Jump to content

Rabljeni Grand Scenic, kupujem


partytime

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

Kupujem rabljeni Grand Scenic 2004-2006 god, po mogucnosti 1.9 ili 1.5dci, ili Espace isto godiste?

Da li znate nekog pouzdanog delaera, jer bi dao stari auto nutra, laguna 2002?

 

Hvala puno

Link to comment
Share on other sites

Ako ne radis puno km kupi benzinca,ja sam si dopeljao izvana grand scenica 2.0 16v,auto u najjacoj opremi(dobio sam fakturu od auta 31000 eur placen),auto je bez ogrebotine u perfektnom stanju,ima par sitnica sto treba napraviti ali nista strasno,ja radim max do 13 tkm godisnje,racunajuci da me moze zadesiti kuplung set+zamajac odlucio se na benzinca.

Link to comment
Share on other sites

Ja radim oko 40k godisnje pa preferiram dizelasa. Inace sada imam lagunu 2, benzinca, 1.6 i zadovoljan sam s time ali mi treba nesto vece. Nego reci mi odakle si ga uvezao, gledao sam neke cijene u SLO i izgledaju dosta primamljivo ali mi kazu da ima puno papirologije. Jesi li ga sam uvezao ili preko nekog aut dealera?

Ako si sam jel mi mozes reci sto mi sve treba od papira?

Jesi li to mislio faktura je 3100 eura, jer gore pise 31000.

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Jesi li to mislio faktura je 3100 eura, jer gore pise 31000.

 

 Vjerujem da se radi o cijeni kad je bio novi.

 

Nego jesi uspio riješiti problem gubitka gasa i zabijanja okretaja?

Link to comment
Share on other sites

Problem se rijesio sam od sebe. Od kad je mehanicar pospricao s kontakt sprejom na ljeto nikakvih problema. Ide ko da se nista nije desilo.

Jel s kod tebe opet pojavilo?

Nego rec mi jel ti imas kakva iskustva s 1.5dci motorom.

Rjesavam se lagune pa cu uzeti Grand Scenica i mislio sam 1.5 motor umjesto 1.9 radi registracije.

koje su mane jednog, koje drugog?

Link to comment
Share on other sites

1.5 dCi bi i u najjačoj varijanti (105 ili 110KS) mogao biti dovoljan samo za prazan auto... Grand Scenic pun putnika i prtljage je velik auto, težak, pa i trom... 

Link to comment
Share on other sites

Meni je i dalje divljao!

Ne prečesto, ali je konstantno tu.

Taman se opustim i onda se javi da ne zaboravim.

 

Prije nekih 15 dana sam očistio sve kontakte na kompu motora, promjenio pedalu gasa.

 

ZA sad je mir, ali viditi ću šta će vrijeme reći.

 

1.5 dci (110KS)mi ima otac u običnom scenicu iz 2007. Sad je blizu 150tkm.

Nikakvih problema nije bilo.

 

Motor je dosta agilan (za razliku od 1.616v u laguni) i fino vuče.

Težina na grbači mu se osjeti, ali ne toliko da bi uzbrdo ostaja bez daha.

 

Ja san skroz iznenađen s tim motorom. MIslio sam da scenic neće moći mrdnuti s njim, ali sam se grdno prevario

Link to comment
Share on other sites

Jesi li razmisljao o polovnom Throttle body. Kolko se sjecam, ja sam nesto planirao to jer je od svih opcija bila najjeftinija. Naravno osim kontakt spreja :)

 

Ja sam isto razmisljao da bi bila slaba masina uzimajuci u obzir da moze furati 7 ljudi. Frend mi ima daciu MCV, ona sa sedam sjedala isti 1.5 dci motor ali s 90 konja i vuce super u brdo natovarena.

Nego reci mi jel mozda tata zainteresiran da prodaje, Scenic?

Link to comment
Share on other sites

Jesi li razmisljao o polovnom Throttle body. Kolko se sjecam, ja sam nesto planirao to jer je od svih opcija bila najjeftinija. Naravno osim kontakt spreja :)

 

Ja sam isto razmisljao da bi bila slaba masina uzimajuci u obzir da moze furati 7 ljudi. Frend mi ima daciu MCV, ona sa sedam sjedala isti 1.5 dci motor ali s 90 konja i vuce super u brdo natovarena.

Nego reci mi jel mozda tata zainteresiran da prodaje, Scenic?

Drugi "throttle body" sam stavio prvi put kad mi se to desilo i bio je mir nekih pola godine i onda je krenulo sve iznova. Mislim da sa trećim nebi dobija ništa više.

Kroz sva igranja sa ovim problemom došao sam do nekog zaključka da je problem u kontaktima prije nego u neispravnosti nekog od dijelova.

