Jump to content

fluence, volan ode u lijevo preko prepreke na cesti


gsustek

Recommended Posts

Bio danas u Štarkelju, dosao Techliner, zaposlenik servisa me nije niti upoznao sa njim, nego odmah rekao da techliner inzisitira da neidem na probnu voznju sa njim!?!

 

dobro,

 

nakon 1,5 sata, dolazi zaposlenik servisa vratio kljuc i kaze da je techliner ustvrdio da je u granicama normale!?!?

 

gdje su rezultati? nacin mjerenja, mogao me je barem nakon 10 puta sto reklamiram auto upoznati sa tehnickom sposobnijom osobom, i objasniti mi  gdje je problem!

 

Dobio sam samo RN da je u granicama normale, nikakav potpis tehnicara,pecat..nista,,nisam ga niti vidio!

 

Što dalje?

 

Gdje da nadjem drugo misljenje?

Edited by gsustek
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gsustek

    62

  • eustahije

    28

  • DU-roller

    10

  • N3n0

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ima li netko iskustva sa reklamacijama renault-a na razini renault Francuska, ili moram reklamirati u Turskoj;)?

 

mail adresa,...

Link to comment
Share on other sites

Krenes malom cesticom prema golf terenima(sveucilisna bolnica), nakon sto prodje onaj mali gadan zavoj, ima ravninu koja je nagnuta u od nasipa, dakle u lijevo.
Ubrzas do 70km/h tempomat, i pustis volan.....zabiljezi događanja.
Kad dodjes do ulaza za golf terene, okrenes se (sada je nagnuta cesta prema desno) i ponovis radnju. Tempomat 70km/h.


Meni kada idem prema ulazu u golf terene auto ode u lijevo, a kada idem u suprotnom smjeru, auto vozi dok kraja(zavoja) ravno.

Link to comment
Share on other sites

kolika ti je sila na volanu kada auto ide u lijevo ????

 

 

kako da je mjerim? neznam uopce renaultov postupak koji bi treba biti? moze li mi tko opisati ili dati youtube link? da ima dokazem suprotno!

Link to comment
Share on other sites

sad tek vidim..pa logicki je sve sto se dogada...nisam dobro procitao....

normalno je da ode malo u ljevo ako je cesta nagnuta....i ako ne drzis ruke na volanu...

po meni tu nema greske....to je sve normala...

Link to comment
Share on other sites

Nemoj više ići tamo.

Shvatio sam, ali su oni u direktnoj vezi sa RNH, oni su mi ih preporucili i njihov je tehnicar dosao koji je ujedno i inzistirao da ne idem sa njim!!!

 

Katastrofa od usluge!!!

Link to comment
Share on other sites

pa kad drzis ruku/ ruke na volanu i kad krene u lijevo kolikom silom ga moras kontrirat da ti nejde u ljevo... ??? jel to laganini ili ono kao da skreces u zavoj....???

Link to comment
Share on other sites

sad tek vidim..pa logicki je sve sto se dogada...nisam dobro procitao....

normalno je da ode malo u ljevo ako je cesta nagnuta....i ako ne drzis ruke na volanu...

po meni tu nema greske....to je sve normala...

 

 

citaj ostatak..

kada idem istom cestom (jedan jedini trak), u drugom smjeru, sada mi je pad u desno...

 

auto ide ravno....!?!?!  volan za 2_stupnja stoji u lijevo..ali auto ide ravno!!!!??

Link to comment
Share on other sites

pa kad drzis ruku/ ruke na volanu i kad krene u lijevo kolikom silom ga moras kontrirat da ti nejde u ljevo... ??? jel to laganini ili ono kao da skreces u zavoj....???

 

Ako cemo tako gledati, lakse mi je u lijevo kretati nego u desno!!!

zato i mi i "pušta" letva volana na lijevu stranu cim cesta visi na lijevo, kada cesta visi na desno, nikom nista..

 

sa tim da u lijevu stranu imam recimo 3 okretaja, a u desno imam isto 3 okretaja volanom + jos 6-7 stupnjeva..

Link to comment
Share on other sites

a kako se ponasa na ravnoj cesti? jel tu ok ili nosi u neku stranu?

Edited by Iveky
Link to comment
Share on other sites

a sta je ravna cesta..? u svakom slucaju kada i na ravnoj naidje na prerezotinu na cesti, ili je grbava pa amortizeri rade(njihanje) volan ode u lijevo a i auto,,,..kao da pusta letva u lijevo.. ali UVIJEK u lijevo..

Link to comment
Share on other sites

sve je tu ok s autom..... napiso si kad ides u drugom smjeru cesta visi na desno volan stoji za dva stupnja u ljevo znaci da se ravna i auto ide ravno to je ok.........

ako po ravnom ide ravno....normalno da na neravnini zanese malo nis cudno, pa ne pobjegne auto u drugu traku.....

Link to comment
Share on other sites

da kada ta ista cesta visi na desno onda se volan ponasa kako bog zapovjeda,,

 

ali kada idem tom istom cestom pa visi na lijevo..

 

ne predjem niti 10 metara auto odmah juri na lievo u kanal..

 

inace po ravno, kada idem...trebamu duuuze, ali ipak ode u lijevo na suprotan trak..

 

auto nije simetrican...odnosno nesto nije simetricno...i zasto uvijek preko grbe kada volan ode u lijevo ne u desno?

 

to je mozda po tvome misljenju ok.. ali me zanimaju brojke..izmjerena vrijednost, te standardna devijacija propisana od strane renaulta.

Link to comment
Share on other sites

ide on i u desno to je sigurno...ako drzis volan rukom nece sigurno bjezat ni ljevo ni desno....a ako je neravnina i predes preko nje sa sirom gumom normalno da osjetis na volanu pomake....

po meni bi trebo tankat gorivo i vozit se....i ne fantazirat previse....to je tak na svim autima...nije tu nis cudno kod tog fluenca....

 

 

lp

Link to comment
Share on other sites

istinu zboris za polovan auto, ali ja tokom voznje stalno gurkam volan udesno!

ja sam kupio nov auto, zaradio te novce, i imam poluproizvod od auta, steering koji nije simetrican...

Link to comment
Share on other sites

ok.....

mislim da ces se prije naviknut na to " sto tebe " muci nego sto ce itko rijesit taj steering koji nije simetrican...

Link to comment
Share on other sites

A sta kaze optika?

Link to comment
Share on other sites

Na istom stroju svih 5 puta ili si isao i po drugo misljenje?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.