Jump to content

Laguna II, hidraulični potisni ležaj ili obični?


olympya

Recommended Posts

Evo pitanja za moju lagunu, 1,6 16v, 79kw, 2001. g.
Pitam jer im je u Lagerosu izbacilo da je obični, a kataloški da je hidraulični..

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nema lagune 2 koja ima obični potisni ležaj. Jedino možda neka posebna verzija za neko egzotično tržište. Da bi riješili dvojbe ti lijepo otvori poklopac motora i pogledaj dali na zvonu mjenjača postoji sajla, ili u isto ulazi cijev slična metalnoj cijevi od kočnica.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

I ja nisam nikad čuo da Laguna II ima kvačilo na sajlu , a i ne znam po kom je programu Lageros uspio naći obični druk ležaj?!

Link to comment
Share on other sites

Evo pitanja za moju lagunu, 1,6 16v, 79kw, 2001. g.

Pitam jer im je u Lagerosu izbacilo da je obični, a kataloški da je hidraulični..

ako je obicni onda ti ja prodam svoj

 

bil je na autu 4t km

imam i korpu i lamelu

al lamela je za bacit

 

takav isti motor imam ja u svojem scenicu

ja sam mijenjao cijeli set nakon 4t km jer je majstor koji je prvi put slagal stavio previse masti na osovinu di ide potisni pa mi nabacalo na lamelu

Link to comment
Share on other sites

Neznam, ako je obični još bolje. Probat ću vidit na način kako je reko usrmaatre ako uspijem

Link to comment
Share on other sites

jbg, meh se držao one stare, tko maže taj i vozi.

da 

 

i izbio mi opet 1400 kn iz djepa

Link to comment
Share on other sites

po svim katalozima je hidraulični potisni ležaj.

Link to comment
Share on other sites

Ponuđeni set kvačila i potisni ležaj je nuđen prema broju šasije i prema Renault originalnom katalogu i originalnim OE brojevima tako da eventualna pogreška u ovom slučaju može biti do originalnog kataloga.

No, u prikazu dolje niže na slici se može vidjeti kako postoje dvije opcije, hidraulični i obični potisni ležaj, s time da je hidraulični nacrtan kao prozirnije, dakle, nije vezan za ovaj broj šasije vozila od "olympye", a koji je naveden gore lijevo u čošku.

Dakle, kada uzmete u obzir originalni broj koji se vodi za redni broj 3 koji je nacrtan tamnije, što označava da je to ugrađeno na to vozilo po broju šasije u odnosu na dio koji je nacrtan prozirnije, tako da ako uzmemo u obzir sve dane podatke u originalnom Renault katalogu, potisni ležaj bi morao biti običan, a ne hidrauilčni.

 

Nadam se da ćete uspjeti dobro vidjeti sliku, te po kojem je broju šasije traženo i koji su originalni brojevi za taj rezervni dio.

Ako bude bilo ikakvih nejasnoća, stojim na raspolganju (kao i uvijek) ;)

 

 

post-9312-0-12682100-1392114263_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Evo da riješimo nedoumice oko kvačila-hidraulični druk ležaj je definitivno , Dialogys ne laže , iako po ovoj šemi zna zavarati :D

 

Slika 1 hidraulički sistem kvačila

1926895_10203392099871525_1258263357_n.j

 

 

Slika 2 Hidraulički druk ležaj

1620781_10203392065350662_1862064819_n.j

 

 

Slika 3 set kvačila (bez druk ležaja, iako ova šema dovodi u zabludu)

1000276_10203392069910776_1926633088_n.j

Link to comment
Share on other sites

Velike radosti Renault kataloga gdje se i prema broju šasije, slici elemenata i originalnom broju opet navodi na krivo, ali da je bilo modela sa ovim običnim ležajem, da, bilo je u prodaji i ako uzmemo u obzir česte nelogičnosti Renaultovog kataloga, očito za neke dijelove treba i provjera na samom vozilu,

jer je bilo već slučajeva gdje Renaultov katalog na Cliu (prema broju šasije) nudi da je BOSCH kočioni sistem na vozilu, pa samim time i pakne potrebne za bubanj koji bi trebao biti na vozilu, pa na kraju sam čovjek vizualnim pregledom je uvidio da je gore TRW sistem kočnica na stražnjim kotačima.

 

Priznajem pogrešku, ali da je originalni katalog u neredu, bome jest itekako i eto, ima tih nekih caka na koje treba obratiti pozornost, jer do sada u ovom segmentu nije me dovodio u pogreške, ali eto, čini se da za sve postoji prvi puta, unatoč tome što se navodi originalni broj pod sklopom "spojka" i uz vrlo pregledan crtež kako je riječ o običnom potisnom i u ovom slučaju dovodi u zabludu.

 

U svakom slučaju hvala na uvidu da u ovakvim slučajevima obratim pozornost i na drugi dio sheme gdje da još tražim potvrdu oko toga kakva je roba na vozilu... iako... moram to reći... "ljepota" samoga Renaulta ;)

Link to comment
Share on other sites

U većini slučajeva je 100% tačan , jedino kao što si naveo , oko paknova nudi više verzija , tj. dok se fizički ne uvijeriš koje dobavljač koč. sistema , ne znaš koji paknovi idu na dato vozilo.

Isto je 100% greška kad tražiš garnituru kanalnog remena za Clio 2 D4F i D7F , uvijek daje da je u pitanju garnitura sa jednim velikim remenom (7701477533) , a uglavnom bude ona sa dva manja (7701477537+8200830182)

Link to comment
Share on other sites

Na žalost te informacije bi u porpunosti trebale biti pouzdane i bez imalo sumnje u to, no eto, ipak ima tih nekih caka koje s vremenom postanu kao normalne i već po nekom defaultu znaš da kataloški to nije to, a opet je vezano za original.

Naravno, tu ima jako puno posla i ne može se očekivati savršenstvo, a s druge strane, ovako se i majstorima daje malo više posla i mjesta za neku dodatnu zaradu :) (šala ovo zadnje, iako, ima i toga)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozz, od tisuću upita za cijenu kvačila i hidropotisnog ležaja napokon nađem od Valea sve za 1200, i sad mi oni kažu da ima 4 potisnog ležaja i da ne može ništa bez da vidi starog?!?? wtf, jel stvarno tako ili šta? A cijena je odlična jer cijene su sve bile 1500, 1700, 2100 itd itd.. sve valeo, i kažem sad nađem za 1200 ali eto pa ako netko zna nek uleti :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.