 

Mislim da otac nije zainteresiran za prodaju. Ako će i doći do promjene vjerujem da će biti varijanta staro za novo.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, svakako Ph2

Kostur_OS, vidim da si iz Osijeka. Jel imas koji info o auto delaru Auto sacha. nasao neki scenic na njuskalo kod njega pa me zanima jel pouzdan trgovac ili...?

Link to comment
Share on other sites

Drugi "throttle body" sam stavio prvi put kad mi se to desilo i bio je mir nekih pola godine i onda je krenulo sve iznova. Mislim da sa trećim nebi dobija ništa više.

Kroz sva igranja sa ovim problemom došao sam do nekog zaključka da je problem u kontaktima prije nego u neispravnosti nekog od dijelova.

 

Mislim da otac nije zainteresiran za prodaju. Ako će i doći do promjene vjerujem da će biti varijanta staro za novo.

Petak, jel ti se to desavalo pri velikim kisama? Mislim da nije do vlage, nekako doslo do kontakta. Meni se prvi put desilo bas u ovo vrijeme kad je bila velika kisa, a ja na dugom putu i dosta vlage.No tad mi je nakon sto sam izvukao karticu i ponovno ubacio sve se rijesilo.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam auto uvezao iz Slovenije,platio ga 3000 eur,za takav auto u max opremi cijena odlicna,ali naravno Hrvatska drzava mora nabrati sebi lovu pa ti naplate trosarinu 7200 kn,400 kn potvrda proizvodaca,700 kn homologacija,sa svim glupostima i regom me auto kostao 4700,naravno ima nesto ulaganja u auto(otisla varijabilna remenica)ali kad to slozim i napravim veliki servis,autic ce biti tip top,slovenci imaju odlicne cijene za renaulte,a nije daleko otici i pogledati,ja sam auto kupio od leasing kuce.

Link to comment
Share on other sites

Petak, jel ti se to desavalo pri velikim kisama? Mislim da nije do vlage, nekako doslo do kontakta. Meni se prvi put desilo bas u ovo vrijeme kad je bila velika kisa, a ja na dugom putu i dosta vlage.No tad mi je nakon sto sam izvukao karticu i ponovno ubacio sve se rijesilo.

Nije bilo vezano za kišu. Javljalo se i liti i zimi. I po vručinama i po snijegu i po kiši.

Nisam mogao naći neki uzorak po kojem se je to s**nje pojavljivalo.

 

Ali sam primjetio da mi se najviše dešavalo dok sam se vrtio po kakvim parkiralištima, uskim prostorima gjde je trebalo dosta kratkih manevara raditi sa malim pomacima na papučici gasa.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam auto uvezao iz Slovenije,platio ga 3000 eur,za takav auto u max opremi cijena odlicna,ali naravno Hrvatska drzava mora nabrati sebi lovu pa ti naplate trosarinu 7200 kn,400 kn potvrda proizvodaca,700 kn homologacija,sa svim glupostima i regom me auto kostao 4700,naravno ima nesto ulaganja u auto(otisla varijabilna remenica)ali kad to slozim i napravim veliki servis,autic ce biti tip top,slovenci imaju odlicne cijene za renaulte,a nije daleko otici i pogledati,ja sam auto kupio od leasing kuce.

To sam i ja planirao, gledajuci cijene kod njih, nego reci mi molim te jesu li ti trebale priveremene tablice?

Takodjer sam proucavao na netu da je bolje da ti netko drugi napravi procjenu vrijednosti auta nego da ide po katalogu, kako si ti to rijesio i ako si isao s procjenom koliko se to placa?

Jos zadnje pitanjce, da te ne mucim previse, jel mi mozes preporuciti firmu kod koje si uzeo auto?

 

Hvala mnogo

Link to comment
Share on other sites

Nije bilo vezano za kišu. Javljalo se i liti i zimi. I po vručinama i po snijegu i po kiši.

Nisam mogao naći neki uzorak po kojem se je to s**nje pojavljivalo.

 

Ali sam primjetio da mi se najviše dešavalo dok sam se vrtio po kakvim parkiralištima, uskim prostorima gjde je trebalo dosta kratkih manevara raditi sa malim pomacima na papučici gasa.

mozda ce ti to rijesiti nova papucica gasa, pricalo se da bi to mogao biti i poteciometar na papucici.

Link to comment
Share on other sites

Col tablice moras uzeti i one ti kostaju sa osiguranjem za 5 dana 116 eura,nazalost carina ne prizna nicju procjenu,nego oni procjenjuju pa svom eurotaxu,u principu ako naletis na ok carinika, onda ti cak i malo zazmiri na opremu u autu pa ga manje procjene,za mog scenica je kataloska vrijednost bila od 41000- 44000 kn,meni su napravili na 38000 kn,ja sam kupio auto od Global Leasinga,javi se na PM ako trebas jos informacija.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.