati kod jer on inače i mora biti upisan kod isporuke auta.

Link to comment
Share on other sites

ta tabla je otvarana sigurno vec i nije vracena kazaljka na svoje mjesto, malo je teze to ucicati bas, ali ako ti smeta rastavi rablu i pomjeri kazaljku.

Link to comment
Share on other sites

ta tabla je otvarana sigurno vec i nije vracena kazaljka na svoje mjesto, malo je teze to ucicati bas, ali ako ti smeta rastavi rablu i pomjeri kazaljku.

Najvjerojatnije je tako,treba je skinuti sa osovine i staviti da bude ispod nule kao kod obrtaljke.

Link to comment
Share on other sites

Pa barem kod za radio ne bi trebao biti veliki problem, koliko nas ima te kalkulatore/generatore koda na kompu ili androidu.

Link to comment
Share on other sites

da imam originalni radio, ali neznam di je kod i kako to riješiti, do sad sam uvijek imao neke aftermarket radije u prijašnjim autima :D

Imaš na svakom android telefonu za skinut aplikaciju koja ti izračuna kod radia. Provjereno radi.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoju rastavljao i da ti je i ostala kazaljka malo gore vratila bi se. Kod tebe je obrnuto. Napravi kalibraciju table. To su mi u servisu rekli. A onda dalje cackaj ako nesto nevalja

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoju rastavljao i da ti je i ostala kazaljka malo gore vratila bi se. Kod tebe je obrnuto. Napravi kalibraciju table. To su mi u servisu rekli. A onda dalje cackaj ako nesto nevalja

 

Probao sam i ništa, ostaje di je i bila. Hvala svima na odgovorima, budem rasavio tablu i pomjerio kazaljku par mm dolje, jer nervira dok stojiš a voziš se 5km/h :D

 

Nego vidim da ste jako dobri dečki, dali ima negdje šema rastavljanja i vađenja sata ? jer nevidim način da se izvadi osim da se cijela tabla raskupusa ? 

 

zahvaljujem unaprijed ;) 

Link to comment
Share on other sites

A neznam kako je na laguni ali na clio ide tako sto onu plastiku od gore povuces prema dolje i uz rub je cupas uvijek od gore prema dolje. I kad nju izvadis imas tablu koja ti je samo nabijena na dva nosaca dolje i jedan gore.

Link to comment
Share on other sites

Prema Dialogys-u:

 

Volan spustiti max dolje i povući prema sebi. Ne skidati ga!

 

Otkačiti plastičnu pločicu s prekidačem za tempomat (poz.1 na slici) i okvir oko instrumenata (2), sve je na plastičnim zubcima.

 

Odviti vijke (odozdo) koji drže plastiku oko volana, osloboditi gornju polovicu (3)

 

Odviti vijak (4) i otkačiti sve zupce koji drže instrumente, otpojiti dva jacka i i izvaditi instrumente.

 

post-11736-0-22068700-1389626488_thumb.p

 

post-11736-0-29377200-1389626504_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

Prema Dialogys-u:

 

Volan spustiti max dolje i povući prema sebi. Ne skidati ga!

 

Otkačiti plastičnu pločicu s prekidačem za tempomat (poz.1 na slici) i okvir oko instrumenata (2), sve je na plastičnim zubcima.

 

Odviti vijke (odozdo) koji drže plastiku oko volana, osloboditi gornju polovicu (3)

 

Odviti vijak (4) i otkačiti sve zupce koji drže instrumente, otpojiti dva jacka i i izvaditi instrumente.

 

attachicon.gif2014-01-13_1611.png

 

attachicon.gif2014-01-13_1612.png

 

hvala ti puno, sat je rastavljen i kazaljka pomjerena prema dolje i sad radi sve kako treba   :00009019:

Link to comment
Share on other sites

ako ti treba kod radia samo javi ;)

za sada netreba, nisam otpajao akumulator tako da je sve bez greške, samo riješim podizače i to je to :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.